Nintendo Master
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Ne risentiremo parlare dopo l'uscita di Max Payne, e penso e spero che ci sarà qualcosa all' E3 :sasa:Non parleranno di Gta V per un po.O_O
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ma cosa sono le crew?
Spero sia gradita come traduzione per chi non mastica l'inglese //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png"Il multiplayer riveste un ruolo sempre più importante per tutti i nostri giochi a venire. Avendo la possibilità di creare crews attraverso il Social Club, le stesse crews che creerete in Max Payne 3 saranno pronte e utilizzabili in GTA V già a partire dal giorno di uscita del gioco. Fa tutto parte di un approccio più ampio per rendere il multiplayer più profondo e ricco di ciò che è disponibile al momento, più facilmente accessibile ai principianti e gratificante per gli hardcore gamers.Abbiamo promesso di non parlare troppo riguardo i giochi futuri per un po', ma sì, le crews saranno presenti all'interno del multiplayer di GTA V".
Ma cosa sono queste crews di GTA V e Max Payne 3? Per capire meglio di cosa si tratti, Houser stesso ne descrive le caratteristiche a grandi linee.
"Le crews sono gruppi di giocatori a cui potrete unirvi attraverso il Social Club e prevedono di andare oltre a ciò che è possibile al momento attraverso le liste amici su PS3 e XBox360. Unendovi a tali crews potrete avere benefici sia all'interno dei giochi che fuori. Vi sono due tipi di crews: quelle private, che potrete creare e personalizzare coi vostri amici, e quelle pubbliche, aperte a tutti."
"I giocatori che si uniranno ad una crew verranno automaticamente abbinati ad altri membri della stessa, se presenti nella lobby. I giocatori potranno partecipare sino a cinque crews. I membri della crew avranno emblemi visibili e personalizzabili sui loro equipaggiamenti in-game, ma potranno anche disattivare tale caratteristica se preferiranno."
"Nei giochi multiplayer abbiamo una caratteristica chiamata "vendetta": nel caso in cui qualcuno vi uccida due volte, potrete avviare una vendetta, la quale renderà noto a tutti che sarete decisi a vendicarvi contro quella determinata persona. Per voi, una 'x' speciale apparirà sul segnalino della minimappa nella posizione del nemico in questione, non appena sarà nel vostro range visivo sulla mappa. Nel caso in cui facciate fuori quella persona, riceverete punti esperienza extra. I punti verranno invece assegnati a tale persona se riuscirà a sopravvivere alla vendetta."
Oltre alle crews, nell'intervista si parla inoltre di "feuds", traducibile con "faide" o "vendette".
"Le faide delle crew sono essenzialmente delle vendette. Schermaglie improvvisate tra le crews possono delinearsi nei match in multiplayer, i quali possono far scaturire una battaglia della serie 'il primo che arriva a 10 uccisioni'. Potrete unirvi a qualsiasi partita a squadre con una serie di giocatori mai visti prima, ma se incontrerete, nella squadra avversaria, due o più membri di una crew contro la quale è in corso una faida, qualsiasi uccisione realizzerete contro di loro verrà conteggiata complessivamente nella faida. Pertanto, le rivalità potranno generarsi automaticamente e quando accadrà verrete notificati.
"Crediamo fermamente nel potenziale del multiplayer in terza persona e l'attaccamento che può creare verso il personaggio, le storie e i mondi annessi. Questo è il fulcro di ciò che stiamo facendo con le crews e crediamo aprirà nuove possibilità senza limiti per il futuro. E' proprio al centro del nostro scopo dare maggior peso e contesto ai giochi multiplayer, sempre restando fedeli a ciò che il multiplayer competitivo prevede."
Grazie //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gifSpero sia gradita come traduzione per chi non mastica l'inglese //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png
In teoria l'anteprima di Chief non dovrebbe svelare nulla di nuovo oltre a quello che già sappiamo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifIt basically says no news in Chief magazine. Just a simple rundown of what´s known so far.
tutto sull'online, il sp non esiste?Spero sia gradita come traduzione per chi non mastica l'inglese //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png
Fonte: http://www.nowgamer.com/news/1293444/gta_5_drugs_gangs_customisation_release_date_multiplayer_insider_rumours.html?GTA 5 will include drug use, multiplayer gangs, weapon and vehicle customisation and is targeting a May 2013 release date, according to a poster on a now-deleted GameSpot forum thread.
The poster, who claims to know an ex-Rockstar North employee, refers to Grand Theft Auto 5's protagonist as the previously rumoured Albert De Silva, and mentions another early character rumour - a console-playing son called Kevin De Silva.
Newer rumours include 32-player MP modes on console with online gangs vying for reputation and territory across various heists and modes in Los Santos.
Planes will supposedly be flyable, players will be able to add minor additions to weapons and cars (such as suppressors or Nitrous boost) and the game will launch in May 2013 following a demo at E3 2012 - acoording to the post.
Gunfights are said to be more realistic, with a broader more varied range of police measures across wanted ratings - drug use is also rumoured to be included, harking back to previous games such as GTA: San Andreas.
It all sounds wildly speculative to us, and definitely to be regarded as completely unsubstantiated rumours - although some of the mentions have cropped before.
