PS4 The King of Fighters XIV

  • Autore discussione Autore discussione Jack 95
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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Altro yep:sisi:

Story mode will contain the characters special introduction animations.

For the moment no other alternate costumes besides Kyo and Geese. But if the fans keep asking they may add some others.

They are all discussing with Atlus, Deep Silver and Sony about a KOF world tournament tour.

Asking if CVS3 is a possibility : Neo G answers that if he has a chance, he'll be glad to do it.

The demo will not have online feature, only local.

About ps3 sticks compatibility : Demo will not be compatible but the final release will have it!!!

About ragequitters in XIV : They will be penalized.

About a PC release : there are no plans for the moment.

 
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"PARTY PLAY" feature which allows 2 teams of 3 players to fight each other.
Figo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif .

 
La demo di Kof è quasi piu interessante del gioco "completo" di sfv....

Grande SNK !

Ora resta solo da aspettare qualche giorno... Non vedo l'ora //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

 
Cioè la demo di KoFXIV avrà più contenuti di SFV //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif, davvero senza parole per l'indecenza di capcom //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif, BTW HYPE, oggi l'ho prenotato :sasa:, sarà il piacchiduro 2D dell'anno :sasa:

 
Figo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif .
2 giocatori in 2 team, ogni giocatore controlla un PG in squadre da 3, 1 vs 1, story, mission, trials, 50 personaggi,gallery con video, art e soundtrack storiche da sbloccare...

tanta carne al fuoco:sisi:

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La demo di Kof è quasi piu interessante del gioco "completo" di sfv....
Grande SNK !

Ora resta solo da aspettare qualche giorno... Non vedo l'ora //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

Cioè la demo di KoFXIV avrà più contenuti di SFV //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif, davvero senza parole per l'indecenza di capcom //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif, BTW HYPE, oggi l'ho prenotato :sasa:, sarà il piacchiduro 2D dell'anno :sasa:
Forse anche per questo la demo non è giocabile on-line, visti i tempi sarebbe stato come un gioco completo, nessuno avrebbe comprato il gioco :XD:

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Try The King of Fighters XIV for Free on PS4 Next Week

If you're not quite as hyped for The King of Fighters XIV as some of our forum members, then worry not: SNK's going to try and win you over starting next week with a free demo for the forthcoming fighter. The sampler – available in North America and Europe from 19th July – will include access to seven of the playable characters from the release's full roster of 50, which is a rather generous slice.

Elsewhere, during a panel at EVO 2016, the publisher confirmed that the final game will include co-operative multiplayer, in which two teams of three players will battle it out for online supremacy. The full title's due out on 23rd August in North America and 26th August in Europe, and is almost certain to represent better value for money than Street Fighter V's latest DLC pack.

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Bonus:

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Ultima modifica da un moderatore:
Lol non vedo l'ora di provare la demo alla faccia di crapcom :kep88:

graficamente magari non sara' il massimo ma almeno si puo' giocare dignitosamente in varie modalita', speriamo che d'ora in avanti non avremmo piu' picchiaduro cosi' poveri di contenuti a prezzo pieno

 
Dagliene, voglio provare sta demo al più presto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
pure io sono curiosissimo di provare la demo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Felice anche io per la demo, e felice che Capcom stia continuando a prendere schiaffi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Là demo sono felicissimo di provarla!Speriamo bene!

Esce domani vero?
Martedi:ahsisi:

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Lol non vedo l'ora di provare la demo alla faccia di crapcom :kep88:graficamente magari non sara' il massimo ma almeno si puo' giocare dignitosamente in varie modalita', speriamo che d'ora in avanti non avremmo piu' picchiaduro cosi' poveri di contenuti a prezzo pieno
Ecco, ed è quello che mi preoccupa.

Mi preparo spiritualmente ai centinaia di commenti sulla 'grafica da ps2'...

Spero per SNK che sia la build più recente,se è una delle iniziali sarà pure peggio:rickds:

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Ecco i personaggi della demo: Kyo, Iori, Shun'ei, Nelson, KOD, Mai e Sylvie.

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Dopo questo story trailer vorrei quasi comprare una seconda copia per rimgraziare il team di snk :sbav:

 
ma per vs intendono vs online nella demo?

cioè a momenti sta piu roba in sta demo che in sf5 al lancio //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif

 
ma per vs intendono vs online nella demo?cioè a momenti sta piu roba in sta demo che in sf5 al lancio //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif
Nope, Solo VS in locale. Altrimenti sul serio era un gioco completo:rickds:

Qualcuno sa se c'è il Color Editor come nel 13? Era tra le cose che ho apprezzato di più, ci passavo le ore //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Purtroppo pare di no. Nei menu non c'è.

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I PG della demo (i miei preferiti, o comunque quelli che volevo provare, non ci sono:tristenev: Almeno c'è Mai....)

Kyo Kusanagi

 


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Style: Standard fighter

Strengths: Good attack normals, good special attacks, armor properties on some moves, easy combos

Weaknesses: no glaring weaknesses

Difficulty: 2/5

Notes: For veteran players and newcomers alike, Kyo is a great character to choose. In addition to his old moves returning, he has even more follow-up attacks for his special moves, giving him a lot of threatening new options for offense. Try using the two hits of his command move, 88 Shiki, to react and activate into MAX mode for high damage combos. Standing HP into down-forward HK is a good combo starter.

