izumi1988
Master Ecchi
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Gente su Twitter e reddit che seguo.Chi te l'ha detto?![]()
Non l'ho postato per il semplice motivo che ero indaffarato XD
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Izumi confermo, ign anche sta volta ha avuto intervista e postata prima dell'embargoGente su Twitter e reddit che seguo.
Non l'ho postato per il semplice motivo che ero indaffarato XD
Quote per il cambio paginaIGN Japan had interview with devs up but now the site is down for some reason maybe wrong embargo time... so someone who posted the script somewhere else
https://jp.ign.com/stellar-blade/74150/interview/stellar-blade
Regarding combat:
Kim: The game was quite inspired by Souls series. It was especially inspired by Sekiro: Shadows Die Twice. However, when you think of Souls-like games, you think of high difficulty. But this game is not like that. It was made so everyone can enjoy. And if you get used to the game, you can enjoy super speedy combat that feels different from Souls games. So personally, I don't think Stellar Blade is Souls like game, but we did take some inspiration from it.
This is my personal preference, but I like combats where you have to look and study enemy pattern and react to it, rather than games where you don't really care about the enemy and you just do your own cool things. This is why parrying and dodging is important part of the combat in this game. They are defensive options, but if you successfully parry/dodge, you earn a bonus gauge which you can use for additional attacking skills. We wanted to make have fun offense/defense in the game.
For those who are not good at dodge/parrying, please choose story mode option where it will have action assist feature. It will tell you dodge/parry timing in the UI so it will make it easier for you.
cosi si fa
InteressanteFor those who are not good at dodge/parrying, please choose story mode option where it will have action assist feature. It will tell you dodge/parry timing in the UI so it will make it easier for you.
C’è un’anteprima anche italiana sicura sempre alle 14 su youtube.Gente su Twitter e reddit che seguo.
Non l'ho postato per il semplice motivo che ero indaffarato XD
Yep, come accadde con Rebirthma è il provato della demo![]()
I primi due secondi sono un arma micidiale
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Yep, come accadde con Rebirth
"Non è un action ma un souls"Ahahaha stanno impazzendo i nostri recensori italioti,troppo sessualizzato buuuu gneeeee,intendiamoci nulla fi nuovo ma che pagliacci!!
Ahahaha stanno impazzendo i nostri recensori italioti,troppo sessualizzato buuuu gneeeee,intendiamoci nulla fi nuovo ma che pagliacci!!
chi? sabaku ha detto che ha molto poco di un souls quasi nulla"Non è un action ma un souls"
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“Ipersessualizzazione devastante” “Nier non era così”"Non è un action ma un souls"
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Ci ho ripensato non è più FF7 il mio Goty 2024No vabbè ma io non credo di essere pronto![]()
“Ipersessualizzazione devastante” “Nier non era così”
“gioco per pipparoli”![]()
Sabaku per principio personale nemmeno lo leggo/vedochi? sabaku ha detto che ha molto poco di un souls quasi nulla![]()