PS4 Injustice: Gods Among Us - Ultimate Edition

  • Autore discussione Autore discussione .Mad
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A me i codice del costume di Arrow non me l'hanno mandato nonostante avessi inserito l'indirizzo e-mail //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif

Domani mi arriva il gioco //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif

 
Ragazzi vi avviso che sono aperte le iscrizioni per il primo torneo ufficiale di Injustice:Gods Among Us! //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png
Per informazioni e per partecipare andate qui http://forum.spaziogames.it/board/showthread.php?t=444682 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
iscritto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif speriamo ci sia un'affluenza decente di persone :l4gann:

EDIT c'è online qualcuno per qualche partitella? :morristend:

 
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iscritto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif speriamo ci sia un'affluenza decente di persone :l4gann:
EDIT c'è online qualcuno per qualche partitella? :morristend:
Se la connessione è decente tra poco arrivo io.

 
Se la connessione è decente tra poco arrivo io.
io intanto faccio il daily di gw2, lascio la play accesa, quando arrivi mandami un messaggio //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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Mi iscriverei anche io se riuscissi a fare quantomeno una combo senza mai sbagliare :rickds:

 
Un torneo?!? Che bello!
...manco scannato! :rickds:

Dai che i bannerini sono 3 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png
che ti frega iscriviti mica siamo tutti dei maestri :rickds: poi l'importante è battere Kaisersoze82 ,tutto il resto che verrà dopo quel momento si vedrà //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png

 
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lag omicida della mia connessione stasera... comunque belle partite con Road //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Di Lex non ricordo una ceppa però è interessantissimo anche lui.

 
lag omicida della mia connessione stasera... comunque belle partite con Road //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifDi Lex non ricordo una ceppa però è interessantissimo anche lui.
quotone, belle partite //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
quotone, belle partite //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
Mi costringi a stare molto più difensivo del solito visto che solitamente vado molto più all'attacco. La lunghezza di Catwoman mi spaventa troppo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif

 
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che ti frega iscriviti mica siamo tutti dei maestri :rickds: poi l'importante è battere Kaisersoze82 ,tutto il resto che verrà dopo quel momento si vedrà //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png
La mia Harley e' una delle peggiori,e poi vi basta prendere Adam Nero,Superuomo o Deathstronz per vincere :sasa:

 
Io mi sono iscritto al torneo, ma vi avverto che non sono granchè...

 
Qualcuno di voi più esperto può consigliarmi come settare i pipistrelli con Batman?

La mossa ha 15 frame di recupero nei quali sono un bersaglio facile e, tra l'altro, basta un tocco per annullarli, finora l'unico modo sicuro che ho trovato è sfruttando l'R2 del rampino che stordisce l'avversario dandomi tempo di attivarli in tranquillità per poi iniziare subito una combo:ahsisi:

 
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Qualcuno di voi più esperto può consigliarmi come settare i pipistrelli con Batman?La mossa ha 15 frame di recupero nei quali sono un bersaglio facile e, tra l'altro, basta un tocco per annullarli, finora l'unico modo sicuro che ho trovato è sfruttando l'R2 del rampino che stordisce l'avversario dandomi tempo di attivarli in tranquillità per poi iniziare subito una combo:ahsisi:
Dopo un knockdown hai il tempo per attivare i pipistrelli.

Nuova patch con aggiustamenti.

===v1.03 Patch Notes===

As part of the second DLC Compatibility Pack update released 5/21, NetherRealm has released v1.03 patch for the Injustice: Gods Among Us video game. The v1.03 patch addresses several performance tweaks and enhancements to online battles and adjustments to key characters. The list of changes for patch v1.03 include:

General Fixes

A player no longer receives a loss when an opponent quits an online match.

Fixed an issue where online Hero Cards were not visible if a user had > 30 friends.

Various Online fixes to enhance stability.

A player can now perform a 2in1 combo into background bounces and interactables using Light+Medium buttons on arcade sticks.

