Shūzō Oshimi | Info, Opere, Curiosità | Annunciato il suo prossimo titolo

Pubblicità
disponibile tracce di sangue 5

Flowers of Evil's Shūzō Oshimi Launches Okaeri Alice Manga

This year's April issue of Kodansha's Bessatsu Shōnen Magazine announced on Monday that Shūzō Oshimi will launch a new manga titled Okaeri Alice (Welcome Back Alice) in the magazine's May issue on April 9.

The magazine describes the new manga as "a fresh, new puberty story that pokes fun at sex." The manga centers on three shy middle school students: Yōhei, Kei, and Yui. All three have been together since kindergarten, and are childhood friends. As Yōhei starts to become conscious that Yui is a girl, he witnesses a scene that he can't quite believe.

Flowers of Evil's Shūzō Oshimi Draws New 1-Shot Manga

Manga creator Shūzō Oshimi announced on his Twitter account on Monday that he will draw a new one-shot manga titled "Kusakabe-san" when Futabasha opens the renewed version of its Web Comic Action website as Web Action on Friday. Oshimi unveiled a sketch alongside the announcement.

Oshimi will launch a new manga titled Okaeri Alice (Welcome Back Alice) in Kodansha's Bessatsu Shōnen Magazine on April 9.

disponibile il primo volume di dentro mari

disponibile tracce di sangue 6

disponibili nuove opere tutte assieme

disponibile devil ecstasy 2

​

disponibile yutai nova 2

Ho comprato i primi due volumi di Tracce di sangue e ordinato i successivi in fumetteria. 

Chi è in pari mi saprebbe dire se gli sembra vicino alla conclusione, vorrei cominciarlo ma allo stesso tempo non vorrei aspettare mesi o anni per la conclusione. 

disponibile tracce di sangue 7

disponibile devil ecstasy 3

disponibile dentro mari 4

disponibile devil ecstasy 4

disponibile il vol 5
123187876_3430353730333134_6084674769579100683_n.jpg

disponibile il vol 8
MCHIN008ISBN_0.jpg

tweet di oshimi
EuWA3EpU4AQKuNz

disponibile l'ultimo volume di dentro mari
01254DEMA0009.jpg