Game Sekiro: Shadows Die Twice | Nuova IP From Software |

  • Autore discussione Autore discussione Igniz83
  • Data d'inizio Data d'inizio
Pubblicità
Iscritto dal
21 Mag 2008
Messaggi
12,561
Reazioni
7
Offline
maxresdefault.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=UGPknmiLxGo Presentato quest'anno all'E3 Sekiro si preannuncia essere un nuovo souls like ,ma stavolta ambientato nel Giappone Feudale anche se da alcune scene intravedo qualcosa ripreso dal buon vecchio Tenchu.. Di seguito una prima panoramica del nuovo titolo.

Here is an overview of the game, via Activision: About Your death won’t come easily. Introducing Sekiro: Shadows Die Twice, a fantastical, dark and twisted new gameplay experience from developer From Software, creators of Bloodborne and the Dark Souls series. Directed by Hidetaka Miyazaki, and published by Activision, Sekiro: Shadows Die Twice is a third-person, action-adventure game with RPG elements. The single-player game puts players in the protagonist role of a hard-hearted warrior whose mission is to rescue his master, a young lord who is the descendant of an ancient bloodline, and exact revenge on his arch nemesis. Set in the re-imagined world of late 1500s Sengoku Japan; a brutal, bloody period of constant life-and-death conflict, in Sekiro: Shadows Die Twice you are the “one-armed wolf,” a disgraced and disfigured warrior rescued from the brink of death. In the game, players come face-to-face with larger than life foes; unleash an arsenal of deadly prosthetic tools and powerful ninja abilities to blend stealth, vertical traversal, and visceral head-to-head combat in a bloody confrontation. Take revenge. Restore your honor. Kill Ingeniously. Key Features Kill Ingeniously – From Software delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics. Exploration is key – Players will experience the thrill of exploration and discovery in Sekiro: Shadows Die Twice like never before. Through exploration, players can uncover new items, meet new characters, and encounter hidden enemies. Armed – Sekiro: Shadows Die Twice gameplay is centered around sword combat, enhanced by a variety of prosthetic arm attachments that supplement or change the way a player fights. Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools, swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat. To overcome difficulties and bring each situation under control, gamers must discover, integrate and use a variety of new tools when heading into combat. One-armed wolf – Play as a highly talented shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs. Hard to the core – Sekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name From Software. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of From Software will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding. The quality of combat, level of challenge, and creative enemies and bosses are something that can only be found in a From Software title. Reimagined world – This reimagining of Japanese aesthetic blends a withered, yet vivid, world of the late 1500s Sengoku Japan as the age of warring states nears its end. Witness a world brought to its knees by constant bloodshed; a ravaged world on the brink of destruction. Explore these environments, rich with FromSoftware’s intricate design and steeped with secrets to discover.
Read more at https://gematsu.com/2018/06/activision-and-from-software-announce-sekiro-shadows-die-twice-for-ps4-xbox-one-and-pc#tcs4LpCkrXUkc89H.99

 
Ultima modifica da un moderatore:
I Souls non li digerisco, se dovesse uscire vicino a Ghost of Tushima passo, se invece sono belli lontani potrei farci un pensierino.

 
figo è figo

però venire dopo nioh non lo aiuta diciamo per il fattore "novità", e poi sta pure ghost di sony...

è un periodo dove l'ambietazione feudale giapponese da essere abbandonata è diventata quasi affollata :asd:

 
Avevo capito che fosse un action e basta, non un action RPG... :hmm:

Vabbe', stasera lo integro nel journal seppur in ritardo.

figo è figoperò venire dopo nioh non lo aiuta diciamo per il fattore "novità", e poi sta pure ghost di sony...
Che poi Nioh eran cinquant'anni che lo stavano sviluppando, non si può nemmeno dire che non si sapesse, quando FS ha iniziato. :asd:

 
Io ci tengo a fare coming-out e annuncio ufficialmente di essere omosessuale nei confronti di Hidetaka Miyazaki.

È già GOTY 2019.

 
Presentato quest'anno all'E3 Sekiro si preannuncia essere un nuovo souls like ,ma stavolta ambientato nel Giappone Feudale anche se da alcune scene intravedo qualcosa ripreso dal buon vecchio Tenchu..

