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_gHoSstDeEmon_
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Molto bene. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifE io da domani mi sparo GZ, il modo migliore per alleviare l'attesa per TPP //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
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Molto bene. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifE io da domani mi sparo GZ, il modo migliore per alleviare l'attesa per TPP //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
pure io...e sono molto curioso. Mi sono volutamente "informato poco" per non rovinarmi nullaE io da domani mi sparo GZ, il modo migliore per alleviare l'attesa per TPP //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Si sbloccano in automatico, l'unica che non si sblocca è la "Deja-Vu Mission" che viene sbloccata solo se trovi tutti gli stemmi XOF in Ground Zeroes //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifUna domanda, visto che ancora devo finire la prima mission, bisogna fare qualcosa di particolare per sbloccare le altre missioni (in particlare Deja Vu) o si sbloccano in automatico?
guarda una missione la devi sbloccare raccogliendo gli stemmi XOF sparsi per Camp Omega.Stò giocando a GZ (grazie al plus) davvero bello, 2 ore e stò facendo ancora la ''prima'' missione. Il gameplay sandbox già mi piace, figuriamoci in un' ambientazione ancora più aperta di TPP. Da amante di giochi stealth mi piace anche che il gioco invogli a mantenere un basso profilo ma senza limitare la libertà decisionale e strategica.E il gioco premia anche l'esplorazione.
Una domanda, visto che ancora devo finire la prima mission, bisogna fare qualcosa di particolare per sbloccare le altre missioni (in particlare Deja Vu) o si sbloccano in automatico?
Ne ho trovato uno, per ora, quello che si ottiene rotolando...Si sbloccano in automatico, l'unica che non si sblocca è la "Deja-Vu Mission" che viene sbloccata solo se trovi tutti gli stemmi XOF in Ground Zeroes //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Benvenuto nel club, 3 mesi di agonia..Finto GZ.Nel finale mi son venute le fitte allo stomaco :pffs:
Poi subito dopo adrenalina...tutto fantastico.
Questo è quello che chiamo Videgioco con la V maiuscola. Ed era solo un assaggio...
Ed ora Settembre è più lontano.
Orcogazzo:morris82: Devastante.the Official UK PS mag dropped this week with a massive 16-page MGSV feature. I thought this could be the thread for new previews. I'll try and pick apart the details that (probably) weren't known before and list them out.
- They say the opening hour is astonishing and one of the greatest they've ever seen. The original Phantom Pain/Moby Dick Studios trailer didn't touch on it's full brilliance. They say it's completely different in tone to the rest of the game and almost horror-esque.
- Early on you can interrogate guards but you don't understand Russian/African; it's useless until you do a side-op to Fulton a translator. This unlocks the ability to understand foreign dialogue from enemies.
- Can get easily around the map using fast-travel with cardboard boxes. Orange signposts are delivery points and you can collected and dropped off elsewhere like in MGS1 and 3, but far more useful because it's open-world.
- 'Loadout' screen like in Peace Walker, you can select the time of mission start, weapons, gear, tools, mechanical arm (electrocution is just one type), explosives, buddies, boxes, starting vehicles and player character. Says you can play as your generic troops, like in PW. You can have a car or lorry with you from the start, if you want.
- Lists the Buddies as Quiet, Horse, Dog, and mech-walker. Says the mech walker can go turbo, you can put it on cruise-control, and upgrade its skill-tree to give it more stuff like CQC and a stun-gun. You only unlock the mech when you finish a 'specific' mission whilst using the mech (danced around spoilers here).
- the dog attacks enemies and finds things in the environment that shows up on the iDroid. The horse is invincible. You can put a prisoner on the horse like in Red Dead.
- Says Quiet's presence actually lowers morale on Mother Base, probably due to being a former antagonist.
- Setting off the alarm in a large base causes reinforcements to drive in from smaller, adjacent bases nearby. You can choose to shut down the smaller bases first to stop potential reinforcements, or sever smaller communications dishes in the main base to cut them off. You can also call the chopper to act as a distraction in an adjacent base, which removes reinforcements from the the base you want to get into, thinning out the ranks.
- The larger satellite dishes on the bases control automated AA defences. Blow them up and you can call for chopper extraction at closer points.
- Cardboard box tobogganing, says you can run and press square and you go into a funny slide, which retains momentum if you're on a hill.
- Named Ah-Ha, Billy Idol and David Bowie as helicopter tunes to choose from.
- They had a whole section on his notepad ready for notes on how it performed/technical complaints, and the only thing he wrote at the end of his whole session was that some foliage occasionally pops-in in Africa, i.e it was mostly perfect.
