PS4 Destiny

  • Autore discussione Autore discussione Kyatsu
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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Io TPS potrei anche accettarlo, ma FPS no, ne ho i co*lioni pieni... il mercato ormai è saturo, io ne ho giocato solo uno in tutta la mia "carriera" videoludica e mi fan cagare, quindi no, non sei l'unico... spero in un gioco Action/Adventure, i miei generi preferiti //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Se ne hai giocato uno non puoi dire che ti faccia cagare il genere. Ci sono FPS che sono pura arte, come quelli stereotipati al massimo. Alcuni FPS di questa gen sono gioielli di rara bellezza.

Non capisco perchè sta allergia agli FPS nata in questa gen, gli FPS mediocri basta lasciarli da parte (purtroppo 90 volte su 100 sono quelli bellici).

 
Tanto sarà un FPS... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/facepalm2.png
Non è vero,sarà sicuramente un horror :stema:

Si,certo,come no :pffs:
 
Come FPS Halo(parlo del REACH, gli altri mai giocati) è uno spettacolo assurdo, puro divertimento, specialmente online dove ci sono miriadi di modalità, obiettivi giornalieri, possibilità di fare la campagna in coop, partite online anche a schermo condiviso con un amico, possibilità di creare mappe in più giocatori anche online...se fanno un gioco che mantenga tutte queste possibilità allora è da prendere obbligatoriamente.

 
secondo Kotaku, il gioco si chiamerebbe Destiny, nome in codice Tiger, e sarebbe un FPS sci-fi MMO. Bungie ha smentito tutto, ad ogni modo :unsisi:

Fonte: http://www.kotaku.com.au/2011/02/breaking-bungies-destiny-is-an-fps-mmo-claims-fired-contractor/
Non del tutto :unsisi:

Bungie ha smentito solo i licenziamenti,ma non smentisce il progetto :unsisi:

Don't believe everything that you read.
This evening, Kotaku Australia published a blog entry to their website claiming that Bungie recently terminated as many as thirty contract employees without notice or justification, effectively eliminating all non full time staff at the request of our publisher, Activision-Blizzard.

The claim is false.

Bungie has never been asked to lay off any employees or contract employees by our publisher, Activision-Blizzard, for any reason. The talented professionals who grace our offices day in and day out are the lifeblood of Bungie – our most cherished commodity – and the unsubstantiated rumors posted today are in direct opposition to the culture and values that we believe make Bungie an exceptional place to work, and to call home.
http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid30678

 
MMO > scaffale

 
mmo?? non c'è li vedo bene su console, se poi si paga anche un canone......:patpat:

 
No MMO no....Da bungie mi aspetto qualcosa di molto meglio, molto più originale e sopratutto con single da *** e online altrettanto da *** //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
scaffale. se voglio un gioco bungie mi rigioco gli halo, non un mmo o come cacchio si chiama.

 
Magari un fps di massa alla mag.
per favore non pensiamo a queste cose //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/facepalm2.png
più che altro se ci pensate...un MMOFPS a mondi non è mai stato fatto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif sarebbe uber interessante...ma non penso vogliano fare un MMO...io mi tengo sull'FPS...qualsiasi cosa fa bungie comunque rimango fiducioso... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Registarto il titolo Crimson

Earlier this week, it was revealed by the Washington State Business License Directory that Bungie president Harold Ryan would serve as a director at the newly incorporated Bungie Aerospace Corporation. Now, the nascent company has filed a trademark for something called "Crimson."
"Crimson" is principally listed as "computer game software downloadable from a global computer network" in the May 4-dated United States Patent and Trademark Office (USPTO) listing. It is also listed as "Computer game software for use on mobile and cellular phones," as well as "Downloadable computer game software via a global computer network and wireless devices."

At GDC Online 2010, Bungie writer and designer Joseph Staten teased the studio's newest project, saying, "Wouldn't it be great if we could make a world that was always there for you, with lots of stories to tell, like a big, infinite storytelling horizon? Man, that would be great."

That description likens the project to something resembling a massively multiplayer online game, which falls in line with the "global computer network" descriptor for the project mentioned in the UPSTO filing.

Additionally, Bungie has been actively recruiting mobile developers, as spotted on the studio's jobs page at Bungie.net. According to these listings--one for a Contract Mobile Application Programmer and one for a Senior Mobile Application Programmer--Bungie is looking for those with a "Comprehensive understanding of at least one current mobile [software development kit] (iOS, Android, Windows Mobile, etc…)."

Additionally, these employees would join a mobile development team "focused on establishing real-time connectivity for millions of users and terabytes of data."

GameSpot's attempts to reach attorney on record Jim Charne--a noted video game attorney who co-moderated an emerging issues panel at GDC 2011 in February--were not successful as of press time.

Currently, Bungie is locked into a 10-year publishing deal with megapublisher Activision. Neither the studio nor the publisher has yet mentioned what the first game stemming from the partnership will be. Unfortunately, news is not likely to come soon, as Bungie has confirmed it will not have an official presence at the 2011 Electronic Entertainment Expo, which runs June 7-9 in Los Angeles.
http://www.gamespot.com/news/6313127/bungie-aerospace-trademarks-crimson?tag=newstop%3Btitle%3B8

Non sarà molto diverso da Halo

uote:O'Donnell did say the new game wouldn't be radically different from "Halo," which could mean another action game is in the works. "We're always about evolving things," he said. "It wouldn't make sense for us to think about a (radical) departure."
http://www.cnn.com/2011/TECH/gaming.gadgets/05/11/bungie.halo/index.html?hpt=T2

 

Continuano i misteri intorno a Bungie Aerospace, lo strano marchio registrato da Bungie come una sorta di nuova divisione del team di sviluppo ma su cui ancora non si sa nulla.

 


All'interno dell'ufficio brevetti statunitense è comparso recentemente un ulteriore marchio registrato proprio da Bungie Aerospace, con titolo "Crimson" e legato a "computer game, software downloadable from a global computer network", ovvero un prodotto evidentemente videoludico, retail o scaricabile.


 


Non sappiamo dunque se questo "Crimson" abbia a che fare con il nuovo progetto decennale siglato da Bungie con Activision e presentato come "un mondo che è sempre lì per te, con tante storie da raccontare come un grande, infinito orizzonte narrativo"


S.C.

 
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