PS4 La Terra di Mezzo: L’Ombra di Mordor

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Benvenuto, io ho seguito la tua stessa procedura e me l'ha data al primo tentativo, purtroppo è un trofeo molto casuale, prova finchè non la trovi.
Inviato dal mio GT-I9001 con Tapatalk 2
Oggi ho finalmente PLATINATO....nella somma bonus sono andato addirittura oltre....;p

 
Altra cosa che è anche problematica in Assassin's Creed è il personaggio che si aggrappa e arrampica senza che lo vuoi, magari corri, sfiori il muro e inizia a scalarlo! Cristo spacco il disco!
ahahah io ho giocato solo assassin 2..gran gioco ma dopo un po mi era stato sulle balle proprio per sto motivo, e qualcos'altro

ahah che nervi che mi metteva!

 
Uff hai ragione è pieno di bug sto gioco.Ad esempio quando mi spunta l'elfo lì come si chiama,la tv va completamente in bianco e nero e poi quando ritorno su Talion ripendono i colori,per me è da vendere.

//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile2.png.
Ahaahhaha :rickds::rickds::rickds:

 
DLC Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=n16q_BGUpo4

1414704905-shadowofmordor-lordofthehunt-stealthcaragor.jpg


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Sto notando che il lettore lavora rispetto ad altri giochi.. eppure 30gb di dati penso siano tutti il gioco :morristend:
nessuno sa come mai sta cosa? :kep88:

non sarà sicuramente un' anomalia però stranisce quando tutti i giochi "girano" solo appena avviati per qualche secondo e questo invece sempre (si sente che si ferma e dopo poco riparte) mentre si gioca //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
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Contenuto dettagliato del DLC

Fonte: Gamespot

- New Story & Lore -- Discover more tales from Torvin, the Dwarven Hunter, as you work together to tame the beasts of Mordor and fight Sauron’s minions.

New Missions & Challenges -- New Beast Hunting challenges and collectibles open up new trophies and achievements.

New Nemeses -- Face off against the Beastmaster Warchiefs, powerful new Uruks who have the ability to ride monsters and engage in perilous mounted combat.

- New Monsters -- Ride into battle on the Wretched Graug to vomit toxin at your foes, stalk your enemies on the predatory Caragath and attack from the shadows or raise an all-consuming Ghul Horde.

- New Epic Runes -- Make your Mount unstoppable with five new epic Runes that make you the ultimate hunter.

- Test of the Wild -- Test your skills against the Beastmasters and mount your trophies on the leaderboard.

- New Character Skin -- Lord of the Hunt skin transform Talion into the ultimate Beastmaster.

E sempre da Gamespot, intervista in merito al sopracitato DLC

While that gives us an overview, representatives from Monolith also answered a few of our questions about the DLC below.

GameSpot: How much freedom do you have to add content within the Nemesis system? If we've already dominated all the Warchiefs in Mordor, how are the new Beastmaster Warchiefs seeded into the hierarchy?

Monolith: The Lord of the Hunt has an entirely new and separate Hierarchy, and the Warchiefs have new abilities including riding the Caragaths and Wretched Graugs, that make them a fresh challenge.

How do mounted Warchiefs have their weakness, fear, and strength statistics allocated? Are entirely new stats created for them?

When you are mounted, you need to dismount them at the first stage of the fight. They are not all focused on mounted combat, some of them specialize in killing your mounts.

Does Talion's entire move set find some form of effectiveness against mounted Warchiefs? (It would probably be really awkward to Shadow Strike a Warchief on top of a moving Graug.)

You’re right, you can’t Shadow Strike him while he’s mounted. What’s fun is not only facing the mounted Warchiefs, but using the new beast abilities against them, whether it’s stalking them like a panther on the Caragath, projectile vomiting on them from the back of the Wretched Graug, or turning their Ghul army against them.

How different are these new monsters, functionally? Are they more than just re-skins with new abilities?

They are certainly more than reskins, they are new models with new skins and new abilities and they offer new gameplay. The Wretched Graug with the ability to projectile vomit is basically a tank, and the Caragath gives you mounted stealth allowing you to stalk and hunt your prey while riding.

Do you see the game's environment and the Nemesis system existing as something of a standalone platform to allow for future content to slot into it?

Currently we’re focusing on two main standalone DLCs: the Lord of the Hunt which adds the Beasts into the mix and The Bright Lord which lets you battle Sauron at the height of his military power in the Second Age.

Per i non anglofoni:

Nuova Skin, nuovi Mostri (Caragarath, che assomiglia vagamente ad un Warg, e permette di agire stealth, nuovo Graug sputa acido, e l'Orda di Ghoul), Nuovi Nemici (Warchief cavalcatori di Graug e di Caragarath, con Nemesys sistem a parte) -> Finalmente nemici cavalcatori (IMHO ci voleva proprio:ahsisi:), Prova Selvaggia, Nuove Sfide e Missioni con annessi trofei, e nuove missioni storia (che ruotano su Torwin)

IMHO un gran bel pack di contenuti... Ora le mie aspettative crescono per il DLC di Sauron.. Canon o non Canon (direi non Canon:pffs:), mi aspetto un bel pò di contenuti... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
L'hai capito che il contrattacco è solo contro l'attacco in salto e non contro tutto il resto, vero ?
No non lo sapevo grazie.

Ovviamente avevo letto la descrizione dell'abilità ma così come viene descritta sembrerebbe possibile contrattaccare in generale main realtà non è così.

