PS4 Spyro Reignited Trilogy

  • Autore discussione Autore discussione Jack 95
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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E con questo sono 250€ di giochi solo a settembre :facepalm:
Come stra cazz faccio a prendere tutto? Tra settembre, ottobre e novembre parte uno stipendio davvero :asd:

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Vabbe non devi comprare tutto subito eh :asd:

 
E anche quest'anno si risparmia l'anno prossimo..

Settembre ridicolo..

E i mesi successivi non saranno da meno:asd: Ai ai:asd:

 
Settembre davvero illegale comunque, troppa roba. :asd:

Anche se DQXI e Spidey hanno ancora la precedenza :sisi:

 
Settembre davvero illegale comunque, troppa roba. :asd:
Anche se DQXI e Spidey hanno ancora la precedenza :sisi:
E pensa che ancora siamo ad Aprile. Da qui all'E3 chissà quanta altra roba annunciano per fine anno :asd:

 
:bruniii: Quanto è bello mamma mia, starà li di fianco alla N.Sane Trilogy in eterno. Dragon Quest XI e questa trilogy, che bel mese sarà Settembre. :ivan:

Mi aspetto il cambio cover, e una bella figure della F4F con la posa di questa attuale cover come con Crash :predicatore:

 
Ultima modifica da un moderatore:
Niente mi sa che spidey dovrà attendere :ahsisi:
Tra l'altro personalmente solo Spyro e Spidey mi interessano a Settembre.

Vedo un po se riesco a trovare offerte, altrimenti posso anche saltare il D1 di entrambi oppure qualcuno dei due.

 
Benissimo per il prezzo.. Brava Acti, a dispetto di ogni critica:asd:

 
Concordo, più che onesto sto prezzo. A dir poco spettacolare :sisi:

 
:predicatore:

 
Updating a ClassicRemastering a classic is a unique undertaking for a game developer – unlike the creation of a new game where you have to find the fun, you’re starting with a game that already has proven, time-tested fun. The real challenge lies in how to remaster a beloved classic in such a way that is true to the spirit and feel of the original while also maximizing fidelity (art, animation, visual effects, sound effects, music, controls) and integrating quality-of-life improvements that modern players expect (analog stick camera control, auto-save system, more fast-travel options, etc.).

Staying True

Given the intense passion the fans have for the original trilogy, we are approaching development with reverence—a deep respect for all the decisions that went into making the original games. In the interest of getting the feel right, one of the first things we agreed upon internally was that Spyro’s original movement metrics — speeds and accelerations for walking, running, jumping, charging, gliding, flying, swimming, hovering, and more – should be matched as closely as possible. And in a similar vein, an authentic recreation of the platforming gameplay throughout the expansive and enchanted levels of the original trilogy would require the dimensions and collision details of the world geometry to come very close to matching the originals. Needless to say, the Dragon Realms of 2018 utilize considerably more polygons than their 1998 counterparts.

Engineering Magic

In the interest of recapturing the enchanted details from the classic trilogy in fine detail, our programming team set out to magically slurp inspiration directly from the original games. Spyroscope was born. This internally developed tool sends fairies into the original games who convert game details into a format that designers can easily interpret, allowing for extremely accurate game object placement and motion. Ultimately, we were also able to leverage many of the original assets such as level models, level collision, animated objects, character models, music, game text, and game sounds through a combination of other in-house tools and a few payments to Moneybags.
https://blog.us.playstation.com/2018/04/05/its-official-spyro-reignited-trilogy-soars-to-ps4-september-21/

[video=youtube;DFD22Yru-UU]


 
Evvai! Tra questo spiderman settembre da paura!

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