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assolutamente. molto apprezzabile.non si grida al miracolo ovvio, però è n lavoro apprezzabile... e l'idea in se non è male. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
Fonte:SpaziogamesPrimo trailer per Hawken
Tommaso "FireZdragon" Valentini
E' stato aggiunto alla SpazioGames.TV un nuovo video di Hawken, FPS a base di mech sviluppato dallo studio indipendente Adhesive Games e creato utilizzando l'Unreal Developer Kit. Resta ancora sconosciuta un'eventuale data di uscita, vi terremo aggiornati. Buona Visione!
Gleaned from the Videos:
Multiplayer Only
Four game modes: DM, TDM and 2 unannounced ones (seems like you can farm energy to buy weapons, or possibly gather energy to cause events on the map happen).
Pre-baked lighting in leu of dynamic lighting, lets them push more on the texture side.
Primary and Secondary weapon plus items, no dual wield.
No ammo, weapons overheat as you use them, secondary weapons overheat faster.
Health doesn't regen automatically but you can go into an immobile healing mode, which also eliminates your radar signature.
Items include stuff like turrets, and other cool stuff, inspired by the original Duke 3D.
3 types of mechs, light, medium and heavy.
3 RPG style points that you can put into Offense, Defense and Speed, but you don't earn more points over time. Everyone is on equal footing.
Jumping/Boosting possible but limited by a gauge, bunny hopping pretty much impossible. The faster you move, the more visible you are on radar.
Looks pretty fucking hot.
Sempre piu' amazing!//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/pazzo.gif
Non credo...sono una manica di ragazzi, è già tanto se hanno un caffe' la mattina...//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifStupendo, ci sarà anche all'E3?
oddio, vedendo i trailer mi ha ricordato un vecchio gioco di mech, uscito a cavallo tra 1998 ed il 2002, ma non ricordo il nome :tragic: