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Switch Brigandine: The Legend of Runersia | SG: 7.8 | Disponibile

Steve 95

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Sviluppatore: Matrix Software
Editore: Happinet Corporation
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Rastrellin

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la società pare avere più esperienza in cartoni che giochi, ma sembra interessante


Trailer
 
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Rastrellin

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Svelata la data di uscita giapponese, 25 Giugno, al costo di 7,200 yen (circa 60 euro). Prevista anche un'edizione a tiratura limitata a 11,800 yen (circa 98 euro)
 
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silverchariot

SEGAAAAAAAAA
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il 25 giugno esce ovunque....non se lo caga nessuno sto gioco? tutti a lamentarsi che nn esce nulla e poi la roba a vedere bene c'è pure

tra l'altro pure esclusiva....

 

Pennino85

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molto interessante,ovviamente queste piccole perle vanno prese solo retail

 
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Moiapon

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Eccallá.

Versione Jap costosona o Limited run del male?

 

silverchariot

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c'è la demo...a primo acchitto sembra mooolto figo

peccato per l'inglese ma amen

anche se purtroppo tutta la storia dei regni è narrata tramite wall text giganteschi :(

il gameplay invece è ottimo

 

Rastrellin

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Wolf Loz

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Sta prendendo in media ottime review, è il seguito di un gioco cult, sembra molto curato.

È anche esclusiva, però in fondo è solo UN gioco e non è tripla A :nev:  

Scherzi a parte sembra meritare molto, quasi quasi ci faccio un pensiero.

 

silverchariot

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gli ultimi due recensori che problema hanno? il solito? :asd:  

Sta prendendo in media ottime review, è il seguito di un gioco cult, sembra molto curato.

È anche esclusiva, però in fondo è solo UN gioco e non è tripla A :nev:  

Scherzi a parte sembra meritare molto, quasi quasi ci faccio un pensiero.
nn penso lo prenderò...i wall text in inglese nn li reggo tanto

 

Wolf Loz

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Preso :asd:

Prima però ho provato a vedere se lo trovavo retail, ovviamente soldout :sadfrog:  

 

Moiapon

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Retail soldout? What?

Dovrebbe essere uscito solo in Giappone retail. Oltre alla versione ladri di Limited Run

 
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Sembra interessante lo tengo in considerazione!

 

Wolf Loz

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Wolf Loz

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Sto gioco mi sembra abbastanza difficilotto :asd:  

 
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Xander96

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Ci faccio più di un pensierino, mi ispira un botto


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Rastrellin

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Previsto un corposo aggiornamento per il 10 Dicembre

tra le migliorie si profilano le seguenti:

・ Aumento complessivo delle sfide
・ Miglioramento della leggibilità della mappa di battaglia
・ Missioni più semplici da soddisfare

・ Uso semplificato di attrezzature e oggetti

 

Rastrellin

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Disponibile aggiornamento 1.1.2


  • Added Custom Difficulty.
    • You can now customize up to 8 settings to enjoy a wider range of game difficulty.
  • Added high-level monsters Titan and Shadow Goblin.
  • ”Note: While in combat, you can now turn Auto Mode ON by pressing the L Stick (left stick),
    and OFF by pressing either the L Stick (left stick) again, the A Button (○ button), or the B Button (× button).”
    • Toggle Auto Mode ON/OFF whenever you like, such as when you come into contact with an enemy unit or only during monsters’ turns.
  • Combat AI: Custom Difficulty – Guard Castle Hex added.
    • If you set the CPU Defensive AI to “Guard Castle Hex” in the Custom difficulty settings, the CPU will deploy and keep troops around their castle (base) hex.
  • Combat AI: Hard Difficulty – Healing selection algorithm is now more effective.
  • Combat AI: Hard Difficulty – Made it easier to target and attack knights.
  • Combat AI: All Difficulties – Fixed timing and target of certain buffing spells.
  • Added Manage Items function.
    • Players are able to use of items or changing of equipment across all bases.
  • Added function to discard multiple equipment at once.
  • Added function to release multiple monsters at once.
  • Added Repeat command in Quests to repeat a particular quest every season.
  • Display details when collecting items during quest results.
  • Added detailed stats page for knights and monsters in Info panel.
  • Sort function in Info panel will now remember last sort order.
  • Added info for knights in each base on Main Map.
  • Added Info and Power Relationship to System Menu.
  • Added option for number of front line knights confirmation dialog (can be toggled ON/OFF).
  • Game version at start of game and selected difficulty now displayed when replaying battles.
  • Increased monster limit from 100 to 200.
  • Combat: Increased changeable camera angles (height) from 2 to 3 tiers.
  • Combat: Added option for army color-coding (switch between 2 types).
  • Combat: Attacks on fainted units will always hit.
  • Combat: Added option for a slower battle fast-forward (select from 3 tiers).
  • Combat: Shortened display time of healing or poison damage at start of turn.
  • Added option for faster cursor speed (select from 4 tiers).
  • Adjusted menu behavior to prevent players from accidentally ending their turn.
  • Removed level-ups from random events in Challenge Mode.
  • Adjusted summoning/organization algorithm to favor monsters with higher costs.
  • Fixed a rare GPU-related bug.
  • Lowered volume for level-up sound effect.
  • Combat: Fixed bug where retreating knights occasionally could not be found in any base.
  • Fixed issues related to the recruiting conditions of certain knights.
  • Tutorial: Fixed rare bug that occurred during screen transitions.
  • Minor text fixes.
  • Other minor bug fixes.
 
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