[WRpg] Dragon Age Saga |

Pubblicità
Alcuni screen sembrano molto belli, altri orribili o è una mia impressione? :rickds:

 


---------- Post added at 14:53:16 ---------- Previous post was at 14:22:02 ----------

 


Emerse altre info:

Two New Companions:

-The bald elf mage called Solas who is an apostate and expert for the fade

-The Qunari Iron Bull. David Gaider describes with this words: He fears nothing only the past.

Other info:

- GameStar saw also an archer (likely Sera)

- The Inquisitor can make his/her own rifts (is it the correct word for Risse) in the fade and summon demons

- No fade puzzles (transformations) like Origins

- Two voice actors for each gender.

- Skyhold or Homebase system. You will also be able to customize certain rooms and buy upgrades, like a garden to grow plants for alchemy. The journalist also suspects that there will be a “map room”, where you can allocate troops to open new trade routes or occupy outposts.

- Dynamic wildlife. If you kill all the wolves in a forest they are gone for a while. In the same forest another player can met deer.

- New enemy giants they like Darkspawn ogres and throw rocks.

- A dragon is especially vulnerable on the head

The pros:

- large and beautiful areas

- elaborate tactic camera

- challenging fights

- Savegame import

Fonte: http://www.behindgames.com/new-dragon-age-inquisition-details-revealed-2-new-characters-select-voice-actor/

 
Info su Inquisition

-In Inquisition ritornerà la telecamera ''tattica'' che offre l'opportunità di agire esplorando il terreno e pianificando ogni azione di ciascun personaggio mentre il gioco è in pausa.

La camera ''tattica'' sarà presente su ogni piattaforma e non solo su PC.

-Il gioco non sarà un vero e proprio open world, ma sarà diviso in vaste regioni da esplorare ma separate. Ed ogni regione che visiteremo sarà visitabile sempre per un motivo ben preciso (perchè lo prevede la trama, o per qualche missione).

- L'inquisizione, guidata dal pg principale, si trova nel mezzo della lotta fra i templari e i maghi, ed ogni decisione personale presa avrà un impatto sul mondo di gioco.

- Una volta conquistato un ''forte'' cosa ce ne facciamo?

*Conquistare un forte è uno dei modi per influenzare il mondo di DA Inquisition.

*Puoi decidere come espandere i forti conquistati, e queste decisioni espandono il potere della tua organizzazione in modi diversi.

*Puoi personalizzare i forti, decidere quali agenti reclutare, decidere se si vuole un forte dedicato allo ''spionaggio'', al ''commercio'' o dedicato alla forza ''militare''.

Ogni tipologia di forte (spionaggio, commercio o militare) potrà essere personalizzato in modi diversi.

*Per esempio per un forte ''militare'' si può migliorare e fortificare le mura, aumentare la forza militare in diverse zone della regione.

*Puoi ricostruire antichi monumenti per aumentare l'autorità e la notorietà dell'inquisizione.

*Costruire dei ''portali'' (Westgate) per sbloccare l'accesso a diverse aree della regione.

*Aumentare le risorse per l'alchimia.

- I forti conquistati potranno essere esplorati liberamente e si potranno vedere le modifiche apportate, parlare con le guardie per accedere ad altre missioni, leggere la bacheca con missioni secondarie e persone scomparse.

- Nessun drago sarà uguale all'altro, negli attacchi e visivamente. Ogni battaglia con i draghi sarà un'esperienza unica.

- I rapporti (amorosi e non) tra i personaggi del gruppo non solo sono ancora possibili, ma saranno ancora più complessi.

-Nel gioco ci saranno scelte ancora più difficili da fare,ed ogni scelta avrà delle conseguenze sul gameplay,sulla storia e sul mondo di gioco, per esempio: i demoni stanno attaccando un villaggio di pescatori e, allo stesso tempo, hanno messo sotto assedio uno degli avamposti dell’Inquisizione. Abbiamo dei soldati che stanno combattendo in campo aperto, ma le nostre forze sono inferiori ed è impossibile salvare tutti. Bisogna scegliere, andare a salvare il villaggio ma perde la fortezza, o sacrificare degli innocenti per evitare che una fortezza indispensabile cada nelle mani del nemico?

