PS4 The Order 1886

  • Autore discussione Autore discussione Hell
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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mah,credo che fino alla fine del prossimo anno,non lo vedremo questo gioco...peccato perchè per adesso è uno dei pochi titoli annunciati in eslusiva,che mi ha sorpreso veramente...:morris82:

 
Solo dimostrazioni a porte chiuse ma per mostrare le potenzialità dell'engine e cosa aspettarsi dal gioco e tutte le preview su quello visto erano molto positive e parlavano di titolo veramente next-gen come concept quindi speriamo in bene. Adoro i RaD e sono sicuro che possano essere un team degno dei top interni a Sony.

 
knightfull.jpg


Gamers got their first glimpse of The Order: 1886 at E3 2013, when a brief and enigmatic trailer showed off a squad of soldiers in 19th century London fighting off an attacking pack of strange creatures. Ready At Dawn, best known for its PSP God of War and Daxter games, has remained silent about the new game in the months since. With our November issue, we blow out the full story on The Order, one of Sony’s big franchise premieres and exclusive PS4 titles for 2014.
The Order: 1886 offers a fascinating glimpse into a past twisted by strange events that alter the course of history. Players step into the shoes of a knight who is part of an ancient order sworn to protect humanity from the threat of monstrous half-breed creatures. Ready At Dawn fascinating fiction for its new franchise draws inspiration from ancient mythology and legend combined with actual historical figures; the result is a story we can’t wait to experience in full. This fiction is buttressed by an action-packed shooting mechanic fueled by awesome and unusual weapons, like a rifle that can spew blasts of lightning. The Order’s incredible visuals and technology speak to what we can all look forward to in the games designed from the ground up to run on next-gen hardware like the PS4.

Check out our cover for The Order: 1886 below. The issue features 12 pages of exclusive screenshots and info about this promising new game franchise.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/10/08/november-2013-the-order-1886-5830.aspx

 
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LOL, Pessino si gonfia sempre di più.

Riguardo al video, quel che si vede a 0:45 circa è molto poco "steampunk 1886"... mi auguro sia del tutto provvisorio.

 
LOL, Pessino si gonfia sempre di più.
Riguardo al video, quel che si vede a 0:45 circa è molto poco "steampunk 1886"... mi auguro sia del tutto provvisorio.
Eh infatti,anch'io sono rimasto un po' perplesso.Penso siano stanzoni ancora da abbellire.

Splendido l'artwork della cover comunque :morris82:

 
ma solo a me schifa vedere armi ed equipaggiamenti futuristici con tizi vestiti da barboni del 1800? :bah!:

la cosa di mescolare futuro e passato in questa maniera proprio non mi piace.

 
ma solo a me schifa vedere armi ed equipaggiamenti futuristici con tizi vestiti da barboni del 1800? :bah!:la cosa di mescolare futuro e passato in questa maniera proprio non mi piace.
Si. :morris82:

 
ma solo a me schifa vedere armi ed equipaggiamenti futuristici con tizi vestiti da barboni del 1800? :bah!:la cosa di mescolare futuro e passato in questa maniera proprio non mi piace.
capisco che non possa piacere è un po' "particolare". a me per esempio lo stile steampunk piace tantissimo. sto gioco è quello che prenderò con la ps4 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
ma solo a me schifa vedere armi ed equipaggiamenti futuristici con tizi vestiti da barboni del 1800? :bah!:la cosa di mescolare futuro e passato in questa maniera proprio non mi piace.
Questa "cosa di mescolare futuro e passato in questa maniera" si chiama Steampunk. :morris82:

 
In concept since 2005Trailer graphics are what you can expect it to look like in-game

Everything in the world is rendered with soft body physics

Metal beams react for example to magnetic forces, bending and shifting in real time

Incredible attention to detail: Lens flare catches light as you rotate the camera, oil lamps flash independently in an underground scene, light bouncing off every object provides uncanny realism, insane attention to material detail like wood, leather and cloth.

Clouds and particles of dust float around lamp flames, subtely settling down on the camera lense

Ready at Dawn spent a lot of time making the weapons unique, giving each personality. Grounded in understandable science but also have behaviors that you wouldn't expect

Around 7th or 8th century, humanity splinters, with many getting 'beastial traits', becoming 'half breeds'

Thus begins the conflict

Humanity basically forms a version of the Knights of the Round Table, in this case, The Order to fight off this enemy

Through a strange turn of events, they discover a substance called "black water", giving them unusually long lives and unique ability to recover from injury

The Knights continue to age, but at a much, much slower rate which they use to battle for centuries

It's basically a curse given they continuously see everything around them leave and die off, it's both a salvation and a curse for them

This leads up to the 19th century and the changes facilitate the unique futuristic Industrial Age you see before you

You play as Sir Galahad (guy with the porn stache)

A new threat emerges as parts of society (humans) begin to rebel against the rulership and are disgruntled with the inequality between layers of society

Battle scenes are chaotic and exciting, reminiscent of Gears of War

Ready at Dawn took a unique twist to QTEs, sometimes melee attacks occur during gameplay, time slows down and you can rotate your camera and find different things in the environment to give you an edge. These can range from dodging a punch or grabbing an improvised weapon for example

Focused on a very strong story driven single player now, not willing to talk about any multiplayer
un riassunto delle prime notizie.

 
lol al tizio uscito da jersey shore :rickds: inoltre il cubo attaccato con 4 pad, questi si sparano torneoni di mario kart/melee, altro che lavorà :patpat:

impostazione molto RE4 del personaggio...

 
Non mi è tanto chiara la storia dei QTE.

Il background mi ispira da morire però.

 
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Il tipo pelato palestrato è il mio preferito tra gli sviluppatori //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Finalmente si inizia a vedere qualcosa, speriamo sia possibile usare tutti e 4 i guerrieri dell'ordine //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
un riassunto delle prime notizie.
:mitch:

Comunque quella che si intravede dovrebbe essere la tech demo mostrata tempo fa, per quello non c'è niente.. Ad un certo punto addirittura ci sono solo dei separatori verdi al posto dei muri //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Ah, vojo l'artrwork senza le scritte ed è schizzato direttamente alla number one dei titoli più attesi :morris82:

 
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un paio di cose nn mi convincono...la telecamera troppo "alta" in pratica 2/3 di corpo è tagliato fuori dall'inquadratura e gli ambienti di gioco per quel poco che si è visto mi son sembrati spogli.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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