Volevo esprimere le mie impressioni, poi ho trovato il commento di questo tizo che praticamente riassume tutto quello che ho pensato mentre vedevo il gameplay pre-alpha:comunque il difetto più grande(se di difetti si può parlare in una pre-alpha) è l'apparente lentezza del pg:loris:vista la frusta e il suo essere un'incantatrice uno si aspetta una saetta e un'estrema rapidità di esecuzione, e invece si trova a controllare un monolite
speriamo che correggano al più presto![]()
'There are a few problems that are shown off in this video.
1. The camera is not suited to the flow of this games gameplay and imho struggles to not get in the way.
2. The amount of variation in the moves Fury has at her disposal pales in comparison to her brother Death's and doesn't have the weight that War's moves did.
3. The level design, it looked very linear in certain segments where it didn't feel natural. There were a few good ideas in there such as using the exploding insect to reveal where to go next but other than that............I think they need to make sure the dungeons don't only have "1 way to go" but enable you to actually feel like your in a dungeon and feel lost. It also looks like this level is far to choreographed to the player, the essence of good level design is subtlety. I don't see that subtlety in this video at least.
4. Weight, her movements and her animations are devoid of any weight, this could be the most minor thing in the world but it does diminish how satisfying the combat can be.
Thats all I've got for now.'
Condivido in toto tutti i punti.
E perchè non ha usato quelle lame che si vedono dietro la schiena? Son solo per bellezza? Il move-set mi semba abbastanza striminzito ...dopo un pò la frusta mi ha annoiato (a parte il suono).
Ovviamente ce ne sarà di materiale da vedere fino al 2018...può solo che migliorare, mostrando altri elementi, spero...
Più che altro mi interessa la parte più adventure del titolo (se c'è...)
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