Game Bloodborne | From Software/Sony Japan Studio |

  • Autore discussione Autore discussione Igniz83
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Aaaaaaaaand.....



Me lo sentivo io, lo avevo detto o no? Eh? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png Porco Miyazaki //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.png

L'unica speranza è che non sia riparabile come in DS2, ma ci spero poco. Che pall.

Si vede l'influenza di Sony nel progetto.:troller:

4the players!!//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png

Easy mode -_-
Weapons trailer



Davvero una bella rassegna di strumenti di morte. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

Speriamo bene per l'online.o_o

 
Aaaaaaaaand.....



Me lo sentivo io, lo avevo detto o no? Eh? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png Porco Miyazaki //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/tristenev.png

L'unica speranza è che non sia riparabile come in DS2, ma ci spero poco. Che pall.
Meeeeeeeeeh ...

lame

 
Bellissimo. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif

 
Da Spazio:

Bloodborne non è difficile, ma si può morire in qualsiasi punto
Shuhei Yoshida, presidente di Sony Worldwide Studios, ha parlato in una recente intervista di Bloodborne, l'esclusiva in arrivo su PlayStation 4. Egli ha spiegato come Miyazaki gli abbia riferito che non era sua intenzione realizzare un gioco “difficile o più difficile” di quelli rilasciati in passato, dal momento che la difficoltà non era il punto centrale del progetto di Bloodborne. Lo scopo era infatti quello di far sentire ai giocatori la sensazione costante di poter morire in qualsiasi momento, regalando agli utenti anche un combattimento più attivo e aggressivo. Miyazaki avrà centrato il suo obiettivo?
http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_playstation_ps4/212607/bloodborne-non-e-difficile-ma-si-puo-morire-in-qualsiasi-punto.aspx

 
Ultima modifica da un moderatore:
Boh, comunque vada, contando il rincoglionimento della fanbase, ci sarà gente che avrà da ridire in qualsiasi caso.

Anche qualora dovesse essere meglio di una fusione di Demon e Dark, ci sarebbe comunque gente che si lamenterebbe a prescindere.

 
Boh, comunque vada, contando il rincoglionimento della fanbase, ci sarà gente che avrà da ridire in qualsiasi caso.
Anche qualora dovesse essere meglio di una fusione di Demon e Dark, ci sarebbe comunque gente che si lamenterebbe a prescindere.
Questo è poco ma sicuro:asd:

 
Per tutti gli amanti della tomba dei giganti. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Questo non lo devo guardare //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/1.gif

 
Nuovo spot tv.


 
Bloodborne’s online features fully detailed




Sony Computer Entertainment Japan has updated the official Bloodborne japanese website with details on the game’s network features.

Co-Op




Up to three players can group up together online, with the objective being to defeat the boss in the area (guest players receive a word upon success).

A game is started when the host player uses the “Hunter Calling Bell” item to call other hunters. Likewise, the guest players use the “Resonant Bell” item to join another person’s game. Once connected, the host and guests play together in the host’s game instance.

A session will end if either the hosts or the guests die, or if a “Separating Shot” is used to retreat back to one’s own game. Matchmaking is done automatically, but passwords can be set to ensure the right players group together as needed. Passwords can be up to eight characters and are only used for co-op play.

Player-versus-Player




Player-versus-Player, or PvP, matches are one-on-one bouts that take place in pre-determined areas. The player being invaded is the host, while the aggressor is the guest.

A match is started when the guest uses the “Ominous Resonant Bell” item to invade a user’s game. The host has either started a co-op session or used an Ominous Resonant Bell as well to trigger the appearance of a Bell Chiming Woman. The guest proceeds to invade the host’s game instance, where the two duke it out.

The rules are simple. The host can be invaded when they’re in areas with the Bell Chiming Women, who normally appear either as part of c-op play or when an Ominous Resonant Bell is used (though there are occasionally areas where she’s just present in general from the start), an guest can return back to their own game once they’ve defeated the host (or have been defeated by the host). Killing the host will grant them a reward.

A session will also end if the host enters a boss room, or if a Separating Shot is used to return the guest player to his own game.

Asynchronous Multiplayer




Blooborne also has asynchronous online element. Players can leave hints and messages for other players in other game worlds. Graves are erected where players have fallen in the game world, and touching them replays how they died. And players can see phantom images of other players running around in the same areas for a limited amount of time. So it’s essentially Demon’s Souls and Dark Souls in this area.

Chalice Dungeon




Chalice Dungeons are split into two types: normal and randomly generated. Both can be played offline and online, but random ones require connecting to the internet once in order to connect to a server and download data. Players’ Chalice Dungeons can be publicly accessible and shared online.

Updates




An update will go live on release day, which will include online optimizations, enhanced game performance and usability, and a few other things.

PlayStation Plus




Sony clarifies that PlayStation Plus is required for co-op and player-versus-player, but not required for downloading updates and getting the necessary data to generate a Chalice Dungeon.
Nessuno ha linkato? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/rana.png

:gio:

 
Ultima modifica da un moderatore:
Oooh hanno messo la password? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Oooh hanno messo la password? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Almeno stavolta sarà più semplice fare coop.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
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