- Counted 14 or so major bases in Afghanistan, and over two dozen smaller outposts.
- Minor spoiler, they said once you rescue Miller the base you take him from floods with gas.
- Minor enemy spoilers about the pale, weird looking soldiers from the trailers: They're called the Skulls, they can run faster than your horse, have glowing green eyes, and are described as 'unkillable' but the word is in inverted commas so there's probably a way. They're compared to MGS4's Haven Troopers in that they fit the enhanced soldier archetype. They hunt you down after you rescue Miller.
- This has been said before, but the missions are presented a little like TV eps, with opening and closing credits. They remark how it wouldn't matter if Kojima's name was scrubbed from the box art and marketing because it's EVERYWHERE in the game.
- Every mission has smaller side-objectives that bring extra rewards if you check them all off. Reminds me of Assassin's Creed bonus objectives (or GTAV if you like). Says it only tells you the bonus objectives once you've finished the mission once, encouraging replayability without distracting you with it on the first pass.
- There's a great screen of DD riding in a jeep with Snake.
- You have to upgrade the Fulton to extract heavier stuff. When extracted, it's gone from the map for good, so you can't farm for infinite stuff.
- Says that like PW, there's a lot of cassette tapes to flesh out the story if you want to.
- Game structure is open-ended. Numerous missions are open at any time and you don't have to go back to Mother Base in between. Some 'Important' side-ops open up new story missions. The game rewards you constantly with new blueprints and tapes.
- Some side-ops have you rescuing 'crazed' survivors from your MSF base-destruction 9 years ago.
- One side-op you have to tranq and extract a 'legendary brown bear'.
- New Mother Base is in the Seychelles. Compares MP to Dark Souls invasions, which can simply turn off in the menu.
- Goes over the base management, tl;dr sounds like a richer version of PW. Outer Ops seems to be back to send your Combat soldiers to.
- Wash blood off of Snake at the Mother Base showers, do target practice or fight with new recruits. Says MB starts off disappointingly small, but soon grows and adds new layers and levels. Morale of your men will drop if you don't visit it often enough.
- The item to view enemy soldier stats in the field before Fultoning is back from PW.
- Mission completion times are recorded to the thousandth of a second.
- There was a lot more they saw, but not allowed to talk about yet.
Eh si, con "Here's to you", poi, mi veniva quasi da piangere.L'intro di GZ da solo vale 5€, madonna che carica
Io li accoppo, come ho fatto in ogni metal gear. Devo vedere il sangue:kep88:ragazzi ho provato 30 secondi al volo Gz ,prima di spolparmelo quando avrò tempo...domanda...voi li accoppate i nemici?O giocate a nascondino fino al target? C'è un modo di soffocarli\strangolarli senza usare le armi?
Si puoi affogarli nel classico stile metal gear (con tanto di stelline in testa XD), però non è mai sicurissimo visto che dopo un pò si rialzano. Una volta storditi ti conviene sempre sparargli un tranquillante in testa, così stanno buoni per molto più tempo.ragazzi ho provato 30 secondi al volo Gz ,prima di spolparmelo quando avrò tempo...domanda...voi li accoppate i nemici?O giocate a nascondino fino al target? C'è un modo di soffocarli\strangolarli senza usare le armi?
Siamo in 2, fratelloSi puoi affogarli nel classico stile metal gear (con tanto di stelline in testa XD), però non è mai sicurissimo visto che dopo un pò si rialzano. Una volta storditi ti conviene sempre sparargli un tranquillante in testa, così stanno buoni per molto più tempo.Incredibile comunque il gameplay di questo capitolo. Mi sono divertito più con questo prologo che con la maggior parte dei giochi ps4 provati finora. Metal gear come sempre ara i culi a tutti per me.
anche per quanto mi riguarda, mi diverto si ma non cosìSi puoi affogarli nel classico stile metal gear (con tanto di stelline in testa XD), però non è mai sicurissimo visto che dopo un pò si rialzano. Una volta storditi ti conviene sempre sparargli un tranquillante in testa, così stanno buoni per molto più tempo.Incredibile comunque il gameplay di questo capitolo. Mi sono divertito più con questo prologo che con la maggior parte dei giochi ps4 provati finora. Metal gear come sempre ara i culi a tutti per me.
Non potevi dirlo in modo miglioreanche per quanto mi riguarda, mi diverto si ma non cosìnon vedo l'ora che esca mamma mia, il resto è semplicemente un contorno per arrivare al 1 settembre
//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif è la verità, avrò batman e un altro paio di giochi che ho recuperato ma la saga per eccellenza non si batte...dopo anni di attesa non c'è nulla che tenga :kappe:Non potevi dirlo in modo migliore![]()