 
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Contenuto dettagliato del DLC
Fonte: Gamespot

- New Story & Lore -- Discover more tales from Torvin, the Dwarven Hunter, as you work together to tame the beasts of Mordor and fight Sauron’s minions.

New Missions & Challenges -- New Beast Hunting challenges and collectibles open up new trophies and achievements.

New Nemeses -- Face off against the Beastmaster Warchiefs, powerful new Uruks who have the ability to ride monsters and engage in perilous mounted combat.

- New Monsters -- Ride into battle on the Wretched Graug to vomit toxin at your foes, stalk your enemies on the predatory Caragath and attack from the shadows or raise an all-consuming Ghul Horde.

- New Epic Runes -- Make your Mount unstoppable with five new epic Runes that make you the ultimate hunter.

- Test of the Wild -- Test your skills against the Beastmasters and mount your trophies on the leaderboard.

- New Character Skin -- Lord of the Hunt skin transform Talion into the ultimate Beastmaster.

E sempre da Gamespot, intervista in merito al sopracitato DLC

While that gives us an overview, representatives from Monolith also answered a few of our questions about the DLC below.

GameSpot: How much freedom do you have to add content within the Nemesis system? If we've already dominated all the Warchiefs in Mordor, how are the new Beastmaster Warchiefs seeded into the hierarchy?

Monolith: The Lord of the Hunt has an entirely new and separate Hierarchy, and the Warchiefs have new abilities including riding the Caragaths and Wretched Graugs, that make them a fresh challenge.

How do mounted Warchiefs have their weakness, fear, and strength statistics allocated? Are entirely new stats created for them?

When you are mounted, you need to dismount them at the first stage of the fight. They are not all focused on mounted combat, some of them specialize in killing your mounts.

Does Talion's entire move set find some form of effectiveness against mounted Warchiefs? (It would probably be really awkward to Shadow Strike a Warchief on top of a moving Graug.)

You’re right, you can’t Shadow Strike him while he’s mounted. What’s fun is not only facing the mounted Warchiefs, but using the new beast abilities against them, whether it’s stalking them like a panther on the Caragath, projectile vomiting on them from the back of the Wretched Graug, or turning their Ghul army against them.

How different are these new monsters, functionally? Are they more than just re-skins with new abilities?

They are certainly more than reskins, they are new models with new skins and new abilities and they offer new gameplay. The Wretched Graug with the ability to projectile vomit is basically a tank, and the Caragath gives you mounted stealth allowing you to stalk and hunt your prey while riding.

Do you see the game's environment and the Nemesis system existing as something of a standalone platform to allow for future content to slot into it?

Currently we’re focusing on two main standalone DLCs: the Lord of the Hunt which adds the Beasts into the mix and The Bright Lord which lets you battle Sauron at the height of his military power in the Second Age.

Per i non anglofoni:

Nuova Skin, nuovi Mostri (Caragarath, che assomiglia vagamente ad un Warg, e permette di agire stealth, nuovo Graug sputa acido, e l'Orda di Ghoul), Nuovi Nemici (Warchief cavalcatori di Graug e di Caragarath, con Nemesys sistem a parte) -> Finalmente nemici cavalcatori (IMHO ci voleva proprio:ahsisi:), Prova Selvaggia, Nuove Sfide e Missioni con annessi trofei, e nuove missioni storia (che ruotano su Torwin)

IMHO un gran bel pack di contenuti... Ora le mie aspettative crescono per il DLC di Sauron.. Canon o non Canon (direi non Canon:pffs:), mi aspetto un bel pò di contenuti... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif
Alla faccia dei nuovi mostri ...

Sono tutti mostri già esistenti reskinnati :bah!:

E pensare che c'era solo l'imbarazzo della scelta :morris82:

 
è veramente un bel gioco però solo io trovo che il gioco sia facilino?potrei affrontare centinaia di orde senza morire :rickds:

 
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è veramente un bel gioco però solo io trovo che il gioco sia facilino?potrei affrontare centinaia di orde senza morire :rickds:
Bhé, se sono solo uruk semplici e un capitano di basso livello ok, ma giá quando iniziano ad arrivare un paio di capitani non mi sembra proprio facilotto, per non parlare dei comandanti, che hanno al proprio fianco una valanga di gente quando ti affrontano. Col progredire della storia e l'acquisizione di alcune abilitá (il marchio é spettacolare) il gioco un pò si semplifica ovviamente, ma come difficoltá per me é perfetto. Devi anche considerare la tipologia di gioco; non puoi certo mettere una difficoltá alla dark souls in quanto diventerebbe frustrante. A me mancano 4 missioni alla fine, 20 ore di gioco, e mi sta fivertendo ancora molto. Il nemesis system poi vale da solo il prezzo del biglietto. Uno dei giochi che più mi ha divertito dall'uscita di ps4, tralasciando ovviamente TLOU.

 
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è veramente un bel gioco però solo io trovo che il gioco sia facilino?potrei affrontare centinaia di orde senza morire :rickds:
Si una volta che hai sbloccato certe skill e sai come sfruttare l ambiente divenne improbabile lasciarci la pelle. L inizio è più difficile. Personalmente avrei evitato di inserire skill che ti ridanno l energia durante il combattimento e lasciato solo le erbe nei pressi in numero limitato per recuperare l energia

 
Finito poco fa. Molto bello la trama non è il punto forte ma bensí il gameplay, mi ha divertito fino alla fine e condivido il voto dato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/smile.png

 
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