This makes the game fully playable on 5 button arcade sticks.

A player can no longer block or escape a throw in the middle of performing a stance switch.

The Fortress of Solitude (Upper Level-Left) Space Ship damage was normalized for all characters.

Fixed an issue that affected some characters when performing a combo on weapon-wielding defenders that were holding grenades in the Batcave.

Fixed various issues where Interactive Objects could obscure the players’ view after being used.

Fixed a rare issue where players could sometimes interact with invisible Interactive Objects.

Character Balance Improvements

Aquaman

Water of Life Character Power now lasts 2 seconds (down from 2.5) and has an 8 second cool down (increased from 7 seconds)

Increased the ability to punish a Trident Scoop (Down, Back, 1) from Aquaman when the defender blocks.

Normalized the amount of damage Aquaman inflicts on an opponent while they are blocking his Trident Rush (Down, Forward + 1)

Ares

Increased viability of Ares’ Teleport when used as a wake up attack.

Opponent’s can now perform a tech roll after being knocked down by Ares’ Invading Force (Back+2, 3) combo.

Bane

Normalized Bane’s backwards throw damage.

Slightly increased speed of Bane’s forward dash.

Reduced the cooldown on Level 2 Venom Boost to 4.5 seconds (down from 6)

Reduced the cooldown on Level 3 Venom Boost to 6 seconds (down from 9)

Catwoman

Catwoman’s Calico Cut (Forward + 1) attack now hits the opponent Overhead and will hit all opponent hitboxes while they are crouching.

Cyborg

Cyborg’s In-Air Projectiles are now a HIGH block instead of a MID.

Deathstroke

Deathstroke now stuns the defender for less time when the defender blocks his gunshots.

Deathstroke now deals slightly less damage when the defender blocks his gunshots.

Deathstroke now lands slightly slower after performing in-air gunshots.

Doomsday

Doomsday’s Hunter (1,1,2) combo no longer inflicts full damage while the opponent is blocking.

Green Arrow

Reduced the amount of block advantage on Green Arrow’s Light It Up (Back+2, 3) combo

Grundy

A player can now activate a Clash (as a defender) during the 2nd and 3rd hit of Solomon Grundy’s Chain Grabs.

Harley Quinn

Harley’s Irresistible combo (1 + Away, 2) no longer inflicts full damage while the opponent is blocking.

Harley’s Hi Puddin combo(2, Down+3) now has less advantage while the opponent is blocking.

Joker

Increased Joker’s Wild Character Power HA! duration to 9 seconds (from 6 seconds).

Increased Joker’s Wild Character Power Parry Damage to 11%

Slightly reduced the start-up frames for Laughing Gas (Down, Forward + 1) and Rolling Laughing Gas (Down, Forward + 2) to allow it to combo consistently on all opponents.

Lobo

Reduced Lobo’s recovery time while loading his Nuclear Shells Character Power to 49 frames (down from 57).

Removed the ability for an opponent to initiate a Clash while being hit by Lobo’s Meter Burn Pump Shots (Down, Forward + 1).

Removed the ability for an opponent to initiate a Clash while being hit by Lobo’s Pump Shots (Down, Forward + 1) while his shotgun is loaded with Nuclear Shells.

Increased the amount of damage an opponent will receive when blocking Lobo’s Pump Shots (Down, Forward + 1) while his shotgun is loaded with Nuclear Shells.

Raven

Raven’s Raven Slash (Down+3) attack now has normalized damage.

Increased viability of Raven’s Teleport when used as a wake up attack.

Shazam

Increased viability of Shazam’s Teleport when used as a wake up attack.

Shazam’s Herculean Might (Down, Back, Forward + 1) on miss is now -17 (down from -27)

Shazam’s Achilles’ Clutch (Down, Back + 1) on miss is now -21 (down from -35)

Shazam’s Solomon’s Judgment Character Power now activates faster

Normalized reaction time for Shazam after escaping an opponent’s throw attempt.

