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Posta impressioni che sono molto interessatoMesso a scaricare vediamo com’è

(Come se già non fosse un mese pieno di uscite interessanti

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Tutte ravvicinate tra l‘altroPosta impressioni che sono molto interessato
(Come se già non fosse un mese pieno di uscite interessanti)
A difficoltà come siamo messi? Boss decenti ce ne sono?Messo a scaricare vediamo com’è
Mi ha finito di scaricarlo ora però l‘inizio domattina e mi farò almeno 5/6 ore come minimoA difficoltà come siamo messi? Boss decenti ce ne sono?
Credo sia inutile cercare questa cose in un gioco del genere.Spero almeno la trama e location siano ok o non mi resterebbe molto a mio gusto![]()
Quasi tutti citano il fatto che il gioco sia frustrante,
Difficile, a volte eccessivamente anche con skill tree sbloccato, con alcuni piazzamenti di checkpoint non sempre ottimi, quindi magari nelle punte di difficoltà se muori più volte ti fa più scontri insieme prima di raggiungere il punto di morte, e magari morire di nuovo, e in generale lo shooting è mediocre, quindi la cosa non aiuta. Quello che dicevo queste recensioni alla fine. L'unica cosa che mi da nelle corna, visto che alla fine ci si sa cosa aspettare da sto gioco nel bene nel male come qualità generale.Come mai frustrante? difficoltà bilanciata a cazzum?
Sembrava un giochino scemotto come quelli di Suda51, da recuperare a prezzo budget.
Difficile, a volte eccessivamente anche con skill tree sbloccato, con alcuni piazzamenti di checkpoint non sempre ottimi, quindi magari nelle punte di difficoltà se muori più volte ti fa più scontri insieme prima di raggiungere il punto di morte, e magari morire di nuovo, e in generale lo shooting è mediocre, quindi la cosa non aiuta. Quello che dicevo queste recensioni alla fine. L'unica cosa che mi da nelle corna, visto che alla fine ci si sa cosa aspettare da sto gioco nel bene nel male come qualità generale.
Vabbè non essere affrettato, sono commenti preliminari, magari si scopre essere diversa la cosa, aspetta le recensioni, non tanto per il voto, ma per questa cosa.Peccato, perchè un gioco così "ignorante" se lo rendi frustrante per sti motivi praticamente lo uccidi. Mi sa che lo depenno dalla mia lista recuperi.
Magari aspetto qualche impressione da chi lo sta giocando intanto.
As the game and its plot drew to a close, as characters conversed about the truth being revealed, we're treated to a final cutscene before the credits rolled. Maybe there is more to it at higher difficulties? After being brought back to the main menu in a state of genuine bemusement, I considered pursuing another playthrough. I decided against it – I actually value my time, and the one saving grace of the game – it's unique sword/gun combat – is not enough to suffer through it again. I'll leave it to others to find out.
Wanted: Dead is a commendable effort from this team and a sign of much better things to come. It is unapologetic in what it wants to be, and so despite all of its quirks and faults, it offers a charming and memorable action game experience that is backed by a captivating presentation. Come for the brutally effective combat but stay for the utterly surreal game world filled with fun distractions and addictive carnage. With this debut title, 110 Industries takes us back to a time when a standout vibe made up for a lack of polish.
If you're not put off by its grave challenge that all too often feels unfair and its general rough-around-the-edges nature, you might have a good time with Wanted: Dead. Most, though, are likely to become disheartened and infuriated by it. It tries to do something new with the genre and we applaud it for that, but the execution isn't quite there. We love its characters and its quirkiness, and even its mechanics, but they're in a game that at the moment only sporadically feels fun to play. Hopefully Soleil can make some post-launch changes that point it further in the right direction.
Wanted: Dead is a simple and straightforward yet challenging action game. The story is weak, there are few stages and the minigames are generally uninteresting. On the other hand, the gameplay is pretty good once you get the hang of it. If you don't care about the plot, overlook some technical problems and have the patience to learn the game, you might end up finding a good source of fun.
Wanted: Dead doesn't give a damn what you think. It throws ideas at you left, right and centre, with reckless abandon. Luckily, most of them stick to form this weird and wonderful video game. Just when you think you've finished second guessing Wanted: Dead, it throws something new at you just for the hell of it. The combat is hugely satisfying, and even on the lowest difficulty can provide a decent challenge in the later levels. Which is just as well because you will spend a long-time hacking, slashing and shooting away at thousands of enemies. It makes the moments in between all the more enjoyable by offering something completely different to the blood-drenched world that you leave behind.
Wanted: Dead's shallow combat, dated presentation, and poorly balanced difficulty are the tip of the iceberg of issues that ultimately sinks this disappointing action game from the makers of Ninja Gaiden.
There's a branch of critical theory that believes we must meet art on its own terms — review the media off what its creators aspired to do, not what you wish it to be. And hot damn does Wanted: Dead benefit from such a generous reading. This is the game the trailer promised: way too many ideas crammed into too small of a box. In the same sense that cinephiles love the classic B-movies for their collision of big ideas and even bigger limitations, there's something deeply admirable about the audacity of this silly video game.
To put it another way: This game does everything poorly, but mostly because it tries to do everything. It's an anime, a cooking show, a Family Guy-esque pop culture reference-palooza, a biting critique of the military industrial complex, a meme graveyard, an ode to Tarantino, an ode to Suda51, and an ode to bad taste.
I can't recommend you play this video game, but I won't encourage you to look away. And so, here I am at the end, and all I really know for certain is this: Thank goodness I don't have to assign a score.
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Non è punitivo come un Sekiro.beh, direi abbastanza demolito
Peccato perchè stilisticamente mi attirava e c'era anche quel trailer anime molto catchy.
La mia esperienza con gli action è molto marginale, al punto che potrebbe essere "pessimo" che io non me accorgerei nemmeno e giocherei come nulla fosse, ma quello che mi preoccupa di più, e che vedo citata, è la difficoltà.
Io ho un prima e un dopo Sekiro, nel senso che giochi alla base action così difficili/punitivi non ne farò mai più in vita mia, attendo commenti a riguardo (se ce ne saranno).
A difficoltà come siamo messi? Boss decenti ce ne sono?
Con Sekiro non c’entra nulla qua ci sono un sacco di checkpoint tra l’altroNon è punitivo come un Sekiro.
Però la difficoltà è mal calibrata, e lo shooting è veramente pessimo... quasi inutile direi.