PS4/PS5 Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn

  • Autore discussione Autore discussione Clyde
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Ripeto, è una versione Alpha.
Si lo so, però così non va bene per me, sicuramente hanno il tempo per modificare il tutto e spero lo facciano, perchè io tutta sta grandissima differenza fra questo e la versione precedente ancora non l'ho visto in ambito BS sia chiaro //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
No, no non voglio mica le combo altrimenti mi compro un action, però il BS è la cosa che meno mi convince del gioco, non mi trasmette niente, sembra tutto molto statico e lento spero sia solo un impressione, ma non mi sembra proprio il pezzo forte del gioco.
Il video è fatto volutamente così. Sono video dimostrativi alla fin fine.. Volendo puoi fare la cavalletta senza mai stare fermo.


 
Ultima modifica da un moderatore:
Vabbè quella è roba che si fixa con poco, l'alpha/beta servono proprio a questo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tongue.png
Però non so SE modificheranno 'sta roba, perchè non è un bug o cosa.

 
Però non so SE modificheranno 'sta roba, perchè non è un bug o cosa.
i feedback servono a questo, ci son già un sacco di lamentele per l'animazione da danno ricevuto troppo frequente //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif

 
i feedback servono a questo, ci son già un sacco di lamentele per l'animazione da danno ricevuto troppo frequente //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
Perfetto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Tutte queste info positive...E se questo FF superasse Guild Wars 2 e prenderebbe il titolo del miglior MMORPG?. :shock: :shock: :shock: :shock:

Oh tutto può succedere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif.
 
Però non so SE modificheranno 'sta roba, perchè non è un bug o cosa.
Manco a farlo apposta (come avevo già replicato in precedenza), ecco la risposta ufficiale dei dev, in pratica la cosa sarà fixata con la beta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif

Greetings!

In regards to all of the comments about how the enemies visibly react to player attacks, we'll be adjusting these animations around the time the Beta Test begins.




Specifically we are looking into addressing it in the following ways:

-Vary the damage animation according to the amount of damage inflicted.

-Tone down the damage animation for large monsters.

 
Tutte queste info positive...E se questo FF superasse Guild Wars 2 e prenderebbe il titolo del miglior MMORPG?. :shock: :shock: :shock: :shock:
Oh tutto può succedere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif.
Congiuntivo, questo sconosciuto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 


---------- Post added at 22:13:27 ---------- Previous post was at 22:12:24 ----------

 




Manco a farlo apposta (come avevo già replicato in precedenza), ecco la risposta ufficiale dei dev, in pratica la cosa sarà fixata con la beta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
Greetings!

In regards to all of the comments about how the enemies visibly react to player attacks, we'll be adjusting these animations around the time the Beta Test begins.




Specifically we are looking into addressing it in the following ways:

-Vary the damage animation according to the amount of damage inflicted.

-Tone down the damage animation for large monsters.
Ma questa è pazzia :ivan:

 
Congiuntivo, questo sconosciuto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif 


---------- Post added at 22:13:27 ---------- Previous post was at 22:12:24 ----------

 




Ma questa è pazzia :ivan:
Se capito però :reggie:. Non siamo tutti maestri come te :reggie:. E che divertimento ci sarebbe a scrivere bene?. Errare è divertente :reggie:.

 
Se capito però :reggie:. Non siamo tutti maestri come te :reggie:. E che divertimento ci sarebbe a scrivere bene?. Errare è divertente :reggie:.
Io non sono maestro, ma parlo italiano //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif Vabbè, finiamola qui.

 
Manco a farlo apposta (come avevo già replicato in precedenza), ecco la risposta ufficiale dei dev, in pratica la cosa sarà fixata con la beta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
Greetings!

In regards to all of the comments about how the enemies visibly react to player attacks, we'll be adjusting these animations around the time the Beta Test begins.




Specifically we are looking into addressing it in the following ways:

-Vary the damage animation according to the amount of damage inflicted.


-Tone down the damage animation for large monsters.
Favoloso :ivan:

 
Ma tipo una cosa del genere, dalla versione PS3, si può tranciare in toto? No perchè non penso che la PS3 sia in grado di reggere tutto ciò //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Ma tipo una cosa del genere, dalla versione PS3, si può tranciare in toto? No perchè non penso che la PS3 sia in grado di reggere tutto ciò //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Certo che si può fare //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

con server per 10 giocatori, cose che da lontano scompaiono e grafica generale penosa //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

E il tutto a 15 frame //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

Square-Troll in the way //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png.
E basta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif

 
Certo che si può fare //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
con server per 10 giocatori, cose che da lontano scompaiono e grafica generale penosa //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

E il tutto a 15 frame //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

E basta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif
La smetto quando non saranno più quelli che sono //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png.

 
Ultima modifica da un moderatore:
//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Cambio di blogger con Pinurabi che ci mostra Yoshi-P mentre gioca la versione alpha e sotto tutti assieme che assistono all'avvio dell'alpha test, andato poi molto bene.