Ovviamente non tutti i membri del gruppo reagiranno allo stesso modo in base alle nostre decisioni.

- La telecamera sarà dinamica,durante i combattimenti si sposterà al lato destro del pg selezionato, oppure si può scegliere una telecamera tattica dall'alto.

Durante gli spostamenti il pg selezionato sarà al centro dell'inquadratura.

- A differenza di DA II in Inquisition la salute non si rigenererà dopo i combattimenti ma sarà necessario usare pozioni (se se ne hanno), accamparsi o visitare una locanda. In questo modo bisogna pensare all'avventura e non solo ai singoli combattimenti.

-L'ambiente di gioco sarà interattivo, per esempio: ci sono dei nemici su un ponte,basta colpire i sostegni del ponte e i nemici cadranno insieme al ponte.

Oppure si potranno incendiare strutture di legno,come delle barche ecc. creare blocchi di ghiaccio per bloccare i nemici ecc.

-Il mondo di gioco sarà esplorabile anche a cavallo.

- A differenza di Skyrim dove gli scontri con i draghi erano casuali, in DA Inquisition ogni drago avrà la sua storia e la sua battaglia, che avverrà in un luogo preciso. Ed ogni battaglia sarà diversa dalle altre.

-Il mondo di gioco è diviso in aree (non c'è un'unica grande mappa esplorabile), ognuna controllata da un castello.

Il gioco sarà comunque story-driven.

-Una volta conquistati i castelli potremo poi modificarli, aggiungere strutture, decidere se sviluppare il commercio oppure la forza militare. Ogni scelta avrà conseguenze sul territorio circostante e sul gruppo.

Un redattore in un anteprima dopo aver visto la demo ha detto che l’impressione è che questo Inquisition sia solo un “mezzo” passo verso la next gen, e che il fatto di uscire anche sulle “vecchie” console (senza alcuna rinuncia, se non ovviamente solo un dettaglio grafico inferiore) significa dover scendere a compromessi.

E io sono d'accordo.

Poi dice che non dobbiamo aspettarci un open-world alla Skyrim, ma è un open world un pò forzato, nel senso che il mondo di gioco è costruito in maniera abbastanza prevedibile, e il senso di esplorazione è più finto e costruito.

Comunque personalmente non è che mi aspettavo un open-world alla Skyrim,anzi direi pure meglio cosi,preferisco avere tutto sotto controllo piuttosto che non sapere dove andare.

L'open world di Inquisition sarà più simile a Dragon's Dogma che a Skyrim.

Dove sembra un openworld- ma in realtà ci sono comunque dei ''corridoi'' da seguire,solo che a differenza di Dragon's Dogma le aree di gioco saranno più grandi e non ci sarà un unica grande zona ma diverse zone suddivise, per passare a diverse zone ci sarà comunque una schermata di caricamento.

 


---------- Post added at 22:47:14 ---------- Previous post was at 21:31:39 ----------

 


Introduzione di VIVIENNE

Vivienne_004-1024x576.jpg


Referred to as Madame de Fer, “the Lady of Iron”, Vivienne lives up to her title. A leader among the mages and official enchanter to the Imperial court, she is renowned as a fearsome woman who achieved her position through guile and deft political maneuvering. Vivienne allows nothing to stand in the way of what she desires—not those who claim she is a social climber, not those who seek to restrict her power, not even her fellow mages who would conscript her into a rebellion with which she disagrees. Vivienne fights to restore order in a world gone mad…so long as that leaves her among those left standing, once all is said and done.

Check back Wednesday for the next update on Vivienne!

 
Ultima modifica da un moderatore:
Nuove info su Vivienne: (sorpresa! Vivienne non ha i capelli.....)

CREATING AN IMPERIAL ENCHANTER

To bring a Dragon Age: Inquisition character to life requires hard work and iteration from a team of experts. After several initial stages of visualization, the character is refined through a collaborative process until the details are just right.

With our continued spotlight on Vivienne this month, we checked in with the team behind her creation.

