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Diciamo che considerando che il motivo più valido per giocarlo sono le location di certo questa porcheria non aiutapoi da Xenoblade non mi aspettavo certo il graficone.
Mboh. Forse mangiato dal Cut-Off, boh. Pesa il **** a cercare.ps: ma per xenoblade 1 non avevamo un topic a parte?
Quella mia frase lasciava sottintendere che non vedo il graficone manco nella versione Wii, eh! Non trovo la grafica di questa versione chissà quanto inferiore all'originale. E manco quella aveva chissà che grafica, ma le location erano godibilissime uguale. Senza considerare che, a prescindere, penso sia un crimine giocarsi Xenoblade su portatile, ma vabbè.Diciamo che considerando che il motivo più valido per giocarlo sono le location di certo questa porcheria non aiuta
Mea culpa. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifDiciamo che considerando che il motivo più valido per giocarlo sono le location di certo questa porcheria non aiuta
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ps: ma per xenoblade 1 non avevamo un topic a parte?
Traduzione dei tweet di oggi:“After the basic fantasy story for [Xenoblade], we’re having him (Yuichiro Takeda) write a deep and distinctive sci-fi story this time around.”
So che non è molto, ma spero che i timori di alcuni utenti sul "c'è tanto testo perché il gioco sarà pieno di fetch quests" (quando quel "recording" sembra riferirsi al doppiaggio vero e proprio e quindi al main script) e sul "avrà pochi personaggi e la trama sarà inesistente" si siano attenuati. Poi, ovviamente, valuteremo l'attendibilità di queste dichiarazioni quando avremo il gioco fra le mani, ma queste frasi mi tranquillizzano parecchio, sinceramente. Il "non mostrare nulla" probabilmente è dovuto al fatto che non vogliono spoilerare nulla, appunto, non a caso le ambientazioni fighe le abbiamo viste solo dopo due anni dal reveal trailer, a meno di quattro mesi dalla release giapponese.We're also unveiling those kind people who've lent us their voices along with the character profiles. We have an outstanding cast for this game, so I hope you all look forward to hearing them. Since there was a huge amount of text, recording was quite an ordeal, but each of the cast members remained professional at all times. And, of course, the end result is perfection.
Vi allego anche le news di Siliconera (con le traduzioni inglesi dei tweet giappi di Takahashi) che introducono i vari artisti a lavoro sul gioco:“15 years have passed since Monolith was founded, and I believe that with this game I have finally met the challenge I had within me, of creating an RPG in which humans and robots can co-exist.”
Tessho Genda è il doppiatore, però! //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifTessho Genda è il meno brutto, e sono serio :gio:
Read more at http://gematsu.com/2015/01/xenoblade-chronicles-x-details-map-size-unions#rwgDJ8Om99EF2aiT.99Famitsu this week has new details on Xenoblade Chronicles X. Specifically, the magazine details the eight unions players will be able to join, the size of the world, and more.
Get the details below.
Start of the Game
At the beginning of the story, the goal is to survive the uncivilized planet of Mira. After meeting up with private military organization Blade, you’ll choose from one of eight affiliated unions, each with their own overarching objective to fill, and embark on quests. It’s possible to join a different union later. Unlike the linear progression of the original Xenoblade Chronicles, the successor’s story will unfold in various directions.
Unions
The eight unions are:
Pathfinder - In charge of data probe installation.
Interceptor - In charge of exterminating protists.
Avalanche - In charge of hunting down dangerous life forms.
Testament - In charge of the search and recovery of debris scattered by the ship, as well as the recovery of items lost on the battlefield.
Corepedian - In charge of visiting areas and investigation/collecting materials.
Land Bank - In charge of securing resources and collecting minerals.
Arms - Assists the Arms Company in charge of the development of Dolls and their inner weaponry.
Companion - A Jack of all trades, from the mediation of petty fights to the search of stray cats.
Other Tidbits
The concept of the game’s online mode is to be “‘loosely connected’ with other players”—to have a sense of solidarity without feeling constantly aware of other players’ presence.
The size of the field is five times the previous game (400 square meters) and fully seamless. However, there is loading during event scenes.
The map is visible on the Wii U GamePad. Each area is indicated by a hex. Touching them can perform things such as quick travel or check events.
The sense of speed from the previous game’s battles has been elevated, and players can attack freely while switching between short and long ranges.
No character explicitly serves as a healer, meaning it’s important to gauge one’s capabilities relative to those of an enemy before picking fights.
“Soul Voice” is a system that can be triggered in reaction to party members that are able to string their attacks well. With well-timed button presses, HP can be healed, making it possible to continuously heal while attacking.
Parties consist of four people: the player character and three AI companions.
Dolls are exceptionally powerful, but in exchange for that, their movement can’t be finely controlled, meaning they can’t take out enemy body parts. Being able to do so is important, as it can weaken them and yield items, among other things. As a result, players will have to disembark at times and fight enemies themselves.
A number of new “Unique Monsters” have been added compared to the previous game, some powerful enough to cross swords with the Doll robots.
Playtime in the game has been recorded to exceed 300 hours while doing final checks, with some elements potentially continuing endlessly.
There are over 90 songs featured in the game, all of which were worked on by Hiroyuki Sawano.
Le aree esplorabili sono vastissime e ricche di elementi. Manca poco all'uscita e le premesse per un titolo valido e divertente ci sono. :mah:Mancano pochi secondi! HYPE!!!![]()
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Inutile chiederlo qui, in questa sezione del forum sono tutti xenohater.... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifAllora, com'è stato?
Io no di certo.Inutile chiederlo qui, in questa sezione del forum sono tutti xenohater.... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif