GoldenSun vas Normandy
Er Coreano
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Ancora pg da Fates. Vabbé inutile lamentarsi ormai. 

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— 「ファイアーエムブレム無双」公式 (@FireEmblemMusou) 23 agosto 2017
With the newest Famitsu magazine scans, more details for Fire Emblem Warriors have come out showing some new combat mechanics and new screenshots.
First off, one of the newest game mechanics detailed is the “Pair Up” system. This mechanic was first introduced in Fire Emblem Awakening and it allows you to form a pair up attack with an ally when you get close to them in battle. In Fire Emblem Warriors, one character will be in front while the other character will be behind you.
When you are paired up, the “Dual Attack Gauge” and the “Dual Guard Gauge” will appear on the screen. Dual Attack allows you to break the enemy’s guard when its gauge is filled up, while Dual Guard nullify the enemy’s attacks when the gauge is full.
Finally, the last mechanic detailed is the “Dual Mystery Attack.” When the Warrior Special gauges of both units are filled up, you can use this special combo technique in battle. The only Dual Mystery Attack known right now is Marth and Lucina’s, which you can watch here.
Più o meno di restyle ci sono già stati tra Heroes e Shadow of Valentia (visto che contiene comunque alcuni eroi di Shadow Dragons)Comunque forse stanno procedendo per giochi, forse quelli di Shadow Dragon sono quelli piu' difficili da realizzare per via del restyle radicale che richiedono e quindi li mostreranno per ultimi :stema:
Fire Emblem Warriors will offer something that we haven’t really seen with Switch games before. In this month’s issue of Japanese magazine Nintendo Dream, it’s revealed that the game will allow players to select a higher frame rate in exchange for a lower resolution.
Director Hiroya Usuda indicated that Fire Emblem Warriors was created with a 1080p resolution and 30 frames per second experience in mind. However, an option is included so that you can increase the frame rate to 60 FPS while lowering the resolution to 720p. Usuda hopes that those who want a focus on action can give the option a look.
What Usuda was discussing should only apply to the Switch version of Fire Emblem Warriors. The New 3DS version will almost certainly run at 30 frames per second similar to Hyrule Warriors Legends.
Something else worth mentioning from the Nintendo Dream interview is that you can change from Classic to Casual Mode while playing. If you do so, lost characters will be revived. However, the game was made so that you can’t change from Casual to Classic.
Nintendo Dream has been conducting regular interviews with the Fire Emblem Warriors developers over the past few months. You can read our previous translations of those discussions here and here.
Ma su portatile, intendi switch o il 3ds? Perché lo schermo di switch mi pare che sia a 720p, quindi immagino che girerà di base a 60 fps.Ottima scelta 60fps>risoluzione :stema:
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A quanto pare è confermato però che in portatile girerà comunque a 30fps![]()
Intendo Switch Portatile. Perchè è vero che gira su portatile a 720p ma è anche vero che la GPU subisce una riduzione di clock quando la console è staccata e quindi non riesce a raggiungere i 60fps anche se gira a 720pMa su portatile, intendi switch o il 3ds? Perché lo schermo di switch mi pare che sia a 720p, quindi immagino che girerà di base a 60 fps.
Ah ok, quindi a sto punto i 60fps saranno relegati solo alla modalità tv.Intendo Switch Portatile. Perchè è vero che gira su portatile a 720p ma è anche vero che la GPU subisce una riduzione di clock quando la console è staccata e quindi non riesce a raggiungere i 60fps anche se gira a 720p![]()