UFFICIALE PC Hawken | Epic Mech War! |

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non si grida al miracolo ovvio, però è n lavoro apprezzabile... e l'idea in se non è male. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
non si grida al miracolo ovvio, però è n lavoro apprezzabile... e l'idea in se non è male. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
assolutamente. molto apprezzabile.

 
Behs e si considerano tempi di sviluppo e numero di programmatori è più che molto apprezzabile, è quasi fantastico. E parlo soprattutto di quei 3 secondi nel cockpit finali. Mi hanno dato un feeling da "mechwarrior nel 2011" che m'è gustato un casino.

 
[video=youtube;udEAEARD-Fo]


 
Primo trailer per Hawken 


Tommaso "FireZdragon" Valentini


 


E' stato aggiunto alla SpazioGames.TV un nuovo video di Hawken, FPS a base di mech sviluppato dallo studio indipendente Adhesive Games e creato utilizzando l'Unreal Developer Kit. Resta ancora sconosciuta un'eventuale data di uscita, vi terremo aggiornati. Buona Visione!
Fonte:Spaziogames

//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif

 
Will: Finally, how long has Hawken been in development and how close are you to release? Are you planning on a beta test?

Dave: Hawken has been in development for about 10 months now. We currently have lots of the content and features done but we still have a few things to be added. We are determined not to release until we feel it is complete so I can’t really say how close we actually are to release. There are plans to have beta testing sometime down the line. The date is still unknown but we would like to someday have beta tests to help us fine-tune the gameplay and balance issues.

Hawken Developer Interview

 
Quella popò di roba in 10 mesi... c'è gente che dovrebbe imparare molto da loro //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Io voglio mechwarrior 5. :bah!:

 
http://www.gametrailers.com/video/design-goals-hawken/714433

http://www.gametrailers.com/video/design-goals-hawken/714431

Gleaned from the Videos:
Multiplayer Only

Four game modes: DM, TDM and 2 unannounced ones (seems like you can farm energy to buy weapons, or possibly gather energy to cause events on the map happen).

Pre-baked lighting in leu of dynamic lighting, lets them push more on the texture side.

Primary and Secondary weapon plus items, no dual wield.

No ammo, weapons overheat as you use them, secondary weapons overheat faster.

Health doesn't regen automatically but you can go into an immobile healing mode, which also eliminates your radar signature.

Items include stuff like turrets, and other cool stuff, inspired by the original Duke 3D.

3 types of mechs, light, medium and heavy.

3 RPG style points that you can put into Offense, Defense and Speed, but you don't earn more points over time. Everyone is on equal footing.

Jumping/Boosting possible but limited by a gauge, bunny hopping pretty much impossible. The faster you move, the more visible you are on radar.

Looks pretty fucking hot.
 
Stupendo, ci sarà anche all'E3?

 
Anche se non è mechwarrior potrei prenderlo, sembra niente male. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Purtroppo a me non piace.Cioè non è il mio genere.

Però i complimenti sono d'obbligo.Un titolo davvero notevole considerando il tempo di sviluppo.

 
Stupendo, ci sarà anche all'E3?
Non credo...sono una manica di ragazzi, è già tanto se hanno un caffe' la mattina...//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
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