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One The Surge | Disponibile | SG: 7.5 |

A Rare Boy

A Pirate's Life for Me
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Scheda Spaziogames




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  • PIATTAFORME: PC, PS4, Xbox One

  • DATA DI USCITA: 16 maggio 2017

  • GENERE: Gioco di ruolo

  • SVILUPPATORE: Deck13

  • PRODUTTORE: Focus Home Interactive

  • Voto della Redazione: n/a

  • SPAZIOCRITIC: n/a

  • LISTA OBIETTIVI: QUI

  • GUIDA OBIETTIVI: n/a




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VIDEO





Trailer di lancio





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Dietro le quinte



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Combat Trailer



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Un po' di gameplay tratto da the Surge



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La video anteprima di Spaziogames.it



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Mira, taglia e fai tuoi gli equipaggiamenti dei nemici



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Stronger, Faster, Tougher



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Gameplay Trailer



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E3 2016 Gameplay Trailer



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IMMAGINI









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M3nthis

Signore
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Hanno la mia attenzione, ovviamente aspetto nuovo materiale //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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BioDestroyer

Attenzione anche da parte mia, LOTF per me aveva un suo perchè, grezzo eppure mi ha divertito abbastanza. Magari si migliorano, e l ambientazione è una della mie preferite.

 
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Gamescom: Ci sarà anche il nuovo gioco di Deck13

Il publisher Focus Home Interactive ha annunciato che nel corso della Gamescom del mese prossimo verranno svelati dettagli sul nuovo progetto di Deck13, un RPG sci-fi action di cui al momento sappiamo davvero poco. Il gioco dovrebbe arrivare su PC, PS4 e Xbox One nel 2017 e, stando alle dichiarazioni del publisher, si tratta di uno degli RPG più entusiasmati che arriveranno in futuro.


Nel corso della Gamescom non verrà mostrato un video gameplay al pubblico, il gioco verrà presentato a porte chiuse. Sarà comunque un'ottima occasione per farsi un'idea più precisa su questo nuovo progetto di Deck13.





Fonte: Spaziogames

 

marcusfenix80

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C'è sempre posto per un bel rpg , speriamo che alla gamescom ci mostrino dettagli succulenti:sisi:

 
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BioDestroyer

Ecco son contento, voglio vedere come viene un rpg sci fi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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Gli autori di Lords of the Fallen annunciano The Surge

Ieri vi abbiamo riferito i primi dettagli sul nuovo progetto di Deck 13, team già autore di Lords of the Fallen, del quale oggi è stato rivelato il nome: l'opera, infatti, si intitola The Surge, e sarà pubblicata da Focus Home Interactive nel corso dell'anno 2017 su PC, PlayStation 4 e Xbox One.

 


Come avevamo anticipato, il gioco godrà di un reveal più dettagliato durante la Gamescom di Colonia che si terrà dal 5 al 9 agosto, anche se ciò avverrà a porte chiuse in sola presenza della stampa, e non con la diffusione di un video gameplay.


 


Attendiamo quindi di riferirvi maggiori dettagli su questo nuovo RPG scifi.


 


Spaziogames

 
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Deck13 svela nuovi dettagli su The Surge

 


In occasione della Gamescom di Colonia, lo studio sviluppatore Deck13 ha svelato i primi dettagli per The Surge, il nuovo titolo in via di sviluppo per PC, PlayStation 4 e Xbox One e il cui arrivo è atteso per il 2017. I giocatori dovranno prendere il controllo di un uomo in un futuro pericoloso dove una società tecnologica ha assunto il controllo. Anche se non addestrato come combattente, il protagonista indosserà un esoscheletro rinforzato che potrà essere aggiornato grazie a un sistema crafting.

 


Fonte:
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Disponibili nuovi dettagli su The Surge

 


Dopo i primi dettagli diffusi nel corso della giornata di ieri, quest'oggi sono state svelate nuove informazioni su The Surge, la nuova IP in sviluppo presso Deck13. Il gioco sarà ambientato in un futuro pesantemente distopico con la Terra che si avvicina alla fine della sua esistenza. Chi resta in vita è costretto a sopravvivere svolgendo lavori e programmi sociali a causa dell'invecchiamento della popolazione e dell'aumento delle malattie ambientali.