Mai Shiranui

 


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Style: Zoner, keep opponents at a distance

Strengths: Really good normal attacks, excellent EX special attacks in Max Mode

Weaknesses: no big combos, low damage

Difficulty: 2/5

Notes: Her fan projectile can be used to harass opponents, especially the EX version which will have a follow-up that hits on the way down. To deal with her projectiles, players will eventually have to jump. This easily sets them up to be countered by Mai’s flame-pillar super, Kagerou no Mai. EX Kachousen in Max Mode are excellent tools for pressuring opponents into making mistakes. Her standing HP is a useful tool in most circumstances.

Iori Yagami

 


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Style: Standard fighter

Strengths: Fast attack normals, decent special attacks, easy combos

Weaknesses: no glaring weaknesses

Difficulty: 2/5

Notes: Similar to Kyo, players who used Iori previously will feel right at home with his new version — he is an offensive monster when played properly. Try making use of short hops combined with his jumping HP to mount an assault on enemies. Use Max Mode in combos for extreme damage. Forward LP and its follow-up are useful as a combo starter.

Sylvie Paula Paula

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(Series newcomer)


Style: Battery, builds meter for team

Strengths: Builds power gauge really well, has great EX special attacks in Max Mode

Weaknesses: short range attack normals, no big combos outside of cornering opponents

Difficulty: 1/5

Notes: Her command list is simple but effective. Use Denki Kaijin, her electricity attack, to poke at enemies and annoy them. Kaiten Coil, her uppercut kick, also makes for a solid anti-air. Her level 3 super, Mechahaya Reboot, is unique in that you can continue your combo after hitting the opponent with it. Use Max Mode outside of combos for access to EX Dischar-Jing (auto-guard properties) and EX Denki Kaijin (crumples opponent for a combo).

King of Dinosaurs

 


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(Series newcomer)

Style: Grappler, goes for big throws

Strengths: Good damage on special attacks, good throw mixups

Weaknesses: very slow, gets pressured easily, no real combos

Difficulty: 3/5

Notes: Like most grapple characters, he is slow at moving around but becomes much more effective at close-range. Having strong patience will pay off the most when using King of Dinosaurs. The HP and EX versions of his Zetsumetsu Hurricane have armor frames, allowing him to absorb attacks up-close and plow through with a powerful command grab. Apply pressure with Ankylo Hammer and use Break to go for Zetsumetsu for the mixup. If backward LP (Yucatan Punch) is landed, he can go into Ankylo Hammer or Climax move for serious damage.

Shun’ei

 


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(Series newcomer)

Style: A mix of Zoner and Combo-heavy

Strengths: High damage, excellent EX special attacks in Max Mode, great mobility

Weaknesses: Short range attack normals, most special attacks are unsafe

Difficulty: 4/5

Notes: This character has powerful EX special moves and is most effective with MAX mode activated. Because of his dependency on meter, however, it may be a good idea to place him on the back of the team so that other characters can build meter for him to use. His air dash grants him unique mobility options never before seen in a KOF game. Primarily uses Max Mode outside of combos for access to big damaging tools. Scarlet Phantom and EX Scarlet Phantom are primary starters and approach tools. Use Thruster Vision to maneuver and throw the opponent off.

Nelson

 


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(Series newcomer)

Style: Command normal chains, chain-heavy

Strengths: lots of mixup potential, can pressure the opponent very well

Weaknesses: no use for Max Mode, no real combos (uses a chain system)

Difficulty: 5/5

Notes: His chain of attacks have a lot of branching pathways, so he’s great for players who like to mix up their offense with unpredictable patterns. When playing as Nelson, try to stick to your opponents and don’t give them a chance to breathe. Nelson should not prioritize meter and is best played as a “battery character” on point position. He can open up the opponent with a lot of high/low mixups. Very difficult character for beginning players to use.

 
Martedi:ahsisi:
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Ecco, ed è quello che mi preoccupa.

Mi preparo spiritualmente ai centinaia di commenti sulla 'grafica da ps2'...

Spero per SNK che sia la build più recente,se è una delle iniziali sarà pure peggio:rickds:

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Ecco i personaggi della demo: Kyo, Iori, Shun'ei, Nelson, KOD, Mai e Sylvie.

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Bel story trailer e hype per il vero boss finale...sto Antonov mi pare più una macchietta.:morris82:

 
Bel story trailer e hype per il vero boss finale...sto Antonov mi pare più una macchietta.:morris82:
Un personaggio da WWE:asd: Da uno che si autoproclama the king of fighters ci stà. é il boss. Vedremo il final boss. Ovviamente ci sarà altro dietro...

Fermo restando che la storia è quasi sempre un pretesto, serve giusto per far conoscere i pg e dargli un background/carattere.

 
ma per vs intendono vs online nella demo?cioè a momenti sta piu roba in sta demo che in sf5 al lancio //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rJjoqET.gif
Ma seriamente, tra questa demo e la demo di GG Revelator ownano sfV come contenuti :rickds:

Gran bel trailer, sono hyppato per la demo, peccato non ci sia K'. Comunque m'è salito un discreto hype per il gioco, potrei fare la follia //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Ma seriamente, tra questa demo e la demo di GG Revelator ownano sfV come contenuti :rickds:
Gran bel trailer, sono hyppato per la demo, peccato non ci sia K'. Comunque m'è salito un discreto hype per il gioco, potrei fare la follia //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Io già l'ho fatta.

PS Quando è uscita la demo di GG revelator?:morristend:

 
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