Di seguito una prima panoramica del nuovo titolo.

In the game, players come face-to-face with larger than life foes; unleash an arsenal of deadly prosthetic tools and powerful ninja abilities to blend stealth, vertical traversal, and visceral head-to-head combat in a bloody confrontation.

 


Take revenge. Restore your honor.
Kill Ingeniously.

 


Kill Ingeniously – From Software delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics.


Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools,
swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat.


One-armed wolf – Play as a highly talented
shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs.
In grassetto alcuni riferimenti interessanti.

Praticamente il protagonista è un vero e proprio ninja. Quindi ci sono più possibilità che lo stealth sia una meccanica molto presente. Dai dai :predicatore:

Io ci tengo a fare coming-out e annuncio ufficialmente di essere omosessuale nei confronti di Hidetaka Miyazaki.È già GOTY 2019.
Com'era che si diceva all'inizio della scorsa generazione? Il Giappone non fa più i videogiochi di una volta?

Ora si spaccano i cùli. :icebad:

 
Ultima modifica da un moderatore:
effettivamente non pare essere per niente un rpg

però sticazzi il topic ce lo teniamo lo stesso qua :asd:

lo adottiamo volentieri :asd:

 
20 nuovi scan di Sekiro, 10 da Famitsu e altrettante da Dengeki.

Ci sono anche varie foto di Hidetaka Miyazaki che MFP può stamparsi per farci le cosacce. :ahsisi:

Famitsu

tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo1_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo3_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo2_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo5_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo4_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo6_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo7_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo8_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo9_1280.jpg


tumblr_pa9r1pd1in1vsb5ezo10_1280.jpg

Dengeki

tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo4_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo5_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo1_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo2_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo3_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo6_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo7_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo8_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo9_1280.jpg


tumblr_pa9rpgQZfr1vsb5ezo10_1280.jpg
 
Sto andando a stamparmi il dakimakura.

La cosa del rampino che puoi attaccarti ovunque comunque sembra esse una cazzofigata, immaginate i livelli. :ivan:

 
figo è figoperò venire dopo nioh non lo aiuta diciamo per il fattore "novità", e poi sta pure ghost di sony...
è anche vero che sono tre generi completamente diversi.

Ghost è un'open world di quelli fatti bene, NiOh2 è NiOh2 e questo pare un action adventure con mondo interconnesso, il che non è affatto un male :smughstheno:

 
Annunciata data e limited!

Uscirà il 22 marzo 2019.

Immagine della limited

Sekiro-Shadows-Die-Twice_2018_08-20-18_004.jpg


Sekiro: Shadows Die Twice will launch worldwide for PlayStation 4, Xbox One, and PC via Steam on March 22, 2019, publisher Activision and developer From Software announced. Digital pre-orders will open today in select markets. In addition to the standard edition, a Collector’s Edition (pictured) including the following items is also available to pre-order starting today:
  • A copy of the game
  • Seven-inch shinobi statue
  • SteelBook
  • Collectible art book
  • Map
  • Digital soundtrack
  • Replica game coins
Sekiro: Shadows Die Twice will be playable for the first time by the public at Gamescom 2018 in Cologne, Germany from August 21 to 25. Features playable in the Gamescom 2018 demo include:


  • Sword Combat:
    The core combat in
    Sekiro: Shadows Die Twice
    is measured by an intense clash of steel. Players will take command of special Sword Arts to supplement their regular attacks, and tear down enemy defenses before sealing the final blow.
  • Shinobi Prosthetic:
    Players can equip and switch between a variety of unique Prosthetic Tools to find the weakness of a formidable enemy. Additionally, tools such as the Grappling Hook can be utilized to bring an extra dimension to exploration and traversal throughout the world of the game.
  • Resurrection:
    Used as an opportunity for a tactical retreat or to deceive an enemy and go on the counter-offensive, this new combat strategy allows players to resurrect on the spot, even after a hasty death.
https://gematsu.com/2018/08/sekiro-shadows-die-twice-launches-march-22-2019

 
Gameplay dalla Gamescom:


 
Nuovo video di gameplay




 
Pubblicità
Pubblicità
Indietro
Top