Vivienne_Blog01-1024x796.jpg


“Vivienne was a truly great character to build,” says senior artist Rion Swanson. “I was hooked from the very beginning when I saw the first concept.”

Swanson credits the work of BioWare’s concept artists as a key component to locking down Vivienne’s final design. In particular, he recalls a lot of back-and-forth to ensure that her character met the high-quality standards of the studio.

“In the end, I think we achieved quite a dramatic look for this strong new character,” Swanson says. “The combination of sleek and powerful shapes with the ornate gold and fine fabrics gives Vivienne a pretty unique appearance.”

With Vivienne’s work complete, what does Swanson think about setting her loose on the world of Thedas?

“Watching her move through the world with flowing fabric and using her awesome mage abilities is a real nice counterbalance to some of the other heavily armored characters in your party. Enjoy!”

Dragon Age: Inquisition releases this fall on PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, and PC.

 
VIVIENNE: WRITING AN IMPERIAL ENCHANTER

A word about Vivienne from writer Mary Kirby:

“Vivienne was fun to write because she let me play around with different ways for a character to be powerful. Any mage can destroy their enemies with fire and ice, but Vivienne can rip her opponents apart verbally, politically, socially—and make ice seem like the gentlest option. She takes great pride in her work, and her interactions with a certain unnamed Inquisition mage can be a little… explosive. In a good way. Mostly.”

Vivienne_blog03-1024x576.jpg


My dear Ambassador,

I don’t believe we’ve met, so allow me to introduce myself. I am First Enchanter Vivienne, Enchanter to the Imperial Court of Orlais, personal advisor to the Empress.

A rumor has reached my ears that you plan on attending the salon held at the duke’s summer estate three weeks hence. I’m certain this rumor must be a scandalous falsehood, Ambassador, as neither you nor anyone else from the Nevarran embassy has been issued an invitation. As host of the party, I trust you did not intend to crash it like some unwashed workman drunk on three tankards of ale and a dare.

I know you are only seventy-third in line for the Nevarran throne, but that is hardly so lowly a position as to relegate you to trailing after Comtesse Montbelliard in the hope that she might give your suit a moment’s thought. She won’t, my dear. She only likes men with self-respect. Perhaps you might sober up and acquire some?

I’m sure I don’t have to tell you, Ambassador, that the world has become a dangerous place. Wars rage across the continent, the sky is torn open, and many say the end of the world is upon us. During such chaotic times, it behooves those of us in power to aid in the restoration of peace and the establishment of order. Lives have already been lost; should we not save those we can? In that spirit, I give you this friendly warning: I am not to be trifled with. I would not be in a rush to hasten my own demise if I were you, darling. If the demons have their way, it will come soon enough.

Most sincerely,

Madame de Fer

This entry was posted in BioWare, Dragon Age on March 28, 2014 by davidhulegaard.

 


---------- Post added at 06:03:50 ---------- Previous post was at 05:27:03 ----------

 


Prepare for battle! There's a #DAI mo-cap session underway. http://instagram.com/p/mGjlcOptKD/

 
Madò quanto è brutta vivienne

 
Di solito le tizie pelate non vengono mai granché bene... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

E anche in real sono ben poche le donne rasate a zero che riescono ad essere davvero belle.

Spero in signorine più graziose da affiancare alla mia inquisitrice. :mah:

 
Dales...

RexXIPf.jpg


BkVcUKeCEAABPkF.jpg


In DRAGON age ci saranno i draghi??? Perchè sono sempre l'ultimo a sapere le cose ?:pffs:

 
Ultima modifica da un moderatore:
Certe che ste notizie le danno veramente col contagocce, ma è tanto chiedere un video di gameplay? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sad.png

 
Vivienne sembra un po' vecchia.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png

 
non si sa ancora niente su Leliana in Inquisition //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png ?

 
non si sa ancora niente su Leliana in Inquisition //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png ?
Apparirà, ma non sarà giocabile, se ben ricordo.

