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Magari poi si rivela valido, non si è ancora visto nullasi perchè let it die è bellissimo eh?
fa schifo quel gioco
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Magari poi si rivela valido, non si è ancora visto nullasi perchè let it die è bellissimo eh?
fa schifo quel gioco
Magari mentre il concept di gioco dietro Lily Bergamo è stato messo in Let it Die,la protagonista e lo stile vengono piazzati in un altro gioco futuro.chissà che l'idea venga riutilizzata altrove
E' proprio quello che spero.Magari mentre il concept di gioco dietro Lily Bergamo è stato messo in Let it Die,la protagonista e lo stile vengono piazzati in un altro gioco futuro.
Questo è sicuro ma non ho ancora capito se sarà un'online vs cpu, in cui magari ci si potrà aiutare a vicenda o un semplice deathmatch contro gli altri giocatori.action online f2p
suppongo che lucreranno sulla roba estetica per personalizzare i pg, come succede in giochi similari
E in quel caso,meglio allora.Visto che la roba only-online non mi interessa.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifE' proprio quello che spero.
According to Suda, the basically gameplay conceit of Let It Die revolves around the idea of granting meaning to death in a video game. As such, the game is structured around the idea of death influencing gameplay, with one example being that if a player’s character dies in the game, their avatar can appear in another person’s game.
While Let It Die still has some traditional AI enemies, the majority of NPC characters are stated to actually be dead player characters’ avatars. This means that as more and more deaths occur in the game, the more that death itself will play an increasing role in the overall experience. As Suda himself puts it, the title is meant to in part convey the idea that it’s okay to die over and over again, as that’s at the very heart of the game’s identity.
Although information about the gameplay specifically remains sparse for the time being, Suda and Morishita did share a handful of tidbits about the overall structure and progression. All players will begin unarmed, wearing nothing but underwear and a gas mask. More equipment and weapons can be stolen off of defeated enemies, although there are stated to be other ways of accomplishing this as well given the game’s survival elements, which emphasize item procurement within a localized area.
Per the “extreme action game” moniker, the game has a large emphasis on action, with each weapon having its own distinct characteristics. Additionally, while there is a levelling system in place, Morishita claims it isn’t as straightforward as it is in many other games and won’t simply result in players getting stronger and more resilient to death. Similarly, the game has no explicit ranking system as of yet, although there are plans in place to make it players’ strength relative to each other intuitively apparent. The overall goal of the game is said to be something along the lines of being number one in the world although, again, the specifics are still being hashed out at the time of the interview.
The interview also touched upon Let It Die‘s free-to-play nature. While the development team is still deliberating how to go about monetizing the game, Morishita and Suda are both quick to emphasize that purchasable weapons aren’t being considered, as it’s believed that such a move would compromise the integrity of the game’s survival aspects. A smart phone companion app is also being developed in conjunction with the main game.
Suda concludes the interview by saying that Let It Die is set to be a huge departure from his past work in terms of creative philosophy. Indeed, he says it lacks many of his major trademarks, including a major overarching plotline, a chapter-based progression structure, and in-game maps, among other things.
Però è vero che Lily aveva decisamente più stile (molto più stile) ed in generale pareva ben più interessante da quel poco che avevamo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifRaga davvero.... stiamo discutendo per niente, non si sa una ceppa ne di un titolo ne di ocme doveva essere quello prima XD
Ma insomma... sono gusti.Però è vero che Lily aveva decisamente più stile (molto più stile) ed in generale pareva ben più interessante da quel poco che avevamo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifStavolta Suda ha fatto una grande cazzata, stop //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Per caso hai preso una PS4 giusto per giocarci? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifNon voglio leggere la pagina precedente. E' successo proprio quello che penso? :morristend: