PS4 Dark Souls III

  • Autore discussione Autore discussione Hell
  • Data d'inizio Data d'inizio
ps4 retail
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ca**o vogliamo vedere anche noi il gameplay!!!!!

:carletto:

 
Ma schifosi infedeli quello è proprio il nostro *** Sole che dall'alto della sua sommità di bontà delivera la sapienza e la speranza ai pezzenti e ai plebei come Prometeo nelle leggende.

Vi auguro di morire nei vostri escrementi incandescenti.

Non sono proprio sicurissimo ma mi sembra lui
 
Ho letto l'anteprima,ecco le cose più interessanti:
C'è una nuova feature nel combat system che si chiama Ready Stance (ovviamente riferito a me :.bip: ),attraverso cui potremo usare delle mosse speciali come spazzate ed altri attacchi che faranno volare gli avversari ecc. Il che conferma che i leak di settimane fa erano veri.

Nel mondo di gioco saranno sparse delle piccole lapidi che potremo "accendere".Queste,oltre a far luce,ci sveleranno informazioni sulla lore.

Il mondo sarà interconnesso come Dark Souls.

La figura gigante che si vede nel trailer è il cosiddetto "Lord of Cinder"
Sborrò internamente.

Scusate per il francesismo

 
Che bello tornare dopo 5 giorni da Monaco, senza aver letto nulla su E3 e news varie, e trovarmi la conferma di DS3. Muoio. Hype

 
Che bello tornare dopo 5 giorni da Monaco, senza aver letto nulla su E3 e news varie, e trovarmi la conferma di DS3. Muoio. Hype
avrai fin troppo da leggere e morire, mi sa, fatti un giro per la home della sezione :carletto:

 
Speriamo non facciano un framerate alla bloodborne //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif per il resto carletto docet :carletto:

 
Ultima modifica da un moderatore:
Prequel o sequel. Se fosse prequel, mamma mia. Magari. Temo che saremo ancora a drangleic. Ancora con i giganti. DDevono sistemare molta lore però. Magari giocando il tre capisci a pieno il due ahahaha. Myazaki comunque dubito dirigerà realmente. È impegnato sulla espansione di bb, spero from e il team del due abbiano imparato dagli errori e che abbiamo provato bb. Dayone comunque. From è from e i souls sono i souls

 
Miyazaki comunque ha detto che il gioco lo ha sviluppato in parallelo con Bloodborne ed ha alle spalle già 2 anni di lavoro.

 
avrai fin troppo da leggere e morire, mi sa, fatti un giro per la home della sezione :carletto:
Ti dico solo che è dalle 7 di stamattina che leggo news e guardo video!

 
Ma schifosi infedeli quello è proprio il nostro *** Sole che dall'alto della sua sommità di bontà delivera la sapienza e la speranza ai pezzenti e ai plebei come Prometeo nelle leggende. Vi auguro di morire nei vostri escrementi incandescenti.

Non sono proprio sicurissimo ma mi sembra lui
Ma no,è proprio diverso...e te lo dice uno che a momenti si faceva pure il poster di quell'uomo :sad2:.

 
Non scrivete mai nulla oh,vi meritereste dei Souls mensili cit.

Info:

New weapon "arts" are initiated with L2.

- This means that technically, parry with a regular shield is considered an "art" (with the classic follow-up R1 critical attack).

- Melee weapons held in right hand. Triangle to wield two-handed/dual-wield.

- While two-handing the Straight Sword, hold L2 to go into "ready" stance. From this, use R1 for a slow but strong upward swing (breaks guard), or R2 for a powerful long range lunge.

- While two-handing the Ultra Greatsword, press L2 to "step in". From this, use R1 for a strong long range thrust (which kind of ducks under attacks), or R2 for a massive uppercut swing that sends most enemies flying. NOTE: You have "poise" during this attack, meaning you take damage but don't flinch. You can also follow up with nothing and use step-in as a kind of "feint" (should be interesting in PvP).

- While dual-wielding the Twin Blades, press L2 for a quick "spin attack". Follow up with R1 for an extra spin attack, or R2 for a downward flourish.

- You can use R1/R2 attacks while two-handing/dual-wielding as before, except now you can charge R2 attacks. You can follow up one charge attack with another if you have enough stamina (the animation flows really nicely, and this is really satisfying to pull off.)

