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Loro dissero questo 6 mesi fa
Vedremo al D1 se avranno avuto ragione. Ma per ora è il gioco MS che attendo di più di quest'anno (anche se Indy probabilmente lo supererà, per fattore fanboyaggine personale.....).
A me sembra una considerazione molto lucida dei propri obiettivi, focus, budget, e possibilità. Invece che inseguire Bethesda (impossibile) nel fare un OW hanno voluto seguire la loro direzione."That's when we backed up and said again: What are we good at? What's our lane?" That core, for Urquhart, is Obsidian's dedication to storytelling. "Outer Worlds is the greatest, latest example of that, and even Pillars. Pillars is less linear than Outer Worlds, but it's still a game that has you go through a story. And [Pillars of Eternity] 2 was even less linear, but still again you have this core story as you're going."
For Avowed, the focus is going to be specifically on your companions, and how their story relates to the driving narrative of the game. "We could go off and create an 8km x 8km open world and then deal with all the consequences of that—because that makes it a different style game.
But we want to tell more confined stories that the player can experience with their companions, and then move from part of the world to part of the world. And, like I said, in the end, that's us."
Vedremo al D1 se avranno avuto ragione. Ma per ora è il gioco MS che attendo di più di quest'anno (anche se Indy probabilmente lo supererà, per fattore fanboyaggine personale.....).