altairantares
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Bellissime le ultime missioni, che epicità!
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I saw this trending over on the /r/destinythegame subreddit, and I thought it was interesting. Destiny 2 was rebooted in 2016. Originally, this was reported on in September 27th, 2016 when Destiny 2 was undergoing development.
"In April, according to several sources, Bungie had a staff reorganization. During this process, The Taken King director Luke Smith and executive producer Mark Noseworthy became, respectively, director and executive producer of Destiny 2. They rebooted the story that had been written up to that point. A number of veteran Bungie staffers also left the studio around that time. Some went to big companies; others moved to indie development."
The reboot was reconfirmed again recently in Jason's appearance on the DTR podcast:
"I think that it [Destiny 2] was made in a relatively short period of time. There was a big reboot of Destiny 2 at some point of early 2016. There had been a previous director who was directing the game before Luke Smith (who's the current director) took over. So that guy was kind of put aside and Luke Smith took over. I believe that was in April of 2016 but I might be misremembering. Don't hold me to that exact line. So if you think about it that way then they didn't really have a ton of time. It had been a 16 months period between the reboot and when the game finally shipped.
It seems that Destiny 2 suffered from a reboot in the same way that Destiny 1 did. Read The Messy, True Story Behind The Making Of Destiny if you are unfamiliar with the development problems of Destiny 1.
There's some great insights later on in the podcast including the length of the development of Destiny 1 (5 years with preproduction) vs Destiny 2 (16 months), the reasons behind Eververse (can't keep up with the speed of making a DLC every few months), and more.
https://www.resetera.com/threads/destiny-2-was-rebooted-in-2016.14093/
Che il 2 abbia subito un reboot in fase d'opera dopo D1 con cambio di director era stato dichiarato in passato e me lo ricordo abbastanza bene, anche se credevo fosse iniziato subito dopo la release di TTK. Invece è partito parecchi mesi dopo, quando c'era l'update di aprile. Con solo 16 mesi di tempo e parte del team in fuga non mi sorprende che D2 sia uscito in queste condizioni e con così pochi contenuti.non so se sia vero o meno ma che alla bungie ci siano problemi è evidente, sono i fatti che lo dimostrano
Un problema che fa calare gli fps dei giochi la vedo difficileApposto, comunque o non sono più abituato io o mi è partita la PS4... Non mi sembrano per niente 30fps, sarà che mi sono abituato ai 60...
Ci vado con i piedi di piombo perche questa è la mia seconda PS4 e l altra l ho sostituita perché aveva effettivamente problemi di frame rate che non dovrebbero esserci, e infatti aveva la gpu failata...comunque la campagna come inizio mi ha già preso più di D1Un problema che fa calare gli fps dei giochi la vedo difficileAvresti altri problemi. Credo sia l'occhio abituato ai 60
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Nel prologo?Ma il gioco ha i server in manutenzione? E la quarta volta che mi si disconnette dopo il filmato della campagna... Non riesco a proseguire
Ah, auguri. Al 99% sarai costretto a cambiare modem.Si, mi da errore cabbage
Preciso che gioco in LAN
Ma vaff.... Non potrò mai, ho un impianto e comunque sono minorenne, i miei non mi cambierebbero mai modem solo per un giocoAh, auguri. Al 99% sarai costretto a cambiare modem.