News La Gattezza del Vapore | News e discussioni generali dal mondo PC

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Poco sopra poi bisogna guardare la guerra tra store ovviamente senza menzionare i grigi :sisi:
Per quanto lavoro ci possa essere (e al D1 non c'era) avrei aspettato almeno di stare sotto i 40. Però alla fine basta pazientare un minimo. Alla fine se si aspetta una manciata di mesi stai sicuro di trovarlo almeno a 10-15€ in meno rispetto al price tag iniziale.
 
Per quanto lavoro ci possa essere (e al D1 non c'era) avrei aspettato almeno di stare sotto i 40. Però alla fine basta pazientare un minimo. Alla fine se si aspetta una manciata di mesi stai sicuro di trovarlo almeno a 10-15€ in meno rispetto al price tag iniziale.
Ma infatti questo secondo me vale per tutti i giochi pc :sisi:
Parlo di vedere come gira il gioco visto che molte volte le release sono abbastanza scandalose.
 
Ma infatti questo secondo me vale per tutti i giochi pc :sisi:
Parlo di vedere come gira il gioco visto che molte volte le release sono abbastanza scandalose.
Senza dubbio. C'è da dire che a seconda di price tag iniziale, qualità del titolo, e anche età dello stesso, ci sta dare un peso diverso alla spesa. Per il resto ognuno calibra in base al proprio portafoglio giustamente :asd:
 
Devo ancora sceglierti un avatar, se vuoi ti lascio scelta libera per un avatar ridicolo da tenere un mese :rickds:
Devi sceglierlo tu :uhmsisi: Hai tutto il tempo, mi segni il mese, e lo tengo per 30 giorni.
 

After 10 years, El Shaddai: Ascension of the Metatron is coming to PC​


UTV Ignition Games has just announced that El Shaddai: Ascension of the Metatron will be coming to PC. Although the team has not revealed any additional details, it did share the following two PC screenshots.

El Shaddai: Ascension of the Metatron is developed by the legendary Sawaki Takeyasu (“Devil May Cry”, “Steel Battalion”, “Okami”, “Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse”, “Infinite Space”, ”God Wars”, “The Lost Child”).

This game is a combination of 2D and 3D platforming, with slick and energising combat. In this game, players will need to harness natural combat skills to master a range of powerful and ‘heavenly’ weapons under the guidance of the watchful Archangels.

Producer Sawaki Takeyasu said:

“It has been 10 years since the release of El Shaddai on PS3 and Xbox 360 and we have been asked constantly by PC gamers and fans of the game for its release on this platform. We are glad to announce its release on Steam very soon!”
The following screenshots are really flashy and can hide a lot of its graphical shortcomings. After all, we are talking about a game that came out 10 years ago. And, to be honest, I don’t expect this to feature higher polygon characters or take advantage of modern PC techniques.

Still, and for all of its fans, this is great news. However, it feels a bit too late IMO.

Enjoy the screenshots and stay tuned for more!

 

finalmente, ma in realtà è un ritorno, ricordo che prima si poteva già fare.
poi da un po' di tempo ti rimandava alla wishlist completa e ogni gioco andava ricercato per essere rimosso :sisi:
 
Era un immensa rottura di scatole, specialmente quando lo store è lento :asd:
 
in un contesto in cui la concorrenza pensa a chiudersi, tra questo e il pieno supporto a OpenXR Valve conferma di essere concettualmente avanti.
 
And finally, the question everybody’s been waiting for – any news regarding Arma 4?

The one thing that’s certain about the future of the franchise is that the limitations found in some of the core Arma 3 technology makes evolution no longer a viable option moving forward - something we’ve been aware of for many years now. So our biggest task is to redefine the very foundations which the future of Arma can be built upon. That’s why we’ve been spending a tremendous amount of time and effort in developing our next generation game technology called Enfusion. It’s far more powerful and versatile than anything we’ve used before and will feature a wide variety of user-friendly tools and resources for developers and modders alike. Our aim is to build our most dynamic engine to date, which in turn will allow players and creators to build anything and everything they can dream of.

But it is also double-edged sword because Arma’s success and evolution is mainly due to its incredible community that formed over the decades around Real Virtuality. As we take this exciting step into the great unknown, we’re looking for the best way to enable our user community so it can actively become part of the journey. We know what Arma users, as well as the broader gaming community, want from us. And we’re working harder than ever to give that to them and then some. But let me be clear: we’re going to need you, your support, and your creativity to be able to collectively transition the Arma community to newer and better technology as it is going to be a long and sometimes windy road.

https://www.bohemia.net/blog/meet-marek
 
L'enfusion è il motore grafico che utilizzano per i simulatori commissionati dalla NATO e dagli USA, probabilmente vogliono anche snellire il processo produttivo e fondere il team professionale con quello dedicato all'entertainment. A livello simulativo è una grandissima notizia, speriamo però riescano a costruire dei tool per il modding degni del virtual. È bello che si siano concentrati su questo alla loro prima uscita riguardo ArmA 4
 
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