Ethan Cole
Legend of forum
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Io finirò come feci per il primo: Enhanced/Definitive e traduzione italiana rilasciata, e quel giorno inizierò il gioco.
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Finiscilo subito! :sado:Già! Oddio riesco anche a capire perchè..avendolo messo in pausa a metà dell'atto II, tu che l'hai finito sai a che groviglio di roba mi riferisco, non so se finirlo entro Agosto e usare la EE per la seconda run in ita o droppare la run di adesso, ma sarebbe una cosa talmente disonorevole da non meritarmi nemmeno un harakiri.
Fonte EurogamerOn one screen we had DOS2 as it exists now, played on a gaming laptop; and on the other screen we had the Definitive Edition of DOS2 played on an Xbox One X dev kit. The difference was striking.
The physics engine has been changed for the Definitive Edition and numerous improvements have been made, making the game up to four times faster in certain areas. The fire effect, for example - which spreads across a lot of environments a lot of the time - has been changed for one more economical and arguably better looking too. It's a similar story for many of the game's 'surfaces', and textures have been improved as well.
Story arcs have been beefed out, level design altered and dialogue added (a whopping 250,000 words have been re-recorded, Larian said).
Act 3 might be the focus - most of the eight new fights are located there - but the middle of Act 2 has had love too, plus there's an expanded tutorial area (another ship deck) to gently initiate absolute tactical RPG beginners, more likely on console, to the game. The new, easier, Story difficulty level makes fights less challenging, and introduces a guaranteed Flee option and Resurrection skill (not just scrolls).
There are some very welcome usability changes. The most notable is the reworked journal, which used to confusingly clump lore and quests together. Now they're separate and the journal far more coherent as a result.
There's party inventory management to display four companions' bags side by side, rather than individually, and you can send multiple items to a companion at once, saving a lot of time if you buy and sell through a high-Bartering-skill companion.
In total there are around 45-pages of design doc changes.
Dovrebbe coincidere con il giorno di lancio su console, quindi il 31 agosto.Ma c'è una data?
Perfetto, thxDovrebbe coincidere con il giorno di lancio su console, quindi il 31 agosto.
FantasticoTraduzione italiana al 50%
Non so cosa cambierà con la definitive, probabilmente dovranno rivedere parecchio...
Stanno ancora sistemando il forum, ti ho approvato io il messaggio!Che classe consigliate? L'altro giorno lo avviai ma non sono proprio riuscito a decidermi
EDIT: Perché mi dice che il messaggio richiede l'approvazione di un moderatore?