Sinestro

Normalized Sinestro’s Backwards Throw Damage

Arachnid Sting (Down, Forward 2) is now has a block advantage of -12 (down from -36) and is a Mid attack (changed from High).

Beware Your Fears Character Power activation time decreased to 1.66 seconds (down from 2 seconds).

Superman

Normalized the amount of damage scaling on Superman’s combos.

Normalized Superman’s damage scaling while using his Steel Rush (Forward+2, Down+1) combo.

Wonder Woman

Wonder Woman’s Knee Chop (Down+1) attack now inflicts normalized damage during hit and while an opponent is blocking.

===v1.02 Patch Notes===

As part of the May 7th Compatibility Pack update, NetherRealm has released v1.02 patch for the Injustice: Gods Among Us video game. The v1.02 patch addresses several performance tweaks and enhancements to the game. The list of changes for patch v1.02 are provided below:

Code fixes

Added Lobo Gameplay Functionality.

Strengthened the stability of online connections between different connections, resulting in less de-synchronizations.

Added the ability to initiate a transition attack when the defender is at an elevated position.

Removed the ability for two gadget characters to both place bombs at the same time on some Interactive Objects.

Balance tweaks

Increased overall combo damage scaling after a knockdown from Interactive Objects.

Increased overall combo damage scaling on planted sticky bombs (Down + Interact button) pop-up combos.

You can no longer initiate a clash on Killer Frost’s Ice Spike outside of a combo.

The hitsphere on Doomsday’s jumping splash was adjusted to be slightly smaller and more in line with the original intention.

Players land slightly further apart after Arkham/Joker Asylum and Insurgency transitions to make it easier to avoid the ability to use an Interactive Object immediately after landing.
Mi hanno nerfato Aquaman. :tragic:

 
Dopo un knockdown hai il tempo per attivare i pipistrelli.
Nuova patch con aggiustamenti.

Mi hanno nerfato Aquaman. :tragic:
Cioè hanno lasciato i 2 frame di startup e i pochi frame attivi a Joker??? Ma ci hanno fatto caso che la parata di mantello di Batman è di gran lunga migliore del TRATTO (cosa che dovrebbe essere utilissima per il pg) di Joker? Ma poi una diminuita al chip damage dei laser di Superman no eh?

Mah sono perplesso.

 
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La mia Harley e' una delle peggiori,e poi vi basta prendere Adam Nero,Superuomo o Deathstronz per vincere :sasa:
no dai non esagerare :rickds: :rickds: quello è da rapinatore proprio, li non conta il pg o cosa ci sai fare perchè contro quei 3 basta che il tizio sappia fare 2 special per perdere, a parte che oltre a Deathstroke gli altri mi fanno cagar.e ma non li sceglierei comunque, meglio perdere con onore che vincere con disonore //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png :rickds: :rickds:

Mi costringi a stare molto più difensivo del solito visto che solitamente vado molto più all'attacco. La lunghezza di Catwoman mi spaventa troppo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/fyebr8.gif
sai cosa? quando sei abituato a giocare cazzeggio con la gente random prendi brutte abitudini //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif esempio lo starter in salto che poi ti diventa automatico fare a raffica perchè ti entra il 90% delle volte, il rushare senza curarsi della parte difensiva, il dimenticarsi proprio di certe mosse perchè non ti servono a nulla, quando poi giochi con gente che gioca con la testa ti rendi conto conto che sei legato a quel modo di giocare ed è ben dura tornare a uno stile più " sobrio " e ragionato :kep88: quel che è sicuro è che ho parato più ieri sera che almeno almeno in una settimana di gioco random :rickds: BTW lo studiare l'avversario, il trovare punti deboli, il beccarsi danni ingenti sugli errori, il giocarsela all'ultimo colpo sono tutte cose che cambiano radicalmente il divertimento e lo spirito con cui si gioca //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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