PS4 Star Wars: Battlefront

• Autore discussione Autore discussione Hell
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
Pubblicità
Note patch uscite:
Achievements / Trophies: "Playing the Objective" now properly awarded
Eeeeh non ci credo :rickds:

Sarà la volta buona? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Note patch uscite:
separately via platform storefronts is no longer required and can be deleted from your hard drives

New Map: Twilight on Hoth added to Walker Assault, Supremacy, Turning Point, Blast, Fighter Squadron, Drop Zone, and Heroes vs. Villains

New Mission: Survival in the Ice Caves added to Survival Missions

Turning Point: Jundland Wastes, Forest of Endor, Outpost Beta, and SoroSuub Centroplex maps added to the playlist

Attract Mode: GNK Droid added - GONK!

Settings: Turning off music in the Sound menu now turns off music everywhere in the game

Settings: Added a Film Grain setting slider in the Video menu

Credits: Updated Game Credits list

Weapon and Star Card Changes

Primary Weapons: Damage against air vehicles increased by 10%

Bowcaster: Explosion damage increased from 10 to 15 per projectile and explosion radius decreased from 3 to 2.5m

Bowcaster: Full charge direct hit from 20 to 40 per projectile and a normal direct hit increased from 20 to 30 per projectile

Barrage: Damage increased from 50 to 55

Barrage: Cooldown reduced from 40 to 35s (normal) and from 35 to 30s (upgraded)

Barrage: First volley of grenades no longer disappear if the user uses the Refresh Power-up and then fires a second volley

Homing Shot: Lock time decreased from 1.5 to 1.2s

Homing Shot: Players in the AT-GAR turret now receive on-screen notification when locked on

ION Torpedo: Speed increased from 350 to 380m/s and turning angle increased from 120 to 125 in order to more easily hit air vehicles

Pulse Rifle: Movement speed while aiming decreased by 30%

Tusken Cycler Rifle: Movement speed while aiming increased by 40%

Tusken Cycler Rifle: Bullet speed increased from 300 to 450m/s

Orbital Strike: Fixed bug where it sometimes would not trigger on button press

Vehicle changes

A-Wing: Increased hit box size

A-Wing: Now properly takes damage when colliding with an AT-ST while having the Shield active

Slave I: Players can now see the Shield icon on Rebel vehicles when a Shield is active

AT-ST: T-47 Airspeeder kills with a missle while firing the primary cannons at the same time now properly awards a kill (previously registered as a suicide)

AT-AT: Fixed bug where the Orbital Strike ability would sometimes not have the aiming reticle move

T-47 Airspeeder: Players will no longer receive an out of bounds message on Graveyard of Giants during Turning Point when a control point is captured

Multiplayer Game Mode Changes

General: Pre-Round timer lowered from 30s to 20s

Walker Assault: Fixed Power-up spawns on SoroSuub Centroplex

Walker Assault: AT-AT health increased by 18% on Outpost Beta, 8% on Jundland Wastes, 20% on Forest of Endor, 4% on SoroSuub Centroplex, and 5% on Graveyard of Giants

Walker Assault: Spawning as an Imperial Hero after the AT-ATs just pass the second set of uplinks no longer despawns one of the AT-ATs

Walker Assault: The second AT-AT no longer bumps into the wreckage of the other on SoroSuub Centroplex when the first AT-AT is destroyed during the first Uplink

Droid Run: Correct Objective Notification is now displayed to all players if someone is killed while trying to claim the Droid

Droid Run: Improved spawn zones on Dune Sea Exchange

Supremacy: Fixed Power-up spawns on Jundland Wastes, Forest of Endor, and SoroSuub Centroplex

Supremacy: Improved spawn zones on Jundland Wastes, Outpost Beta, and Forest of Endor

Heroes vs. Villains: Planted turrets on Dune Sea Exchange will now disappear in-between rounds

Hero Hunt: Improved spawn zones on Ice Caves

Fighter Squadron: Players are now protected while spawning on Graveyard of Giants