 
Ultima modifica:
//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifCambio di blogger con Pinurabi che ci mostra Yoshi-P mentre gioca la versione alpha e sotto tutti assieme che assistono all'avvio dell'alpha test, andato poi molto bene.
Snapshot?. Voleva dire Cum Shot //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png.

 
Nuovo programma per la beta e rilascio!

Allow me to thank you all for your continued patronage of FINAL FANTASY XIV.
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn is nearly complete. It is solely thanks to your heartfelt support that we have come this far, and for that we are tremendously grateful.

On November 11, 2012, we all witnessed the end of an era. Yet this momentous event was also a prelude to things to come.

Your passion and encouragement will sustain us as we devote all our energies to the successful launch of FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. We hope we can count on your continued support in the future.

President and CEO, Yoichi Wada

The Beta Test Roadmap and Beyond

On October 14, 2011, we released a new roadmap for the future of FINAL FANTASY XIV. In spite of several delays, we have at last—with your enduring support—met most of our major milestones. The conclusion of the Seventh Umbral Era storyline has set the stage for A Realm Reborn, and now only the beta test and official release remain. While it's extremely unfortunate that we've had to postpone our schedule, please understand that these decisions were made in order to deliver a quality, enjoyable FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn to everyone—to the fans who have supported us through the years, and to those eagerly awaiting the PlayStation 3 version.

Today we are releasing a new roadmap for the upcoming beta test. This beta test will be divided into four phases, and will initially be restricted to the Windows PC version. The PlayStation 3 beta test will begin in a later phase.

However, given the nature of beta testing (during which we work closely with our customers to improve our products), there may be a need to adjust both the commencement date and the duration of the beta test.

(Please refer to the FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Beta Test Roadmap below for more information.)

Our Commitment to A Realm Reborn

Though the land was plunged into unprecedented chaos with the coming of the Seventh Umbral Era, the day that the heroes of Eorzea—our dear players—will at last set foot in A Realm Reborn draws near. We've received support from players in countless countries across the globe, and we are fast approaching the stage where we can deliver an authentic FINAL FANTASY experience. To us, the worldwide release of the game on Windows PC and PlayStation 3 is a goal and a new beginning both. As we journey onward, we pledge to do everything in our power to make our vision for the game become reality, and to provide our fans with a service worthy of the FINAL FANTASY name.

We thank you all for your continued interest, encouragement, and support.

As always, everything we do will be for our players and customers.

FINAL FANTASY XIV Producer/Director, Naoki Yoshida
Di seguito copiaincolla del file del nuovo programma così evitate di scaricarlo:

FINAL FANTASY XIV: A Realm RebornBeta Test Roadmap

Producer and Director Naoki Yoshida

* Dates and content are subject to change depending on development

progress and user feedback.

Objectives of the FFXIV: ARR Beta Test

・Level Progression Rebalancing

・Battle System Rebalancing

・Crafting/Gathering Systems Rebalancing

・User Interface Refinement

・Bug Reporting and Fixing

・Version 1.0 Character Data Import Testing

・Server Stress Testing

Platforms for FFXIV: ARR Beta Test

・Windows PC

・PlayStation®3

Each of the above versions will

have its own test schedule.

Beta Test Eligibility

The following players are eligible:

* A Square Enix account is required to participate in the beta test. However,

an account is not required when submitting a beta tester application.

• Legacy Status Holders

• FFXIV Service Account Holders

• Applicants selected through the Beta

Tester Application Site

* Players can apply to participate in both the Windows PC or PlayStation®3

beta tests through the Beta Tester Application Site.

Beta Tester Selection

Beta applicants will undergo screening.

* A Square Enix account is required to participate in the beta test. However,

an account is not required when submitting a beta tester application.

• Testers will be contacted in the order they are selected.

• Players in possession of a SQUARE ENIX MEMBERS code

that came bundled with FINAL FANTASY XIII will be given

priority for the PlayStation®3 Beta Test.

Please access the FFXIV: ARR Beta Tester Application Site

(opening early January 2013) for more information.

Beta Test Phases

・Phase 1: Windows PC

Core Systems Rebalancing

・Phase 2: Windows PC

Gamepad Control Adjustments

・Phase 3: Windows PC & PlayStation®3

Global Testing and Version 1.0 Character Data

Import Testing

・Phase 4: Windows PC & PlayStation®3

Open Testing

* Please refer to the following slides for more details.

Beta test phase 1 is scheduled to commence in mid February 2013.

- Phase 4 is scheduled to be an open beta.

- The PlayStation®3 version will be available.

Please access the Beta Tester Application Site (opening early January 2013)

for more information on the beta schedule and application procedures.
Qui si può scaricare il pdf del programma: http://gdl.square-enix.com/ffxiv/download/en/FFXIV_2.0_BETA_Roadmap_EN.pdf

Vabbeh spero non mi prendano in beta che non intendo spoilerarmi tutto...

Ricapitolando metà Febbraio inizia la Beta fase 1 con varie settimane di test tra una fase e l'altra, se tutto va bene, si dovrebbe arrivare a Giugno Luglio pronti per il rilascio!

 
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