UFFICIALE PC The Witcher 3: Wild Hunt | Hearts of Stone | Blood and Wine

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Boh bè a me oggi (ieri andava perfettamente) il gioco ha iniziato a riavviare il PC totalmente, anche dopo qualche secondo di gioco. Schermata nera, suono buggato e poi si riavvia tutto, talvolta le ventole della scheda video schizzano pure come pazze per qualche secondo. L'aveva già fatto 'na volta ma con la verifica dei dati di gioco di GOG mi aveva scaricato 1 giga di roba e si era sistemato tutto, stavolta questi 24 MB non han risolto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/facepalm.jpg

Mai sentito nulla del genere?

 
Non potevo rimandare l'inevitabile e alla fine l'ho finito :cry:

Dico subito che è il capitolo migliore della saga sebbene ci siano alcune cose che non mi sono esattamente piaciute ma che alla fine non hanno minato, almeno per me, il titolo.

Ma ho alcuni dubbi, il primo Yennefer vs Triss:

Scusate ma non si doveva scegliere tra le due donzelle? Se si come? Dicendo a Triss che l'amo(tra l'altro in quella scelta a tempo)? Smettendo di essere il cagnolino di Yennefer e dirle di no ogni qualvolta aveva voglia di farsi una bella cavalcata(cosa impossibile)?

Perché il mio finale vede Geralt e Yennefer, scelta che forse avrei preso ma non capisco quando l'ho fatta //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Per quanto riguarda la scelta politica invece:

Ho fatto la missione secondaria dove ho salvato la spia che aveva informazioni sul re Radovid ma poi è finita lì. Continuava? E anche qui, come? Dopo aver finito la missione ho parlato con Dijkstra ma non mi ha detto nulla, e dopo aver recuperato Philippa gli ho spezzato l'altra gamba e non mi pare che sia successo altro.

Invece sul finale:

Ciri si è salvata perché quando c'erano le scelte a tempo ho azzeccato quelle giuste? Se sceglievo altre il finale sarebbe cambiato?

In poche parole è finito che lei si sacrifica per salvare tutti, con tanto di mie lacrimoni quando dico a l'imperatore che è morta per poi scoprire che è sana e salva e che ha deciso di essere un witcher
 
Sono proprio contento di averlo comprato, mi sta prendendo tantissimo e sto facendo tutte le missioni secondarie che sono bellissime. Tra l'altro non uso quasi mai il viaggio rapido perché è davvero bello girare per queste terre. Oggi giravo per il Velen è arrivato il tramonto con i raggi del sole che passavano attraverso gli alberi e mi sono fermato un po' a guardare perché era bellissimo

Poi ho fatto

tutte le missioni secondarie di Keira Metz e alla fine l'ho lasciata vivere e l'ho mandata a Kaer Mohren, chissà che più avanti non si riveli utile...
Insomma era davvero tanto che un gioco non mi prendeva così tanto, per fortuna sono solo all'inizio di questo spendido viaggio

 
Mi si è buggata la missione del mercante Halfling a Novigraad, so che è successo anche ad altri, in pratica non posso parlare con il mercante (riavviato più volte più save precedenti ma niente). Verrà risolta nella 1.08?

Inoltre ho problemi di caricamento repentino delle texture, in pratica scompaiono e ricompaiono in continuazione ed è abbastanza fastidioso.

 
Alla fine ho ceduto anche io //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/laugh.png

Ho visto che nelle impostazioni c'è l'opzioni per le mosse finali automatiche, ma se la disattivo, posso farle io le mosse finali? Se sì , come?

Mi sta prendendo un sacco, era dai tempi di Skyrim che un gioco non mi immergeva così tanto //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png

 
Patch 1.08

The next patch will be arriving quite soon. Please check the list of changes below.

PERFORMANCE:

Overall improvements to performance, including some issues that may have been caused by 1.07.

UI:

[Japanese Only][PS4 Only] Fixes an issue where the background text of certain books would flicker.

Fixes an issue where part of the Kaer Morhen map would not display properly.

GAMEPLAY:

Fixes a rare issue where items would disappear from the stash.

Fixes a very rare issue which would cause Geralt to get stuck when trying to run.

The interaction pop-up will no longer appear on lootable objects that are empty.

Fixes an occasional glitch in one of the dwarf combat animations.

Heads chopped off during finishers will no longer disappear.

"Players can perform a roll just before landing to significantly reduce the damage caused by falling.

We've added a tutorial pop-up window explaining this to make it clearer."

In patch 1.07, the level requirements for certain items were scaled up, leaving some players stuck with only unusable gear. With patch 1.08, we are introducing the Wolven Hour potion. This potion will be available in everyone's inventory once they install the patch. It will reduce level requirements on all gear for a period of one hour. This will give players time to level up or find alternative equipment using the gear that was available to them in patch 1.05 but became unusable after patch 1.07. After one hour, the potion's effects will cease and the requirements for all gear will revert to their original, pre-potion values.

Fixes an issue where players were unable to compare their items with ones sold by merchants.

ACHIEVEMENtS:

Players will now be able to complete the Card Collector achievement.

Achievements are now working properly again and will be unlocked if players meet their requirements after installing this patch (PC version).

GRAPHICS:

Fixes an issue where interiors would sometimes not display properly on the minimap.

Fixes an issue where certain world elements would sometimes be missing and noticeable visual glitches would be present while in Novigrad.

QUEST:

Fixes an issue where players were unable to finish the "It Takes Three to Tango" quest, even though they had obtained wine at the Kingfisher.

Fixes an issue where Geralt would sometimes die after traveling to Velen in the quest "Something Ends, Something Begins."

The entrance to the area where the Sunstone is obtained will no longer be blocked off if the player exits it prematurely during "The Sunstone" quest.

Fixes an issue where players were unable to complete the "Get Junior" quest on certain occasions.

Fixes an issue where players were unable to finish the "Scavenger Hunt: Viper School Gear" quest due to a closed gate.

Fixes an issue where some players were unable to investigate rooms during the "Family Matters" quest, effectively blocking their progression.

Fixes an issue where players were unable to finish the "Hey, You Wanna Look at my Stuff?" quest.

Fixes an issue where players were unable to talk to Roche during the "An Eye for an Eye" quest.

Fixes an issue where Roche would stay at his camp instead of going to the Oxenfurt Bridge in the "Get Junior" quest.

Fixes an issue where, under certain circumstances, Yennefer would not appear in Oxenfurt during the "The Great Escape" quest.

Drowners will have a harder time killing Nidas during the "Black Pearl" quest.

Fixes an issue which led to an infinite loading screen during the "To Bait a Forktail..." quest under certain circumstances.

Fixes a rare issue where the basement was locked during the "King's Gambit" quest.

Fixes an issue where players were unable to free the merchant during the Person in Distress event in the Claywich area.

The trolls at the Circle of Elements will no longer attack Geralt if he opts for a peaceful resolution.

Fixes an issue where players were unable to talk to Roche during the "Brothers in Arms" quest.

Fixes an issue where Zoltan's card was unobtainable.

GENERAL:

Preparatory features paving the way for the introduction of New Game + in the future.

 
A, quindi ancora neite NG+//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.png

 
MA quanto pesa questa patch? in un sito ho letto 7,5Gb :morristend:

 
anche a me risulta un update da 7gb

 
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