Offline
Si anche, però per impatto quella fu colossale. Ti chiedevi come poteva Ps3 far girare tutto quel delirio.Le altre no ?![]()

Segui il video qui sotto per vedere come installare il nostro sito come web app sulla tua schermata principale.
Nota: Questa funzionalità potrebbe non essere disponibile in alcuni browser.
Pubblicità
Si anche, però per impatto quella fu colossale. Ti chiedevi come poteva Ps3 far girare tutto quel delirio.Le altre no ?![]()
Va be' ma Chronos non è neanche sulla stessa scala. Chronos è la perfezione della figaggineNon è manco una boss fight, io pensavo più a Crono.![]()
A me è sempre piaciuta la parte con Ermes alla Uncharted.La cosa assurda di GoW3 è che ti gasava persino nelle NON BOSS FIGHT.
E poi il modo in cui lo finisciA me è sempre piaciuta la parte con Ermes alla Uncharted.![]()
Quando mi piaceva lasciarlo steso a terra a sgorgare sangue e poi tagliargli lentamente l'altra gambaA me è sempre piaciuta la parte con Ermes alla Uncharted.![]()
Rompere la TV nuova in sala sarebbe stato un pò difficileChe nonchalance, alcune in situazioni del genere reagiscono cercando di rompere TV e console per nascondere il tutto.![]()
BASTAAAAAAAAAAAPORCA *****
![]()
Introducing Haven, a new Montreal-based independent studio
New studio is founded by Jade Raymond and working on an unannounced new IP for PlayStation.blog.playstation.com
Ah.PORCA *****
![]()
Introducing Haven, a new Montreal-based independent studio
New studio is founded by Jade Raymond and working on an unannounced new IP for PlayStation.blog.playstation.com
And so today I’m announcing Haven, an independent studio where many of the talented game developers I have worked with for years (and love dearly!) are coming together to do what we are most passionate about. It’s time for us to refocus on GAMES in a place where we can practice our crafts without any barriers or impediments. We want to create worlds where players can escape, have fun, express themselves, and find community. We want to pour our passion into a project. We want to make something wondrous for people to experience. Because we believe in the power of games to bring joy to people’s lives. And Sony does, too. Their commitment to excellence is unmatched. It’s why I couldn’t be happier for their backing and support.
Together, we want to create games that are a haven for players, and we want to build a studio that is a haven for developers. So, while we don’t have many details to announce today, I want the PlayStation community to know that Haven Studios is already hard at work on an unannounced IP. We can’t wait to show you more!
PORCA *****![]()
![]()
Introducing Haven, a new Montreal-based independent studio
New studio is founded by Jade Raymond and working on an unannounced new IP for PlayStation.blog.playstation.com
Post automatically merged:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()