Game Dragon's Crown

Pubblicità
Nuovi dettagli

Multiplayer will have up to four players in a dungeon at a time. Co-op mode can be played through Ad-hoc on PlayStation Vita or through a party of players on the PlayStation 3. Data sharing between the two devices will also be possible, so you can play Dragon’s Crown on the big screen and also on the go.
Both the PlayStation 3 and Vita will have online play, where players can be matched up with other players within a certain level range. Unfortunately, there won’t be a cross-platform multiplayer feature, but data-sharing is possible.
Ah ecco meno male //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif peccato solo per il cross-platform //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Non ho capito cosa intende con "data sharing" :moia:

Good news //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Spettacolo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif Mi sa che faranno un video per ogni classe //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

Per ora sono indeciso se iniziare con la sorceress o l'amazon //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/laugh.png

Ho come la sensazione che la strega sara' quella piu' attesa... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Ho come la sensazione che la strega sara' quella piu' attesa... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Ovviamente è già la scelta fissa.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Devo prima provarli tutti per decidere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Cosa te lo fa pensare? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif

Ovviamente è già la scelta fissa.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/chris2.gif

Devo prima provarli tutti per decidere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Indubbiamente, ma io mi riferivo ai tizi che ho quotato qui sopra... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/chris2.gif

Preferisci il nano ponzo? :pffs:

Fantastiche :rickds:

l'elfa è meglio //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png in genere le boobs le metto sopra tutto, ma queste son veramente esagerate

e che cacchio XD tanto valeva lasciarle libere...a che servono quelle due striscette bianche XD?
Per fare scena //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Pubblicità
Pubblicità
Indietro