Saga Dark Souls

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Questa rimane la migliore:

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Belle ambientazioni. Comunque, ora devo rivedere una registrazione, ma forse ho scorto il Miya tra il pubblico //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Sequel o prequel del 2

Poco hyppato

Se non so che c'è il Miya dietro e potentemente il gioco mi interessa ma non mi strappo i capelli

In caso contrario però...

 
il trailer è brutto...attendo qualche video in più.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Sul profilo Twitter di Bandai confermano la presenza dell'Hidetaka al timone.

Meglio mantenere una punta di scetticismo però, che a volte i PR sanno meno di quanto si pensi... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

- - - Aggiornato - - -

Eccolo qui, per non fare il pigro:


 
What’s the world of Dark Souls III like?
Miyazaki: “The sense of something having ended, or destruction, is stronger.”

Are there any changes to the basic design?

“Dark Souls III follows closely from II, so we kept the handy things from II.”

Regarding actions or weapons

“We’ve expanded the character builder and tactical options without sacrificing the feel of the series. We added new action elements that contribute to the sense of role-playing. For instance, we adopted the concept of rapid fire for the short bow, and the animation between rolling and walking has been smoothed out.

“The speed of the action is slightly increased compared to the previous two games and balanced so you can move intuitively. I don’t think we’re going to employ the idea of agility, otherwise the action would be stressful until you raise your stats.

“There are slightly less maps than Dark Souls II, but each of the maps are on a much larger scale.”

Read more at http://gematsu.com/2015/06/dark-souls-iii-fewer-maps-larger-scale#HyZTPGH4Ox8TAulR.99

 
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