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AssolutamenteEd il popolo tutto ringrazia, il gioco guadagna punti![]()


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AssolutamenteEd il popolo tutto ringrazia, il gioco guadagna punti![]()
Hai visto le pagine dietro ? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/uhm.gifMa è vero che ci sarà un solo Alien ? O sarà qualcosa simile ad Alien Colonial Marine ? :morristend:
Sì ho dato un'occhiata veloce ai video per non spoilerarmi troppa roba, l'atmosfera mi piace però non capisco se sarà più action sulla falsa riga di CM o semplicemente dovremmo scappare potendoci difendere con attrezzi di fortuna.Hai visto le pagine dietro ? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/uhm.gifComunque si, nuovo Alien dai Creatuve Assembly, quelli che fanno i Total War, si posizionerà fra il primo e secondo capitolo, e sarà un Survival-Horror :kep88:
Esatto, solo che sti attrezzi saranno quasi nulli, da quel che si evince dalla videoanteprima di spazio.Sì ho dato un'occhiata veloce ai video per non spoilerarmi troppa roba, l'atmosfera mi piace però non capisco se sarà più action sulla falsa riga di CM o semplicemente dovremmo scappare potendoci difendere con attrezzi di fortuna.
Dall'anteprima sembrerebbe che ci saranno pure dei nemici umani dunque penso che le fasi in cui l'alien sarà assente saranno colmate da degli scontri a fuocoPerò il fatto che ci sia solo un Alien non è una cosa negativa ? Anche usando i condotti non credo possa essere onnipresente in tutta la nave //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Umani ? Ma che brutto, io volevo solo gli Alien //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.pngDall'anteprima sembrerebbe che ci saranno pure dei nemici umani dunque penso che le fasi in cui l'alien sarà assente saranno colmate da degli scontri a fuoco![]()
- Alien: Isolation by The Creative Assembly.
- Q4 2014.
- Play as Amanda Ripley, Ellen's daughter.
- Set 15 years after the first film. Amanda, a Weyland-Yutani employee, learns that the USCSS Nostromo flight recorder has been recovered on a tradition station, and so seeks it out to learn of her mother's fate.
- Only one Xenomorph in the entire game. Focus on making the aliens scary again.
- Hunts you throughout the game. AI programmed to learn your movement and avoidance patterns to adapt and ambush. Want to make the xeno a "living entity".
- Encounters with xeno deliberately kept scarce to keep them scary.
- During a play test one tester stood by a desk for around seven minutes, and the dev team were worried it was due him having trouble working out where to go, or fumbling with a mechanic. They asked him what was wrong, and he said that he knew the xeno was in the area and was watching its patrol routes trying to work out a pattern, realised there wasn't one, and thus was trying to decide what to do.
- "What you do is different every time, so what it does is different every time".
- Xeno's learning rate is organic, not fixed. May find he learns one thing quickly on one playthrough, but slower on another.
- Other NPC occupants on the station. Both them, and the environment, will prove to be threats of their own.
- "Alien" game, not an "Aliens" game.
- "Haunted house in space".
- "When you come across the alien in our game it's about survival, avoidance, and hiding".
- First person. "Lean" function.
- Equipment: Flashlight, motion tracker, welding tool.
- The Creative Assembly have drawn from around 3 terabytes of unreleased material used for the films, including concept art and music.
- Will not contain any tech not seen in the film, described as "Low-fi sci-fi".
- Next-gen controllers used for gameplay feedback, eg: PS4 light bar flashes in time with the motion tracker.
- "No-one had made the game we wanted to play".