Switch World War Z

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Morty

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Sviluppatore: Saber Interactive
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Se esce a un prezzo normale e non è un disastro tecnicamente lo prenderò


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su pc è molto leggero. Ho una 970 e riesco a maxarlo senza problemi

 
Saber Interactive con tuttala storia di NBA Playground,ha già dimostrato ampiamente di non sapere sviluppare su Switch.

 
Era 3 anni fa...

Nel mentre hanno portato TW3, direi che stanno imparando
Quello non è un titolo sviluppato da loro,vediamo questo che è tutta farina del loro sacco ed è gia ottimizzato con i piedi altrove,se fa fatica a mantere i 30fps stabili su una PS4 Pro quando ci son le orde di zombie per non parlare del modello base,figurati su Switch.

 
Ultima modifica da un moderatore:
Esce il 2 Novembre, costerà 40 euro.
Dimensione del gioco: 6.6 GB

fonte eshop


immagini e info
 
Dmitry Grigorenko (lead game designer): Switch release targets 720p resolution, with some video scaling in handheld mode during the most graphically intense scenarios. The frame rate target is 30 FPS, supported by dynamic resolution and our temporal antialiasing technique.”

“Absolutely. World War Z is the most difficult Switch port for us уet. Our previous Switch ports each had their own challenges, but with World War Z, we not only had to deliver amazing visuals, intense action, but also multiplayer. The addition of multiplayer added an extra layer of complexity to every other system. Not cutting corners or taking the easy way out on technology challenges is very important to our team, and this philosophy guides all our Switch ports.”


“The obvious answer would be overall better hardware with less build and patch size limitations, but I don’t think the Switch needs a more powerful version that badly. Saber and many other talented studios have already proven that there is no such thing as an impossible port. Nintendo consoles were never about hardware, they were always about something that boosts your gameplay experience, and I can’t wait to see what they come up with next.”

“Each game we release on Switch pushes the hardware more than before. World War Z was a bigger challenge than our previous projects, and I am sure our next projects will also stand out, but it all depends on the game. Sometimes in the video game industry the things that look incredibly complex from an outside perspective are actually easy to implement during development. Most of the time it’s the other way around though; the simplest things can take an immense amount of time and effort to get working. At Saber, I feel we reached a great balance in all our Switch ports by delivering amazing gameplay and keeping the games looking great.”
 
Conversione non male, effettivamente quando vengono le orde, comincia tutto a traballare, è stato coraggioso da parte di saber portare il titolo su switch.
Gli affiderei giochi più semplici, potrebbero far girare i resident evil 2 e 3 a 30 FPS senza troppi sacrifici.

L'online attualmente è semi vuoto, e la combo lag + frame rate non aiuta molto :asd:
 
L'online attualmente è semi vuoto, e la combo lag + frame rate non aiuta molto :asd:
Ci vorrebbe il cross play per ovviare al problema perché l'ho giocato sia su PS che Xbox ed è pieno di gente.
 
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