- Iscritto dal
- 7 Ott 2009
- Messaggi
- 53,021
- Reazioni
- 1,793
Offline
Non male i cambiamenti! Spero abbiano rimosso quell'effetto sgradevole di cui parlava loreska l'anno scorso.
Segui il video qui sotto per vedere come installare il nostro sito come web app sulla tua schermata principale.
Nota: Questa funzionalità potrebbe non essere disponibile in alcuni browser.
Pubblicità
We only played the one demo - London Studio's Heist - and it allowed us to sample what is going to be a crucial element of the Morpheus SDK. The demo itself is visually rich, apparently running at 60fps, but the PS4 uses a form of frame-rate upscaling that Sony calls reprojection in order to give the illusion of a higher frame-rate. The idea is that midway between rendering each native image, the PS4 interpolates an intermediate frame based on revised motion data fed to the console from the HMD. Right now we'd say that the jury's out on the technology - it didn't exactly feel as though it was running at a significantly higher frame-rate and indeed, at some points it felt that the 60fps target wasn't adhered to. However, even if we're not quite dealing with super-slick perfection, the quality of the immersion is absolutely remarkable. This is VR that not only works but leaves a lasting impression. An hour on from the hands-on session and I'm still excited about it.
The demo is short and sweet but does enough to demonstrate that PlayStation 4 has the power to create a visually detailed experience while maintaining a coherent stereoscopic image at a sufficiently high frame-rate. It feels as if it has the quality to work as a full game, though beyond the confines of the demo you do have to wonder whether it would work as anything other than an on-rails experience.
It also serves to remind us that while Sony has - quite rightly - aimed for high frame-rates and fast response, we are still dealing with a 1080p image, which remains just as soft as it did on the prototype. The right trades have been made though. The lack of clarity doesn't detract from the quality of the overall experience, and obvious image quality artefacts - like edge-aliasing for example - are relatively slight. We spotted some minor jaggies on the shoulders of our captor, but that was it.
Secondly, the Heist demo emphasises the importance of PlayStation Move as an intuitive way to interact with the game world. While we didn't have access to the other three demos Sony has brought to GDC (we'll be looking at those later in the week), our prior experience of Morpheus demos using a standard Dual Shock 4 pad just isn't in the same league. What's really impressive about the London Heist demo is that interaction with the game world is intuitive - and obvious. There are no visual cues about where to find the gun, or how to load it - doing so is simply second nature. In the process, it feels fresh and exciting.
DF //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gifWhat we have here is a carefully crafted experience with full console-level production values, working in combination with highly impressive hardware. Sony has brought three more demos to GDC that we'll be sampling later in the week - including a full 120fps experience
Non è un insider Sony, è Tidux.oggi è uscita la notizia dove un insider ha detto che Sony avrebbe iniziato la produzione di uno storico franchise PlayStation 2, che sia veramente the getaway 3 annunciato ma mai venuto alla luce che è diventato the getaway per ps4???alcuni dicono che puo essere Syphon Filter, ma il gioco ha avuto il suo maggior successo sulla prima playstation e quindi stando alla dichiarazione penso non sia lui.
http://www.spaziogames.it/notizie_videogiochi/console_playstation_ps4/213383/rumor-un-ip-per-playstation-2-in-arrivo-in-esclusiva-per-playstation-4.aspxL'industry insider Tidux ha riportato una nuova indiscrezione riguardante il mondo PlayStation 4. Stando al suo profilo Twitter, questo mese è iniziata la produzione di una nuova esclusiva per la console di ultima generazione di casa Sony: questo prodotto sarebbe legato all'era PlayStation 2, dal momento che questo gioco è stato un “GRANDE” titolo ai suoi tempi.Naturalmente per il momento non c'è nessuna conferma ufficiale in merito e occorre prendere questa notizia con la dovuta cautela.
Gabriel Logan, la cameretta è come l'hai lasciata tu, non abbiamo toccato niente e ti stiamo aspettando.oggi è uscita la notizia dove un insider ha detto che Sony avrebbe iniziato la produzione di uno storico franchise PlayStation 2, che sia veramente the getaway 3 annunciato ma mai venuto alla luce che è diventato the getaway per ps4???alcuni dicono che puo essere Syphon Filter, ma il gioco ha avuto il suo maggior successo sulla prima playstation e quindi stando alla dichiarazione penso non sia lui.
C'erano pure dei bei video e una demo che girava...Io giocai solo a The Getaway Black Monday e mi era piaciuto non poco. Mi farebbe molto piacere se ripescassero questo brand. Che poi se non sbaglio il terzo era in sviluppo per PS3 ma poi fu cancellato...c'erano anche delle immagini.
http://www.dualshockers.com/2015/05/15/sony-opens-new-first-party-studio-working-on-ps4-exclusive-games-for-project-morpheus/With Project Morpheus looming just over the horizon, Sony appears to have strengthened its Worldwide Studios team with the opening of a new studio based in the English North West.
The studio, revealed by several career opportunities published by Sony Computer Entertainment Europe, will work exclusively on original games for Project Morpheus.