Mission Changes

General: Both players will now properly see Charge Card pick-ups if Player One is using a 3rd Star Card Hand without a Charge Card

General: Player 2's changes to control settings no longer update Player 1's controls when playing Split-Screen

Battle: Fixed AI Spawn issues on Tatooine

Survival: Wave 10 on Sullust will now always spawn if the player / co-op team dies and restarts the round or if a player picks up a Collectible during the Wave 9 transition

Survival: Partner spawns on Sullust will no longer fail if the currently alive player is in a confined area

Survival: Co-Op players can now unlock the "Complete on Hard Difficulty without spending a life" if one player dies and then waits until the other player completes the wave so they get a free respawn

Hero changes

General: Heroes no longer get stuck in a stunned animation state

Princess Leia: Endor outfit updated - Congrats on completing the Lead the Rebellion challenge!

Princess Leia: Trooper Bane now only knocks back primary target, not nearby enemies

Luke Skywalker: Increased Saber Rush's damage against other Heroes from 2% to 6-8%

Luke Skywalker: Lightsaber swing hit radius is reduced from 0.3 to 0.25m

Han Solo: Zooming in no longer sometimes displays a gun scope

Emperor Palpatine's Shocktroopers: Modified primary weapon damage to match Leia's Honor Guards' primary weapon damage over time

Misc. Bug fixes

General: Lighting, textures, audio, user interface, text, and collision fixes

Controls: Legacy control schemes have had their layouts more clearly defined

Colorblind: Enemy players highlighted with Scan Pulse now have the correct Deuteranopia or Protanopia settings on Graveyard of Giants and Goazan Badlands

PC only: Fixed a bug where a player would lose functionality with an Xbox 360 controller after inviting a player to a Private Match and then starting the game

PC only: Air vehicle sensitivity lowered from 0.9 to 0.45 for easier mouse control

Achievements / Trophies: Updated text on "Impressive. Most Impressive." and "Survivor" to clarify the requirements

Achievements / Trophies: "Playing the Objective" now properly awarded

This discussion has been closed.
Bene bene noto che hanno toccato gli A-Wing finalmente, sistemato le cose nerfate troppo e qualche altra miglioria //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

Speriamo per il trofeo stavolta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif alla 2 patch dovrebbe funzionare ora.

Non ho ben capito per quei 2 trofei il testo dato che non era niente di complicato e sono fattibili tranquillamente ma vabbè //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

Eeeeh non ci credo :rickds:
Sarà la volta buona? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Speriamo che finalmente possa prendere questo maledetto trofeo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

Speriamo che finalmente possa prendere questo maledetto trofeo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif
Aspettavo solo te caro :rickds:

Mah, io ancora non ci credo finchè non poppa //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Aspettavo solo te caro :rickds:
Mah, io ancora non ci credo finchè non poppa //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Oggi pomeriggio vado di sole partite in eliminazione :rarereaction: e se lo prendo potrei riniziare a giocarci decentemente e finire il diorama pure :nfox:

4 Gb di patch però che cavolo :l4gann:

Giuro che se non mi da niente...:gary:

Ultima modifica da un moderatore:
se è uscita la patch scarico subito, l'hanno messa stamattina quindi? ieri notte stavo giocando ma non mi ha fatto scaricare nulla

Oggi pomeriggio vado di sole partite in eliminazione :rarereaction: e se lo prendo potrei riniziare a giocarci decentemente e finire il diorama pure :nfox:

l'unico difetto di eliminazione è che ti da pochi punti e salire di livello diventa noiosissimo, un peccato perchè come modalità è anche divertente..

Ultima modifica da un moderatore:
se è uscita la patch scarico subito, l'hanno messa stamattina quindi? ieri notte stavo giocando ma non mi ha fatto scaricare nulla

l'unico difetto di eliminazione è che ti da pochi punti e salire di livello diventa noiosissimo, un peccato perchè come modalità è anche divertente..
Si l'hanno messa stamattina //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Ah io ormai sono già al 50 da tanto, quindi lo faccio solo per il trofeo, dopo credo che non toccherò quella modalità per tanto tempo (tipo per sempre) //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

Tra i Diorami una statua richiede di vincere 10 partite in ogni modalità originale di Battlefront.