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A causa del rapido avanzare della tecnologia, molti posti di lavoro sono andati persi costringendo i cittadini della Terra a vivere in sobborghi in cerca di lavoro. Il mondo di The Surge offre una visione molto cupa del futuro dove l'evoluzione della nostra tecnologia, della nostra società e della nostra relazione con l'ambiente hanno portato la civiltà umana a uno stato decadente.



Ricordiamo infine che l'arrivo di The Surge è atteso per il 2017 su PC, PlayStation 4 e Xbox One.


 


Fonte:
Spaziogames

 

A Rare Boy

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Dettagli in inglese. Se li trovate in ita postateli pure //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

The Surge Creative Director and CEO Jan Klose, has shared some more details about Deck 13’s upcoming new action RPG for PS4, Xbox One, and PC.
The game from the developer behind Lords of the Fallen was announced earlier this year, but not much has been revealed about the title. So far we knew that the game would be an action RPG set in a heavily dystopian future.

Set in a heavily dystopian future as Earth nears the end of its life, those who remain in the overpopulated cities must work to survive as social programs become saturated by an ageing population and increasing environmental diseases.

As the intelligence of technology incrementally increased over the years, many jobs for the human race had been made redundant, forcing Earth’s citizens to head out into the suburbs seeking labor, aided by exoskeletons to improve their efficiency. The world of The Surge offers a very grim vision of the future, where the evolution of our technology, our society and our relation with the environment led to a decadent state of the Human civilization.

At the official Playstation EU Blog, Deck 13 CEO Jan Klose, revealed some more about their upcoming title.


The world is inspired by the worst-case scenario for today’s problems


Earth, in a dystopian future where robotics and mega-corporations work hand-in-hand in an effort to preserve what’s left of Earth’s fragile climate. Quite frankly, the real world is what inspired us most.

I mean, take a look at recent trends in technology, robotics, AI, renewable energies… but also the political, environmental and economic development in the last 30 years. Where will all this end? If it were to end badly… welcome to The Surge.

There’s also an element of philanthropy we’ve touched upon in the story; where corporations fronted by internationally lauded characters claim they’re working for the greater good, but each year encroach more and more into the creepy. Drones to deliver goods, advertisements that seemingly read your mind, where would that all go in a few decades?

Klose also detailed the game’s combat and upgrade system

Setting the world in a dystopian industrial future allows for awesome combat!

Using a near future scenario, we can pick up a lot of trends from the real world and play with them, and we love that! Working with the fusion of people and technology also lets us do great crazy stuff gameplay-wise.

And it’s so focused: It all comes down to a stronger core mechanic which is the tactical close combat. Cut off limbs, and upgrade yourself with a mix of cybernetics, bone, flesh, and gadgetry. This is a gritty future – it isn’t robots vs humans, it’s cybernetics and man-kind rather inelegantly gnawed, sawed, and nailed together, trying to improve what it is to be human… or, rather, making the human manufacturing machine more efficient.

In The Surge, most of what you see isn’t designed for combat, but when push comes to shove… a shove with hydraulics behind it is going to win.

Slice and dice your way to upgrades

The player’s progression is strongly bound to his most important asset: The Exo Suit he is wearing. This rig allows him to move with more agility and perform stronger moves, but you can also attach armour parts and weapons to it and improve its power level, and manipulate it in a variety of ways.

So instead of having some “fantasy” values that for example boost your hero’s strength all of a sudden without an apparent explanation, you are “really” modifying your character in The Surge, by improving all the technology that’s working in a fusion with the human body.

It’s going to be tough, but you’ll learn quickly and the rewards are worth it!

The game will be difficult, yes. There’s a huge element of risk/reward. You need to analyse your enemies, find their weak spots, and then take a counter measure of your choice to confront them and bring them down. And yes, you are going to die a couple of times in the process.

