Ufficiale Playstation VR2 | Prezzo: 599€ | Disponibile

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Ma davvero è un killerApp? Non l'ho considerato quasi per nulla. Credevo fosse il solito giochino da vr da poco conto. Lo stiamo paragondando a giochi come Astrobot, B&T e Batman? 
Le anteprime sono positive e ok che Batman non l'ho preso ma quello non è neanche un gioco :asd:  

 
Le anteprime sono positive e ok che Batman non l'ho preso ma quello non è neanche un gioco :asd:  
È un'esperienza Batman vr ma veramente figa

A livello mediatico è probabilmente più pesante di tutti e 3 i titoli citati.

A livello qualitativo boh, però chi l'ha provato ne ha parlato molto bene.
Buono a sapersi. Lo terrò d'occhio. Mi fa piacere che escano dei bei giochi sul Vr. Non deve fare la fine di PsVita

 
È un'esperienza Batman vr ma veramente figa

Buono a sapersi. Lo terrò d'occhio. Mi fa piacere che escano dei bei giochi sul Vr. Non deve fare la fine di PsVita
Sisi appunto dicevo :sisi:  Iron Man invece ha una cura decisamente superiore a quanto si pensasse all'annuncio dove appunto tanti pensavano fosse un'esperienza più che un gioco :sisi:  

 
Sisi appunto dicevo :sisi:  Iron Man invece ha una cura decisamente superiore a quanto si pensasse all'annuncio dove appunto tanti pensavano fosse un'esperienza più che un gioco :sisi:  
Ho visto un video ovvio che non si capisce il vero potenziale ma vedo che si spara tanto :asd:  

Però il prezzo mi pare altino. È questo uno dei problemi del vr: il prezzo dei giochi. Io aspetto sempre gli sconti. Vedo giochi a 30 o 40 euro. Non so se perché sono giochi non sviluppati da Sony direttamente e acquisiti da software house. Per esempio Ricky and Morty costa sui 20 euro e dura un'oretta... Alcuni prezzi sono veramente eccessivi per non parlare di Skyrim vr a 60/70 bombe al day one nonostante sia un gioco da oltre 100 ore. A me sembra anche una follia giocare un titolo del genere in realtà virtuale per sessioni prolungate nonostante sia anche un bel gioco :asd:

 
Ultima modifica da un moderatore:
Prototipo Sony di controller con rilevazione dei movimenti delle dita


Inviato con un plico dal 1885 tramite western union

 
Today, I’m excited to let you know that Vader Immortal: A Star Wars VR Series is coming to PlayStation VR later this summer, and the series will be available as a complete series: all three episodes and Lightsaber Dojos will be available for purchase together, for the first time.Back in 2016, when ILMxLAB first started talking about creating a canonical VR series that focused on Darth Vader, our goal was to tell a new and unique story about one of the most infamous villains in the galaxy. We wanted to bring you into the world of Star Wars in a way that could only be done through immersive storytelling in VR. This would put YOU right in the middle of the action to connect with amazing characters as your actions move the story forward.Prior to Vader Immortal, I worked with the Lucasfilm Story Group to develop Star Wars stories for feature films. Now, the task was to bring the same techniques and care that we used in our movies to this new form of storytelling. Of course, quality is key for a brand like Star Wars. We pushed ourselves every day to combine high quality visuals, sound and compelling interactivity in a way not previously attempted or achieved in the VR space. To do this, we built a team of folks with varied storytelling backgrounds from film, games, and animation, brought on key collaborators like ClutchPlay, and leveraged Epic Games’ Unreal Engine 4. This, along with the help of Writer and Executive Producer David S. Goyer, helped to find our path for the project.One of our first meetings began with a whiteboard. We listed out everything that we thought fans (and ourselves!) would most want to experience, if they were inside the Star Wars galaxy. Wielding a lightsaber was right there at the top of that list, but we knew that if we were going to do that, we had to do it right. We went through many different mechanics, both in-house and with our partners at Ninja Theory, before we got to the point where you really felt like you were parrying a blow, slicing through metal, or blocking blaster fire. We continually tested and tweaked the feedback until we got it right.

https://blog.us.playstation.com/2020/05/04/vader-immortal-a-star-wars-vr-series-is-coming-to-ps-vr-this-summer/

 
Today, I’m excited to let you know that Vader Immortal: A Star Wars VR Series is coming to PlayStation VR later this summer, and the series will be available as a complete series: all three episodes and Lightsaber Dojos will be available for purchase together, for the first time.Back in 2016, when ILMxLAB first started talking about creating a canonical VR series that focused on Darth Vader, our goal was to tell a new and unique story about one of the most infamous villains in the galaxy. We wanted to bring you into the world of Star Wars in a way that could only be done through immersive storytelling in VR. This would put YOU right in the middle of the action to connect with amazing characters as your actions move the story forward.Prior to Vader Immortal, I worked with the Lucasfilm Story Group to develop Star Wars stories for feature films. Now, the task was to bring the same techniques and care that we used in our movies to this new form of storytelling. Of course, quality is key for a brand like Star Wars. We pushed ourselves every day to combine high quality visuals, sound and compelling interactivity in a way not previously attempted or achieved in the VR space. To do this, we built a team of folks with varied storytelling backgrounds from film, games, and animation, brought on key collaborators like ClutchPlay, and leveraged Epic Games’ Unreal Engine 4. This, along with the help of Writer and Executive Producer David S. Goyer, helped to find our path for the project.One of our first meetings began with a whiteboard. We listed out everything that we thought fans (and ourselves!) would most want to experience, if they were inside the Star Wars galaxy. Wielding a lightsaber was right there at the top of that list, but we knew that if we were going to do that, we had to do it right. We went through many different mechanics, both in-house and with our partners at Ninja Theory, before we got to the point where you really felt like you were parrying a blow, slicing through metal, or blocking blaster fire. We continually tested and tweaked the feedback until we got it right.

https://blog.us.playstation.com/2020/05/04/vader-immortal-a-star-wars-vr-series-is-coming-to-ps-vr-this-summer/
Dalle immagini promette bene 

 
Su oculus è già uscito, ci sono diversi walkthrough sul tubo

Inviato con un plico dal 1885 tramite western union

 
Aspetto una fantomatica retail e nel caso apro la serranda del negozio io al D1. :sard:  
Apri quella del negozio digitale e fattela bastare :asd: , comunque il prezzo non mi pare esagerato anzi più che altro ho visto una sorta di deluxe ma non so cosa contenga

 




19 maggio.

 
Sì, ma in tutto questo la data di Iron-Man dov'è???  :sil:

 




Troppi annunci da parte di Sony oggi :asd:  

 
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