UFFICIALE PC Cyberpunk 2077 | CD Projekt Red | Welcome to Night City, chombatta!

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Ragazzi una volta finito la main posso continuare a giocarci per fare le cose secondarie? O mi fa per forza ricaricare un save precedente?

Ti riporta al momento precedente al punto di non ritorno, con dei bonus.

Alcune secondarie però ti consiglio di farle, sono integrate con la main.

A che punto sei arrivato? Immediatamente dopo il flashback?
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Ti riporta al momento precedente al punto di non ritorno, con dei bonus.

Alcune secondarie però ti consiglio di farle, sono integrate con la main.

A che punto sei arrivato? Immediatamente dopo il flashback?
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Ho finito il flashback e ora mi manca da incontrare Takemura al bazar :sisi:

Sono poi a buon punto con le quest di Panam e Judy
 
Ho finito il flashback e ora mi manca da incontrare Takemura al bazar :sisi:

Sono poi a buon punto con le quest di Panam e Judy

Quando sei al punto di non ritorno il gioco ti avvisa. Comunque completa assolutamente le quest di Judy, Panam, River e Kerry prima della missione finale.
 
Quando sei al punto di non ritorno il gioco ti avvisa. Comunque completa assolutamente le quest di Judy, Panam, River e Kerry prima della missione finale.
Panam finita proprio oggi e Judy credo di essere ormai alla fine, ma invece River e Kerry non li ho nemmeno incontrati mi sa :azz:

Mi sa che ho ancora tanto da recuperare :rickds:
 
Diciamo che avevo trascurato abbastanza i quartieri in basso per dedicarmi a ripulire prima quelli in alto, ora sto piano piano iniziando a fare le cose secondarie degli altri quartieri

No, più che altro alcune secondarie hanno diversi trigger, sia in termini di missioni fatte che di tempo, quindi non è mai ben chiaro quando una quest secondaria si sbloccherà o meno. Esiste anche un complicato sistema "a gettoni" che mette le quest in fila e le sblocca man mano

MTECPSy.jpg
 
 
No, più che altro alcune secondarie hanno diversi trigger, sia in termini di missioni fatte che di tempo, quindi non è mai ben chiaro quando una quest secondaria si sbloccherà o meno. Esiste anche un complicato sistema "a gettoni" che mette le quest in fila e le sblocca man mano

MTECPSy.jpg
Interessante come metodo :sisi:

Alla fine proprio ieri sera ho finalmente incontrato River, era una missione che tenevo in sospeso da un botto :asd:
 
Il Ray Reconstruction non è più esclusivo del Path Tracing:

PC-specific
  • Ray Tracing: Overdrive Mode - exits preview status and includes several image quality improvements.
  • Introduced ReSTIR GI – Further improves path-traced lighting quality in RT: Overdrive mode, especially darker areas with no impact on performance, minimizes ghosting.
  • DLSS Ray Reconstruction – now available in RT Ultra and other RT modes with RT Reflections enabled.
  • Fixed an issue where V's and NPCs' skin could have a metallic-like effect when Ray Tracing was enabled.
  • Fixed an issue where some characters' hair didn't cast shadows when Ray Tracing was enabled.
  • Added support for DualSense controllers. If you experience issues with the game freezing on Steam when the controller is connected after the game is already launched, please make sure to change PlayStation Controller Support in Steam settings to "Not Enabled" instead of "Enabled" or "Enabled in Games w/o Support".
  • Added support for Samsung HDR10+ GAMING for NVIDIA GPUs. To enable this feature, your display has to support the technology and have the "Game Mode" enabled. The HDR10+ GAMING toggle can be found in Settings in the Video tab.

https://www.cyberpunk.net/en/news/49597/update-2-1-patch-notes

  • V can now be pursued by gangs after taking an aggressive approach toward them during certain gigs and main quests.
  • Gigs that involve stealing and delivering a vehicle can now turn into a car chase and a combat sequence.
  • Decorative vendors spawned inside some kiosks are now functional. Please note that food stands are not impacted by this change.
  • It is now possible to sit at various bars in Night City and interact with the vendors.
  • Added more secrets to be discovered by players in Night City.

Un sacco di fix e miglioramenti al movimento

Made player movement smoother and more responsive:
  • V can now start sprinting immediately after shooting rather than after a delay.
  • Fixed an issue where sprinting with held input was canceled by jumping, falling and other actions that don't cancel toggled sprinting.
  • If V jumps while sprinting, sprint will now resume upon landing even if V was shooting while in the air (but not at the moment of landing). Also works for aiming, scanning and using melee weapons.
  • Fixed several issues with the "Multitasker" perk: sprint couldn’t be started while already shooting; sprint was cancelled by jumping, dodging/dashing or running out of Stamina; weapons were rapidly going in and out of the sprinting position (held closer to the chest).
  • Fixed an issue with the "Ninjutsu" perk where crouch sprinting couldn’t be activated with the hold crouch input.
  • During a slide with the "Ninjutsu" perk, pressing sprint or dodging/dashing will now make V crouch-sprint.
  • Sprinting "area" on controller sticks increased slightly to prevent accidentally stopping sprint.
  • Fixed an issue where sprint couldn’t be toggled during dodge/dash.
  • Dash slide! Pressing crouch during dodge/dash from a standing position makes V either slide (for forward dashes only) or crouch.
  • Dodge/dash during slide is now performed in the correct direction based on camera instead of the slide path, but can no longer be backwards or sideways - slide is canceled instead.
  • Slide direction can now be adjusted slightly sideways with directional inputs.
  • Slide can now be more consistently performed during a diagonal sprint.
  • Sliding can now be properly canceled with backward directional input.
  • Automatic vaulting during dash will no longer happen for backwards or sideways dashes. Regular vaulting with jump input is still possible in any direction.
  • Automatic climbing during dash will no longer happen if directional input isn't held.
  • Automatic vaulting and climbing during dash should now be more consistent.
  • Fixed an issue where shooting was blocked while falling after an air dash.
  • Double tap dodge/dash can now be performed while another directional input on keyboard is held (resulting in a diagonal dodge/dash).
  • Fixed an issue where sprint was canceled by double-tap dodge/dash.
  • Fixed an issue where slides did not fully execute when playing with the Dynamic Control Scheme on a controller.
 
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Sto scaricando la patch 2.1
Anch'io l'ho messo in download alle 12 giusto appena disponibile, ma sta andando lentissimo. Non mi sta scaricando a banda piena :sadfrog:, anche a te?
 
37.3Gb di patch :asd:
 
Anch'io l'ho messo in download alle 12 giusto appena disponibile, ma sta andando lentissimo. Non mi sta scaricando a banda piena :sadfrog:, anche a te?

Solo all'inizio, poi è andata veloce e ho scaricato tutto. :)
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qualcuno mi sa dire di come si prende la metro? siccome avevo già iniziato il gioco qualche giorno fa con l ultima patch "ora è uscita la patch 2.1 e non vorrei che per predenere la metro mi devo rifare una nuova partita ecc..
potevo capire con la patch 2.0. dove fixavano il gameplay è ci stava di fare una nuova partita....
premetto che sto ad inizio gioco mi sto facendo al momento solo quest secondarie...
non so se c'è un icona nella mappa in cui mi indica la metro
 
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