Cosa c'è di nuovo?

Witchmarsh | Action-RPG | Investigatori paranormali + Massachussets + 1920s!

Kal1m3r0

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Scheda del gioco:
Genere: Action-RPG
Sviluppatore: Inglenook
Distributore: Chucklefish
Data uscita: Dicembre 2015/ early-acces TBA



Link Utili:

  • https://www.kickstarter.com/projects/1027299776/witchmarsh
  • https://www.facebook.com/InglenookGames
Screenshots:

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Video:

http://www.youtube.com/watch?v=rHTW27yN4aM
It's the Roaring Twenties! Join an unlikely team of detectives as they charge headlong into the darkest corners of rural America. Their mission: find and return twelve missing townsfolk who vanished under mysterious circumstances.

A handsome reward is in store should they succeed, but with the supernatural lurking around every corner, will any of them live long enough to collect it?

Witchmarsh puts a side-scrolling spin on classic RPGs like Baldur's Gate and Wizardry, without compromising on depth. The game features online multiplayer, extensive character creation, countless ability and item combinations, and rewarding boss encounters.
E niente, più lo vedo e più mi ispira, quindi la sola segnalazione del kickstar non bastava.
EARLY-HYPE

 
Ultima modifica da un moderatore:

Evan

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..ma..ma..è bellissimo!

Devo kickstartarlo.

 

Maica

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Piace un sacco anche a me. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 

Maica

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Per il 4 pack ci sto anch'io. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

 

Kal1m3r0

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Ora vediamo bene le varie tier, sarebbe ottimo riuscire a prenderne una con l'early-access, visto che l'uscita ufficiale pare sia tra un anno e mezzo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 

The_Patrix

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Potrebbe uscire una cosa molto spettacolare :morristend:.

In ogni caso ha già raggiunto e superato tranquillamente l'obiettivo delle 50k sterle quindi io preferisco aspettare l'arrivo su steam e prendermi un 4 pack lì magari con le key. Si risparmierà sicuramente rispetto a kickstartarlo e non c'è il problema di dover aspettare che esca //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif.

 

Kal1m3r0

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In ogni caso ha già raggiunto e superato tranquillamente l'obiettivo delle 50k sterle quindi io preferisco aspettare l'arrivo su steam e prendermi un 4 pack lì magari con le key. Si risparmierà sicuramente rispetto a kickstartarlo e non c'è il problema di dover aspettare che esca //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif.
Dici? Già il duo-pack verrebbe solo 9$ a cranio, e pensavo che dopo il kickstart i prezzi salissero:morristend:

 

The_Patrix

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Dici? Già il duo-pack verrebbe solo 9$ a cranio, e pensavo che dopo il kickstart i prezzi salissero:morristend:
Parlo per esperienza, poi magari può darsi che lo mettono region lock dappertutto e alzano il prezzo.

Cmq mi è capitato per esempio con Starbound e con Divinity Original Sin che a conti fatti potevo prenderli risparmiando abbastanza.

Ah ci butto dentro anche Broken Age //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif.

 

Kal1m3r0

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Capito, è il caso di ponderare bene allora //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Mannaggia a loro però, non dovevano annunciarlo così presto! Dove lo metto ora tutto questo hype? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif

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Kal1m3r0

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Un paio di gif prese dagli ultimi aggiornamenti

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Nel prossimo update mostreranno qualcosa in più riguardo il fattore esplorativo del gioco //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 

Kal1m3r0

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Hey everyone.
Apologies for going a bit quiet there, we've had our faces planted firmly in code, story documents, research and the many joys of business administration. We henceforth promise to make these updates more frequent. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png

Character Creation - Check!

The character creation menus are finished up and are now being given a little polish. We want the experience of creating your investigators to be so much more than a few linked interfaces; the animations, music and lighting all radiate Jazz Age style.

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On selecting a character they will play a short animation. A popup box will display their strengths and weaknesses.

On selecting a character they will play a short animation. A popup box will display their strengths and weaknesses.

Skills

Each character has a number of points which can be spent to make them proficient in a number of different skills. These may help the investigation through brute force, i.e. use of a weapon or fighting style, or they might help in a more non combative way.

For example, the negotiate and intimidate skills are great for talking your way out of a fight, which will award experience and open up new avenues of investigation.

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There are also unique skills, such as the Gentleman's riposte; a melee parry which reflects damage back to the attacker, and the Technician's engineering skill, which allows her to create powerful gadgets.

You can use character perks to expand your pool of skills, too. There are perks which teach utilitarian skills such as first aid, music, rituals, all of which come in handy both in and out of combat.

Here are a few to fill you in:

Rituals. Identify patterns in supernatural rituals, giving some insight as to the nature of the spell and possibly allowing you to sabotage it. Can be used in combat as well as non-combat encounters to your advantage.

Pathfinding. Used on the field to discover new leads, events and rewards while travelling through the wetlands.

Bows. The use of bows as a missile weapon in combat, or accessory items such as quivers.

Abilities - Getting there

If you've been following the project closely, you'll know that there are a lot of player abilities in Witchmarsh. Jamie's been working hard on bringing our designs to life, and despite being untreated, with a little polish in the game's engine, these animations will really come to life.

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Shockwave is a powerful psychic ability which can stun or disorientate your enemies.

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The Scribe is pulled into a book of the abyss, returning as an avatar of the Shadow Realm. This powerful metamorphosis ability will only be available to Scribes who excel in the dark arts.

Forums and Surveys

The Witchmarsh message boards are imminent! They will be located on the official Chucklefish forums, and we're happy to announce that backers in the Town Council tier will receive an invite to a special sub-forum with their own special badge.

Expect the invites very, very soon. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png

More exciting news about the poster, soundtrack and combat coming shortly.
https://www.kickstarter.com/projects/1027299776/witchmarsh/posts

Sempre più phaigo :ivan:

 
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