...tra cui Caccia all'Eroe //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png

Tra i Diorami una statua richiede di vincere 10 partite in ogni modalità originale di Battlefront.
...tra cui Caccia all'Eroe //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png
:vigo: Non ricordarmelo, credo che mi mancano proprio quelle e 2-3 in altre 2 modalità //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png

L'altro giorno volevo unirmi a te in un Eroe vs Malvagi ma non ti finiva mai quella partita e nessuno usciva //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif facciamoci qualche partita dopo Lory :nfox:

:vigo: Non ricordarmelo, credo che mi mancano proprio quelle e 2-3 in altre 2 modalità //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png
L'altro giorno volevo unirmi a te in un Eroe vs Malvagi ma non ti finiva mai quella partita e nessuno usciva //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif facciamoci qualche partita dopo Lory :nfox:
Spesso (quasi sempre) mi capita di giocare con due miei amici e nelle modalità piccole finisce che la partita rimane sempre piena visto che solo noi tre siamo 1/4 di tutti i giocatori //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Ora, in questi giorni sono un po' in crisi come tempo tra esami e altro (non tocco la PS4 da una settimana per dire), ma appena riesco a tornare a giocare sono disponibilissimo :cat:

Mi son letto per bene le note e a parte le cose ovvie come il trofeo di Blast e l'A-Wing noto con piacere che finalmente il fucile Tusken può servire a qualcosa e non avere la stessa utilità di un fucile a pallini, e che hanno potenziato gli ATAT per WA, quindi forse ora non vedrò vincere sempre e solo i ribelli //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

ottimo ottimo

forse ora si può riprendere a giocare seriamente, per adesso l'avevo messo in stop proprio in attesa di miglioramenti

piuttosto cosa vuol dire questa cosa qua?

appena giocate fateci sapere come va per quanto riguarda i cambiamenti, A-wing etc etc //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

ottimo ottimoforse ora si può riprendere a giocare seriamente, per adesso l'avevo messo in stop proprio in attesa di miglioramenti

piuttosto cosa vuol dire questa cosa qua?

appena giocate fateci sapere come va per quanto riguarda i cambiamenti, A-wing etc etc //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
aggiunto il filtro grana cinematografica, attivabile dal menu'

aggiunto il filtro grana cinematografica, attivabile dal menu'
spettacolo avevo intuito giusto allora!! //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif:gab://content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif

spettacolo avevo intuito giusto allora!! //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif:gab://content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif
si figata, appena scarica lo provo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

si figata, appena scarica lo provo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif
poi facci sapere com è l'effetto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

Ok vediamo un pò noto l'aggiunta della mappa su Hoth e di tutte le mappe per punto di svolta bene //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

Voglio provare anche quel filtro :nfox:

Appena rimetto il plus gioco (proprio oggi doveva scadermi il primo dei 2 da 3 mesi plus? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif)

Ho fatto qualche partita: la nuova mappa su hot è molto bella a mio parere e ho provato punto di svolta su endor. Non ho avuto modo di provare gli a wing però ho usato un po' il cyrcle e mi sono trovato davvero bene.

Noto che hanno aggiunto un'altra mappa per tutte le modalità. Il costo del futuro Dlc si sa?
Se non sbaglio sono previsti da qua a inizio 2017 4 DLC al costo di 15 euro ciascuno, che puoi avere anche acquistando il season pass a 49.90 //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

Comunque la nuova mappa sembra una figata (ci ho fatto solo qualche partita però), le correzioni apportate dalla patch mi sembrano cosa buona e giusta ma non ho avuto modo di provarne gli effetti in prima persona per ora //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Pubblicità
Pubblicità
Indietro