Bow breakdown

- Short Bow held in the left hand. L1 to "equip" the bow like before.

- Hold L1 to aim first-person and hold R1 to nock an arrow (release to shoot).

- Hold L2 to go into "ready" stance. From this stance, arrows can be fired using R1/R2 (standard/poison) at a faster rate.

- Backstep/roll and then R1 to pull off a quick kneeling shot. Really nice to use while you're on the backfoot.

- Can obviously lock on with R3 while doing all this (except first-person aim).

Items breakdown

- Aside from good old Sunny D, Throwing Knives and Firebombs were available.

- With Throwing Knife selected, press Square after an attack or roll to deliver a "quick throw". This costs a bit of stamina, but is a great new feature and will feel great for people who like agile ninja-esque builds. I hope they keep it.

- Firebombs didn't use the same quick-throw feature, but they did seem quite good. They seemed useful for taking down the mini-boss (who seemed like a pretty chilled dude).


Dichiarazione da Miya:

What’s the world of Dark Souls III like?

Miyazaki: “The sense of something having ended, or destruction, is stronger.”

Are there any changes to the basic design?

“Dark Souls III follows closely from II, so we kept the handy things from II.”

Regarding actions or weapons

“We’ve expanded the character builder and tactical options without sacrificing the feel of the series. We added new action elements that contribute to the sense of role-playing. For instance, we adopted the concept of rapid fire for the short bow, and the animation between rolling and walking has been smoothed out.

“The speed of the action is slightly increased compared to the previous two games and balanced so you can move intuitively. I don’t think we’re going to employ the idea of agility, otherwise the action would be stressful until you raise your stats.

“There are slightly less maps than Dark Souls II, but each of the maps are on a much larger scale.”


Info dalla Demo a porte chiuse:

+ Closed, invitation-only demo for the media and personalities (no public viewing)

+ Hands-on demo coming at a later convention this year (edit: gameplay trailer will be at Gamescom)

+ 30fps (this is the target fps for the final game per Miyazaki)

+ Interconnected world ala DkS1, highly explorable, no world hub, Miyazaki personally took over level design

+ Slightly fewer maps than DkS2, but the maps have larger scale

+ No magic demonstrated in the demo

+ Hud was turned off and weapons picked up set to auto-equip for the demo

+ Kicking YES

+ Estus YES

+ Praise the Sun YES

+ DkS1 style parries/backstabs/movement

+ Roll-backstab YES

+ Summon signs YES

+ Ragdolls YES

+ Firebombs YES

+ Soul Level-based matchmaking

+ "Dedicated servers" (per rbFrosty: "Miyazaki also added that there would be “dedicated game servers” (which is how the translator described it), however I believe what they intended to say was that it’d function in the way Demon’s Souls and Dark Souls 2 worked. Servers would be used to make the connections between players, and then the encounters themselves would shift to peer to peer. Actual dedicated servers for the entirety of the encounter is such a fundamentally different, and important change that I simply can’t see them meaning anything other than what I just described, as you’d expect a change like this to be a big talking point or announcement or something they couldn’t talk about yet, rather than just an afterthought of “oh yea, there’s also this other thing”.")

+ The story concerns a Lord of Cinder, his resurrection, and a Dark Hero trying to defeat him. The world is shared with DkS1 and DkS2, it is not a new world. (per rbFrosty: "Ty asked a PVE question about the lore significance of “the lord of cinder” and whether there’d be any direct connection or continuation to the previous games. Miyazaki said that the usage of “lord of cinder” was a general term, and not referring to any one individual, and that they’d like us to save for a later update.")

Le avrei tradotte ma mi secca troppo oggi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif.

 
Sembra che il sistema di combattimento sia stato ulteriormente approfondito, ottimo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
insomma sto gioco era bello che pronto da un pezzo...

spero sia stato concepito dignitosamente per next gen..

 
Cose belle,cose belle.Curioso per questa Ready stance.(anche perchè è la MIA stance :.bip: )

 
Per me Miyazaki ci mette solo il nome, il team B ci vuole imbrogliare, Tanimura mer*a, scaffale (cit.) :kep88:

 
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