RAGE - Thread principale

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10 pagine o.O
Grande 10 pagine! Avete visto che belle le cover?

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:sbav::sbav:

 
Finalmente uscito il programma del Quakecon 2010:

Thursday

‘The World of Design’ Panel

12.30pm in the Cortez Room

* Joel Burgess, Bethesda Game Studios

* Matt Hooper, id Software

* Neil Alphonso, Splash Damage

* Todd Alderman, Respawn Entertainment

QuakeCon Kick Off — 2:30pm in the Grand Ballroom

* Todd Hollenshead will welcome attendees to QuakeCon 2010

Keynote — 2:30pm in the Grand Ballroom

* John Carmack’s Annual Keynote address to QuakeCon attendees

“Rocket Talk” — 5:30pm in the Grand Ballroom

* John Carmack and Richard Garriott share their passion for Rockets and space travel in this special QuakeCon presentation

Check out the rest of the schedule after the break…

Friday

‘Building Blockbusters’ Panel — 11:00am in the Grand Ballroom

* Jason West, Respawn Entertainment

* Tim Willits, id Software

* Todd Howard, Bethesda Game Studios

* Vince Zampella, Respawn Entertainment

‘Building Immersive Worlds and Stories’ Panel — 1:00pm in the Cortez Room

* Chris Rhinehart from Human Head

* Emil Pagliarulo from Bethesda Game Studios

* Harvey Smith, Arkane Studios

* Raphael Colantonio, Arkane Studios

Special RAGE Presentation — 2:00pm in the Grand Ballroom

 


* Tim Willits and Matt Hooper Present RAGE





‘Let There Be Sound’ Panel — 4:00pm in the Cortez Room

* Chris Sweetman, Splash Damage

* Christian Antkow, id Software

* Mark Lampert, Bethesda Game Studios

* Zack Quarles, id Software

‘The Art of the Game’ Panel — 4:00pm in the Cortez Room

* Matt Carofano, Bethesda Game Studios

* Olivier Leonardi, Splash Damage

* Stephan Martine, id Software

* Viktor Antonov, Arkane Studios

Saturday

Special Brink Presentation — 11:00am in the Grand Ballroom

* Paul Wedgwood, CEO of Splash Damage and Game Director of Brink will be on hand to share a presentation of the game with QuakeCon attendees.

Should you have any questions or wish to attend QuakeCon as a member of the press, please feel free to get in touch and we will register you for the show.

http://bethblog.com/index.php/2010/07/30/quakecon-2010-panels-and-special-presentations-schedule/#more-9823

Non viene citato Doom 4 ma sono convinto che durante il Key note verrà mostrata un filmato come successe gli anni precedenti per Rage!

 
azz sono curioso di vedere cosa dice matt in quell'intervista.
E' veramente interessante! Spiega com'è cambiato nel tempo il design del gioco! E' sei hanni che ci lavorano, ma 3 anni è l'effettivo sviluppo del gioco gli altri 3 sono serviti per sviluppare il tech 5!! Prima il gioco era diviso in 6 zone non grandissime, mentre ora il gioco è diviso in 2 zone molto vaste e ricche di particolari! Id hai tempi di Doom 3 era composta da 15 membri ora sono circa 60!

 
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