Sotto spoiler c'è un giga spoiler riguardo RDR/LA Noire(avete capito cosa),quindi all'occhioHello!
I am a friend of someone who recently got sacked from RockStar North for general misconduct. Because one contract to RockStar covered everything, including secrecy, and his contractual obligaton was now removed, he was legally allowed to spill the beans on Rockstar's upcoming GTA V. And he is making damn sure everyone knows about it.
Here is the info you really want:
1. The protagonist will be one character, and one character alone. His name is (as some rumours said) Albert De Silva. He's a half hispanic man who was once part of a crime family in Vice City. He decided to settle down and have kids in Los Santos. He has one son called Kevin De Silva who is your stereotypical CoD player. He's lazy, useless and shouts racial abuse online and is really into FPS games. Kevin does admire his Dad though.
2. Multiplayer will hold 32 people on the Xbox and PS3. I wasn't told how many were able to be on the PC. Just like in RDR, players will be able to form Gangs. These gangs are not ranked through XP anymore, but via Reputation. Instead of gang hideouts, you can do jobs that range from robbing a launderette to breaking into a military base and stealing state-of-the-art weaponary. The Gang leader has much more control over his or her gang by being able to rank members of their gang and setting more specific objectives to specific members of their gang. Gangs can have their own terratory but this only applies to areas inside the city of Los Santos.
3. The map is about 5x as large as the GTA IV map and the City of Los Santos takes up just under half of this area (so it's a bit bigger than 2 GTA IV Liberty Cities).
The map is (like most GTAs) seperated into three different sections. 4. Planes are flyable, they range from World War 2 fighter planes to Private Jets.
5. Cars and guns are customisable to an extent, for example, you can cusomise a gun to have a supressor on it and you can install nitrous into cars.
Here's some stuff you might like:
1. The protagonist is the "rich guy" from the GTA V debut trailer. You get to learn more about this man in the second when he talks about his troubles. You only see the protagonist twice in the trailer. First time is the side of his face and second time is when he is driving a Deceptor (Audi R8). The people robbing the jewellery store are just with the protagonist. He is driving the van ready to get away.
2. Gunfights are more realistic. When you are shooting a gun out of a window of a car, depending on how fast it's going you will have troubles aiming due to shaking cameras.
3. The game is due in May 2013. A more specific date has not been decided because the game is still needing 6 months to be fully developed. They will have a playable demo at E3.
4. Police chases are now way more than either running or driving. Depending on how wanted you are, police may bring out riot shields and flash bangs. 5. When someone reaches 4 star wanted level, there will be a radio warning on some stations.
6. Radio stations now do traffic reports that are actually correct. So if you don't know what route to take, you can check the traffic reports on your phone or the radio. 7. The in-game TV now has many more channels
8. The protagonist DOES NOT die unlike in the last two Rockstar games.
9. The underworld actually has a working economy that you can contribute too by buying and selling drugs, weapons and illegal cars in single player.
10. The protagonist can take drugs which will have some effects. But smoking weed on the streetwalk will lead to getting a one star wanted level.
11. Police cars will go after you if you're obviousely breaking the speed limit. Having high speed crashes will also damage your health.
Wanted levels:
1 star - police follow you on foot and try to make an arrest. No sirens, no car chases (unless you are speeding).
2 star - police will still attempt to make an arrest. If a weapon is drawn then the police will begin opening fire. Police will use stun guns if a weapon is not drawn.
3 star - Chases begin and the police don't care how they stop you, they just want to do it.
4 star - road traps, radio stations and much more hostile police.Even when you have evaded them, they will still search for 24 in-game hours for someone matching your description.
5 star - shoot to kill, arrest only if it's made very possible. Even when you have evaded them, they will still search for 48 in-game hours for someone matching your description. Few missions become unavailable if you are wanted.
6 star - military vehicles come after you. Even when you have evaded them, they will still search for 72 in-game hours for someone matching your description. Some missions become unavailable if you are wanted.
Giudicazione ha già spiegato ciò che avrei spiegato io. Purtroppo la gente si aspetta cose ovvie, ma Rockstar di ovvio non ha proprio nulla :morris82:All' e3 fanno il botto imho //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
the last two Rockstar games.Sotto spoiler c'è un giga spoiler riguardo RDR(avete capito cosa),quindi all'occhio
//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
Esatto....magari possono fare che se ci sono volantini in giro con il tuo volto la gente se ti guarda i nfaccia, può improvvisare un arresto o chiamare al telefono la polizia...Allungherebbe il gameplay //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.pngIndubbiamente se i rumour fossero fondati sarebbe un bel po' di bella roba. Diciamo che sono quantomeno probabilissime feature in un ambiente di gioco più completo. A me basta che si torni a poter caz.zeggiare allegramente (cosa che la taglia sulla propria testa simile a RDR castrerebbe un po', ma renderebbe eccitante).
C'è davvero pensavi chethe last two Rockstar games.
Oddio, mi è preso un colpo, pensavo si riferissero a Max Payne, poi ho ricordato LA Noire //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif
esiste il motto non c'è 2 senza 3:pffs:C'è davvero pensavi che
Max morira??
Si maesiste il motto non c'è 2 senza 3:pffs: