PS4/PS5 Dying Light

  • Autore discussione Autore discussione .Mad
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Rinviato? Ma no dai!!! Ero giá pronto per inizio aprile!!!

 
Rinviato? Ma no dai!!! Ero giá pronto per inizio aprile!!!
Techland ha smentito il rinvio, dunque per quello si può stare tranquilli //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Ma una data?
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mi aggiungo alla domanda.... gamestop indica il primo aprile... ma magari è uno dei loro soliti "pesci"

 
Rinviato? Ma no dai!!! Ero giá pronto per inizio aprile!!!
Ma è impossibile che esca ad Aprile, minimo lo vediamo verso la fine dell'estate :unsisi:

 
Dopo quello schifo di dead island(che questo sembra ricalcare fedelmente) non lo tocco nemmeno con i guanti 'sto gioco. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Dead island era fantastico, divertimento a go-go e cazzeggio assoluto con miriadi di armi. Il walking dead che dici tu,a me invece ha fatto cagare. De gustibus.

 
Dopo quello schifo di dead island(che questo sembra ricalcare fedelmente) non lo tocco nemmeno con i guanti 'sto gioco. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif
Dead island era fantastico, divertimento a go-go e cazzeggio assoluto con miriadi di armi. Il walking dead che dici tu,a me invece ha fatto cagare. De gustibus.
Divertimento 'nsomma.

Dopo metà gioco cominciava a ripetersi parecchio, soprattutto a causa di missioni estremamente ridicole. Per non parlare della trama inesistente.

Sicuramente un buon titolo per quanto riguarda le ambientazioni varie, belle sia da vedere che da esplorare. Per il resto di trattava di un titolo non brutto, ma solo più che sufficiente.

Questo nuovo progetto sembra molto più curato di Dead Island in alcuni punti, ma ho paura che ritroveremo più o meno gli stessi difetti di DI, soprattutto per quanto riguarda la varietà.

 
Il gamestop segna l'uscita per metà maggio, o almeno così mi han detto quando son passato in negozio l'altro giorno

 
mi ero illuso vedendo "1 aprile" sul sito di gamestop:morris82:
Fin tanto che non annuncia la stessa SH una data, credete poco o per niente alle date del Gamestop, che sono solo date indicative, ma questo è un consiglio generale //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Amazon lo da da tempo il 20 giugno

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Ultima modifica da un moderatore:
anche gamestop ha cambiato la data di uscita in 20 giugno... che sia la data buona? :tragic:

 
Interessante, sembra promettente, soprattutto per la coop //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=810718

Hellraid Goes Next-Gen with Techland’s Chrome Engine 6 and Tons of New Gameplay Features

Techland officially announces that its upcoming dark fantasy game will run on a new engine, while the game itself went through an overhaul and is now heading to next-gen consoles alongside the PC release, with Steam Early Access planned for autumn.

Since its reveal last year, Hellraid has expanded and evolved thanks to the developers’ experience and players’ feedback. While the game will remain faithful to its first-person co-op slasher gameplay, Techland has decided to implement new features and technology, and is now ready to announce them and show it all off in a brand new trailer.

Hellraid will offer three different game modes. In the Story Mode, players will explore the world and try to repel forces of Hell. The highly-replayable Mission Mode will put more focus on arcade-style fun of climbing up leaderboards, creating the longest combos and beating high scores, while the completely new Arena Mode will offer survival gameplay with waves of deadly demonic hordes to fend off. All these modes will be available in both single-player and 2-4 players co-op.

Players will be able to create and customize their characters with armor, clothes, and accessories such as amulets. Thanks to a new class-free skill tree, they will develop a demon slayer perfectly suited to their play style by combining various active and passive abilities divided into intertwined paths of combat, magic and agility.

Techland has also improved the game’s combat system, which now features one- and two-handed melee weapons, shields, magic staves and ranged weapons. With diverse fighting styles, counter-attacks, parrying and dashing abilities, the melee combat in Hellraid becomes even more complex and immersive. Additionally, magic will offer a wide and diverse selection of offensive, defensive and healing spells.

The combat experience is furthermore enhanced by weapon crafting, interactive environments, destructible objects and environmental traps, as well as challenging and adaptive enemy AI.

The game is currently undergoing a transition to the Chrome Engine 6, the latest version of Techland’s proprietary technology, which is also used by the next-gen zombie survival horror, Dying Light. Thanks to this technology, Hellraid will benefit from a new physics-based lighting system, more detailed locations and character models, complex animations, advanced particle effects, and state-of-the-art AI systems.

With new gameplay features and technology, Hellraid moves from past-gen consoles to the next generation with the announcement of PC, Xbox One and PlayStation 4 versions coming in 2015.

Le versioni PS3/360 sono state cancellate,è next-gen only ora.

 
Comincia a piacermi davvero. Mi ispira più questo che Dying Light, sinceramente.

 
non è una bella maniera cancellare di punto in bianco le versioni old gen ,ma è cosa buona solo next gen, dai //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

a sto punto forse pure l'altra loro ip , dying light ,lo è //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
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