Rabum Alal
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finora ho avuto zero voglia di avviare e provare il festival 

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Dammi la voglia di fare almeno la main quest.finora ho avuto zero voglia di avviare e provare il festival![]()
si fa da sola talmente è facile, devi solo avere pazienzaDammi la voglia di fare almeno la main quest.
Posso chiederti quante ore hai sul titolo/se è il tuo primo mh?finora ho avuto zero voglia di avviare e provare il festival![]()
Non è il mio primo, ma avendo già tutto ottimizzato per la mia build si tratta solo di rifare gli stessi due mostri all'infinito senza un reale scopoPosso chiederti quante ore hai sul titolo/se è il tuo primo mh?
Io tra una cosa e l’altra ci sto giocando dal d1 senza problemi(premessa su ps5 che su pc mhe)
a me sarebbe piaciuto, ma in sti primi giorni con il pupo a casa é impossibile giocare roba onlinefinora ho avuto zero voglia di avviare e provare il festival![]()
Io sto a 200 e mi mancano da fare ancora i mostri dei title update 2 e gli ultimi due mostri di storia.Non è il mio primo, ma avendo già tutto ottimizzato per la mia build si tratta solo di rifare gli stessi due mostri all'infinito senza un reale scopo
e dopo 70h direi che per ora sono bello sazio![]()
Sì sì, quando lo vedoBuone notizie pcisti
nonostante sia una buona notizia, a distanza di 6 mesi fa un po' ridere.Buone notizie pcisti
beh considerando che DD 2, che era ed è molto peggio di WIlds su pc, non lo hanno e non lo sistemeranno mai ... questa notizia è tanta roba anche dopo 6 mesinonostante sia una buona notizia, a distanza di 6 mesi fa un po' ridere.
Quindi se va bene FORSE verrà sistemato a fine anno prossimo (se nei prossimi mesi sistemano il carico CPU e poi con lo stesso iter quello GPU)Buone notizie pcisti
CPU Usage Optimization (Steam Version)
In Title Update 2, we fixed bugs related to shader compilation and reduced the impact of anti-cheat measures on processing load by about 90%. In addition, as an option to reduce CPU load while improving frame rate, we implemented support for the latest super-resolution technologies, DLSS4 and FSR4.
In addition, in Title Update 2 we improved our texture loading process, reducing instances where low-quality textures are displayed when monsters suddenly enter the player's field of view.
Title Update 3 will see similar improvements for NPCs and Seikret mounts.
Future Plans
In general, increasing the native frame rate will also increase CPU usage. If the frame rate limit is set to unlimited or a high value in the options, CPU performance will be maximized(*) in the attempt to increase the frame rate, which may result in a very high CPU usage. Please adjust your graphics options to limit the frame rate in accordance with your hardware's specifications.
*In cases where GPU performance is bottlenecked, CPU performance may not be fully utilized.
We are aware that some players may be concerned about the potential strain on their PCs, particularly those using CPUs known to have stability issues (as reported by various manufacturers), due to prolonged high CPU usage during extended play sessions.
On the other hand, as making changes to CPU processing could affect the game's overall performance, we plan to proceed with caution.
In regards to CPU load reduction, we plan to address this issue in the fourth title update scheduled for this winter. Once the initial implementation is complete, we will proceed with a second stage of further mitigation measures.
We will also address GPU load reduction in a similar manner.
We will continue to work on improving the game's stability so that more players can enjoy the game on PC with peace of mind. Thank you for your understanding