Ufficiale PlayStation Studios | News & Rumor su Sony

  • Autore discussione Autore discussione zaza50
  • Data d'inizio Data d'inizio
ufficiale
Pubblicità
“As a creative entertainment company, we are thrilled to invest in Epic to deepen our relationship in the metaverse field, a space where creators and users share their time.” said Kenichiro Yoshida, Chairman, President and CEO, Sony Group Corporation. “We are also confident that Epic’s expertise, including their powerful game engine, combined with Sony’s technologies, will accelerate our various efforts such as the development of new digital fan experiences in sports and our virtual production initiatives.”
 
“As a creative entertainment company, we are thrilled to invest in Epic to deepen our relationship in the metaverse field, a space where creators and users share their time.” said Kenichiro Yoshida, Chairman, President and CEO, Sony Group Corporation. “We are also confident that Epic’s expertise, including their powerful game engine, combined with Sony’s technologies, will accelerate our various efforts such as the development of new digital fan experiences in sports and our virtual production initiatives.”
Quanto gli piacciono ste puttanate a Yoshida, non vede l'ora di segarsi nel metaverso collegato direttamente dai nuovi bidoni a 4 ruote che stanno sviluppando
 
“As a creative entertainment company, we are thrilled to invest in Epic to deepen our relationship in the metaverse field, a space where creators and users share their time.” said Kenichiro Yoshida, Chairman, President and CEO, Sony Group Corporation. “We are also confident that Epic’s expertise, including their powerful game engine, combined with Sony’s technologies, will accelerate our various efforts such as the development of new digital fan experiences in sports and our virtual production initiatives.”
Ridateci Kaz.
 
Epic's post-money equity valuation is $31.5 billion.

:shrek:
 
L'investimento complessivo di Sony Corp in Epic è di circa 1.5B di dollari.
 
Be' il "metaverso" di cui parlano è Fortnite, uno dei pochi ad essere già avviato e a fatturare. Poi c'è l'UE per carità, ma il focus è e rimane Fortnite (che si una fetta gigantesca del bilancio annuale Sony)... Fintanto che quell'affare regge (e ormai sono anni che va avanti sereno) c'è poco da fare: sossoldi. Se un giorno crollerà e non vi saranno equi succedanei vedremo i ratti fuggire dalla nave, ma al momento un crollo non è in vista.

PS: Grande vittoria culturale per la Zucchina comunque... Il nome che ha "lanciato", è divenuto de facto orribilmente universale.
 
Magari pian piano arrivano a investire il 51% del valore totale e se la pigliano, o non centra un cavolo? :rickds:
 
Ultima modifica:
Pubblicità
Pubblicità
Indietro
Top