PS5 Suicide Squad: Kill The Justice League

  • Autore discussione Autore discussione Hell
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Secondo me lo si tende a dare per scontato dopo un po che giochi. Quando si usa un altro controller la differenza l'avverti subito :asd:
 
Ma se il dualsense e' sfruttato da dio in un fottio e ripeto un fottio di giochi.

Non diciamo castronerie
e please
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Sec me

Spiderman 2, cyberpunk (auto,armi spiker), ratchet, no man sky lo usano in modo altrettanto eccezionale come returnal nn vedo sta roba eclatante nel gioco housmarque rispetto i titoli sopracitati

Lassa perde astrobot che nasce per questo ed usa tutte le potenzialita inutili in altri giochi.

Il resto dei multi o esclusive invece lo usano chi sufficentemente, chi ottimamente chi male come ogni cosa che va programmata.

Ma il dualsense e' sfruttato da chiunque a discapito di certi che lo paragonavano al sixassis🤣🤣🤣🤣
Ratchet anche non lo usa male vero. Quello che ho trovato eccezionale in returnal (che poi c'é anche in parte in Ratchet) é il cambiamento della modalità di fuoco a seconda della pressione del grilletto. Ero scettico quando lo annunciarono invece pad alla mano funziona perfettamente.
 
Ratchet anche non lo usa male vero. Quello che ho trovato eccezionale in returnal (che poi c'é anche in parte in Ratchet) é il cambiamento della modalità di fuoco a seconda della pressione del grilletto. Ero scettico quando lo annunciarono invece pad alla mano funziona perfettamente.
Ce l’ ha anche cyberpunk o cod quella roba ed è molto figa
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Secondo me lo si tende a dare per scontato dopo un po che giochi. Quando si usa un altro controller la differenza l'avverti subito :asd:
Esatto ma questo fa parte dell esperienza mica perché il dualsense nn è usato anzi nn ci sta gioco che nn implementi (bene o male che sia) le sue funzioni
 


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Mi sembra i commenti delle anteprime su Redfall che dicevano avesse il DNA Arkane.

Inviato dal mio SM-G780G utilizzando Tapatalk
 
 


I know I’ve been really hard on Suicide Squad: Kill the Justice League, and believe me, I really want to be wrong about it. Not only is Rocksteady one of my favorite developers, but this genre is one I’ve spent far too much time in across Destiny, Anthem, and yes… even Marvel’s Avengers. But while there is a story here that makes me wonder where the heck all this is going, I left the preview event less optimistic than when I came in. Here’s hoping Suicide Squad wins me back when it releases on February 2nd.

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It's clear Rocksteady is keen to try something new with Suicide Squad while remaining tied to the studio's past, but as an online shooter with live service elements it's perhaps trend-chasing more than sticking to what the studio does best. Its Arkham-verse lineage and characterful storytelling are strong, but this might not be the superhero fantasy you're looking for.

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In the end, my four hours with Suicide Squad: Kill the Justice League left me with almost as many questions as there are Riddler trophies scattered across the massive map. Is the variety good enough in the long run? Does Rocksteady strike the right balance between offline and online play? Does the game's central gameplay loop manage to evolve along the way? I'm fairly optimistic that most answers will be positive, but the biggest question - what the story actually ends with - I dare not predict. Surely, the Suicide Squad can't kill the Justice League, right? But if they do, and especially if they manage to bury Batman himself, it will be quite fitting, because it seems clear that Rocksteady is trying to escape the iconic hero's intimidating shadow with this game. We'll see if they succeed on February 2, when Suicide Squad: Kill the Justice League releases for PlayStation 5, Xbox Series S/X and PC

 


 








A FEW HOURS WITH ROCKSTEADY’S SUICIDE SQUAD ISN’T ENOUGH TO CONVINCE​


There’s no getting around that for Arkham fans, Suicide Squad is an entirely other beast, as stark a difference as it is being able to see the city in daylight. But being different from before doesn’t mean that it’s necessarily new, especially when it seems to be taking older ideas from both the open world action of Crackdown and a loot-based approach to gear like Marvel’s Avengers.

Yet, as flawed as Crystal Dynamics’ title was, it did at least deliver on the fantasy of playing as your favourite superheroes. After breaking new ground for the superhero genre (just consider how Arkhamesque Spider-Man’s combat is), it’s sad to think that a decade later, Rocksteady is merely following others.

 
Oddio 4 ore non è che sia tanto di più rispetto a quanto... avete capito.
Non mi stupisce che i dubbi siano rimasti sostanzialmente uguali.
 
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Ma l'HUD? :|
 
Dio mio è atroce in qualsiasi cosa.
 
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