The difference to Lords of the Fallen is that we take more time introducing the different features for the player at the beginning of the game. Not in a lengthy tutorial, but as you are advance in the game, the features that will help you overcome your enemies will come one by one so that you can grasp the whole toolset of possibilities and not miss on some of them just because they were introduced poorly.

Although the game is being developed for PC, Xbox One, and PS4, Klose had something to share about developing the game on the PS4.

Our experience with PS4 has allowed us to push the boat out

Yes, it’s great to do another game on the platform. We’re using our own engine again, but because the console hardware stays the same and we’re further developing our technology, as well as our experience with the PS4, we can do even greater things this time. We can take what we’ve learnt and then add another layer. That’s very exciting from a developer’s point of view, and it’s rare that you get such a chance. We want to make the best out of it.

A release date hasn’t been set, but the action RPG is rumored to release somewhere in 2017.
http://wccftech.com/the-surge-pcps4xo-gets-more-details-world-combat-upgrade-system/#ixzz3uWWcMn8i

 
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Deck 13 have probably heard the name Dark Souls a lot. The studio’s last game, Lords of the Fallen, was frequently described in shorthand as “a bit like Dark Souls,” and now their new sci-fi RPG, The Surge, well… it’s also a bit like Dark Souls. At least at a glance.
A scrap in The Surge is a dance fraught with danger. Even the basic enemies, grunts encased in intimidating exoskeletons, can spell death for players who lack caution. Fights, then, are thoughtful things, with lots of standing back and judging the situation before diving in for a few well-timed strikes and then rolling away, out of the path of a devastating retaliation.
"The special thing we have in our combat is you can, in real-time, target the body part that you want to hit,” explains Klose. “We want to give you more control over what you are doing. So we use this in a variety of ways. You can attack the limbs of your enemy that are not armoured, so this gives you an advantage by making the fight easier for you. If you target the right body part, you have more impact, then you can defeat the enemy faster.”
Essentially, combat is about finding weak spots and exploiting them. But that’s only if you want to get the fight over with, quickly. There’s another option in situations where you might notice that your foe is wearing some nifty looking combat is about finding weak spots and exploiting them. But that’s only if you want to get the fight over with, quickly. There’s another option in situations where you might notice that your foe is wearing some nifty looking mechanical gear. Targeting the gear that you want is trickier, and might make the fight go on for longer, but the payoff is lovely junk that you can fit onto your own frame or scan for blueprints, potentially making future battles easier.

Gear is more than weapons and armour, though. Implants can be discovered and crammed inside your body, with game-changing effects. While some implants offer more conventional bonuses, like health regeneration, others change the HUD, revealing enemy health bars and weak spots, lowering the difficulty a bit if you’re finding the fights too tricky or simply want more information.
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http://www.pcgamesn.com/the-surge/dont-call-the-surge-sci-fi-dark-souls

 
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Anteprima di The Surge

ASPETTATIVE

  • Combat system complesso ed esaltante
  • Elevato livello di difficoltà
  • Ambientazione fantascientifica interessante

 




Continuando sulla strada dei Souls-like, i Deck 13 sembrano stavolta aver creato un titolo capace di distaccarsi di netto dalle opere From da cui trae ispirazione. The Surge è sicuramente un action-gdr ricco di idee potenzialmente notevoli, con un combat system esaltante e nemici agguerriti. Difficile credere che possa superare i "maestri", ma a nostro parere potrebbe tranquillamente dire la sua nel panorama.
 


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Horizont

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urca che belle animazioni! a parte le kill intendo...anche le movenze del protagonista...figo figo figo.

 
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Vabbè che hanno tutto il tempo per migliorarlo però pure a me piace un sacco //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif .

 
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Interessante //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 

Horizont

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ma i nemici sono umani o cosa?
sembrano un ibrido uomo macchina, oppure più "semplicemente" umani con esoscheletri...per lo più sembrano esoscheletri da lavoro e non da guerra.

 
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Mad_Sound

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sembrano un ibrido uomo macchina, oppure più "semplicemente" umani con esoscheletri...per lo più sembrano esoscheletri da lavoro e non da guerra.
Lottano per il posto di lavoro allora //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png

Carino cmq dai. Bisogna attendere qualche info in più//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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