Chissà, magari in un dlc... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sad.png

 
sarà vecchia pure lei.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png
Sarà comunque bellissima. L'autentica bellezza non sfiorisce con il banale trascorrere del tempo. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif

 
Leliana la troveremo quando visiteremo Orlais:sisi:

Ovviamente (:tragic:) non sarà un PG del party.

 
La ''storia'' di Inquisition era già ''anticipata'' in Origins...

http://imgur.com/a/EoiGB

Choosing the book in the History section.

ExzHXMo.jpg


Book descripion 1

iwTffnl.jpg


Book description 2

ta4Nhke.jpg


Book description 3

cTyXvWf.jpg


What came to my mind immediately. Will history repeat itself and an old order is restored in DAI?

cN4r7GN.jpg


 
Nuove informazioni sul Dale, una delle regioni che esploreremo in Inquisition:

http://blog.bioware.com/2014/04/07/the-exalted-plains/

THE EXALTED PLAINS

Dales_WM_005-1024x576.jpg


The Exalted Plains of the Dales are characterized by equal measures of beauty and strife. It was here, centuries ago, that the elven nation met its bitter end. On these fields, the holdouts of the elven army faced the forces of the human Chantry and died, defending their promised land to the last breath. This legacy of conflict has endured, and battle once again rages in the Dales.

The Exalted Plains are now a contested battleground in the Orlesian civil war, and soldiers fight and die here in vast numbers. As the boundaries of reality weaken across Thedas, the memory of injustices past and present draws the attention of restless spirits who rise to possess the dead and stalk the living across the blood-steeped earth.

 
Direttamente dal sito ufficiale:

Cerca la luce, perché il male si annida nell’oscurità

1390346043635.jpg


Attraverso uno squarcio nel cielo, i valorosi camminano dove prima non osavamo sognare

1396564611813.jpg


Oh, Creatore, ascolta la mia preghiera. Guidami attraverso le notti più cupe

1390346046766.jpg


E le loro ossa saranno sparpagliate per tutta la terra, resti di un impero distrutto dalla follia

1390346047349.jpg


In luoghi inesplorati dall’uomo, attraverso ombre incontaminate dal fuoco dei giusti

1390346047791.jpg


Qui si trova l’abisso, il pozzo delle anime. Da queste acque color smeraldo la vita rinasce

1390346047563.jpg


I sepolcri dei nostri antenati...

1376612105652.jpg


Gli antichi dei si appelleranno a te...

1376612106229.jpg


L’opera della superbia...

1376612107031.jpg


In assenza di luce...

1376612107169.jpg


 


---------- Post added at 00:21:19 ---------- Previous post was at 00:08:46 ----------

 


Domani (cioè oggi) ci sarà un Q&A Su dragon Age al PAX East 2014, dove alcuni membri di Bioware risponderanno alle domande dei fan e giornalisti...

BioWareBase_Placard2-1024x768.jpg


 
There are rumors circulating the internet concerning Dragon Age Inquisition’s armor customization system. According to BioWare, this system will clearly differ from the previous two games, as VgamerZ reported two days ago. Equipment customization will be more complex, extensive and diversified. However, Dragon Age fans are curious if whether or not the upcoming system will feature dyes. Today, in response to a player, BioWare’s GM Aaryn Flynn indicated that was affirmatively said in the past is true until proven otherwise. Check the Twitter conversation here:
@Jorori22: Can I change the color of my companions armor?

‏@BioMarkDarrah: We will talk about crafting later. It’s too big a topic for twitter.

@AarynFlynn: It’s a “we can’t talk about it yet”. Sorry, but thanks for your patience!

@Jorori22: Long ago were saying yes.

@AarynFlynn: OK then please assume that’s still accurate until you hear anything else //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png

Nothing is certain yet but it appears to be that color changing and dyes will be part of Inquisition’s armor customization system. The rumor suggests that players won’t simply be able to modify their equippment, they’ll be able to customize their companion’s gear as well.

Dragon Age Inquisition is expected to be released during this Fall for current and next-gen platforms, PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One.
Sembra che sarà possibile personalizzare il colore delle armature del protagonista e di tutti i compagni di avventura.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

 
Ultima modifica da un moderatore:
Pubblicità
Pubblicità
Indietro
Top