RAGE - Thread principale

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Prova a spuntare "View Source" per modificare direttamente il codice della notizia e a rimuovere manualmente i tag che fanno andare a capo le immagini... //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
mm basta che tolgo br? k proverò ^ ^edit:
Pure io, devo recuperare ore di sonno... :.bip:Comunque news sugli scan: :afullo:http://www.doomitalia.it/index.php?subaction=showcomments&id=1248114505&archive=&start_from=&ucat=10&
vabè sarà per la prox ehhee.edit: 2ti dispiace se provo sulla tua news? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/laugh.png
 
Prova, però la mia news non ha immagini postate, solo link ad esse, non so come tu ci possa provare... :Morrisfuma:

 
Prova, però la mia news non ha immagini postate, solo link ad esse, non so come tu ci possa provare... :Morrisfuma:
metto gli scan in thumbnail anizhcè sui link e vedo se vanno a due a due asd

se non ci riesco rimetto i tuoi link. :morristend:

 
metto gli scan in thumbnail anizhcè sui link e vedo se vanno a due a due asd

se non ci riesco rimetto i tuoi link. :morristend:
Ok, prova così. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif
 
Questo non lo so, se sarà presente qualcosa sulla falsariga di Prey o se può classicamente una volta KO bisognerà ricaricare la partita. //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/winks.gif

 
ma che è uno scherzo quel video? //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Sapete che anche in Italia è reperibile la rivista Gameinformer! Completamente tradotta nella nostra lingua! Se qualcuno è interessato può leggere lo speciale di Rage in italiano! In più l'11 agosto anche una famosa rivista italiana uscirà con uno speciale!!

Intanto un pò per calmare l'attesa un pò perchè in giro si trova quasi solo in versione cam vi ripropongo il video di Rage del QuakeCon 2008 non in off-screen per aprezzare ancor di più lo straordinario dettaglio!!

http://www.gametrailers.com/video/quake-con-rage/38582?type=wmv

Se visionate il nuovo piccolo video dal sito ufficiame a lato appare anche un 2 e un 3 quindi da qui al QuakeCon potrebbero uscire altri video!!

 
Sapete che anche in Italia è reperibile la rivista Gameinformer! Completamente tradotta nella nostra lingua! Se qualcuno è interessato può leggere lo speciale di Rage in italiano! In più l'11 agosto anche una famosa rivista italiana uscirà con uno speciale!!
Intanto un pò per calmare l'attesa un pò perchè in giro si trova quasi solo in versione cam vi ripropongo il video di Rage del QuakeCon 2008 non in off-screen per aprezzare ancor di più lo straordinario dettaglio!!

http://www.gametrailers.com/video/quake-con-rage/38582?type=wmv

Se visionate il nuovo piccolo video dal sito ufficiame a lato appare anche un 2 e un 3 quindi da qui al QuakeCon potrebbero uscire altri video!!
nel senso che gameinformer ita con il pezzo su rage si trova nelle edicole?

 
nel senso che gameinformer ita con il pezzo su rage si trova nelle edicole?
Credo sia reperibile solo negli store Gamespot! Mi hanno detto che usciva questa settimana quello di agosto! Io stesso ho sfogliato la rivista di luglio ed è completamente ITA!!:

http://www.gameinformer.it/

questa invece la versione americana:

http://www.gameinformer.com/Magazine/BackIssues/M200907.htm

come potete vedere è identica!!:andrean://content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Gab3.gif

 
Un articolo interessante su Rage! Sono confermati i 60fps per quanto riguarda la versione pc!!
http://computerandvideogames.com/article.php?id=220530
Mi auto quoto per segnalarvi i tratti più salienti dell'intervista a Id tratta da Edge di cui si parlava brevemente nel link sopra:

Creative director Tim Willits explains "We wanted to make a richer story, a deeper world, we wanted to have other elements beside running and gunning. We wanted to make a richer story, a deeper world, we wanted to have other elements beside running and running. We have adventure elements and a richer character base."

Edge summarizes the idea of the game: Earth has been hit by an asteroid, the World's government set up arcs to preserve culture and people. Your character emerges from one of the arcs later than you should have- and shit didn't go to plan.

Matt Hooper, Rage's design lead, describes the approach as "open but directed": "There's a lot of openness to the world. But from the very start I didn't want the player to get lost..." Willits admits he gets frustrated by certain other games that don't direct players enough.

He goes on to claim that generic NPC quests and grinding are boring, you can do it if you want in Rage. But he expects people to play through this "nice, interesting action movie"

Willits describes the weapon and toy systems, as sort of a toolset. None of it is required but it gives choice in combat and exploration. You can make this stuff using a pool of random crap you can find- plus a rare item. They hope this will simplify weapon synthesis. But you can buy stuff if you don't want to make it.

The car sounds awesome- Willits says he had to work hard for his car scrounging parts from bandits and trades. It's key for getting around and races. "It's like the first car you ever had" adds Hooper. You can put guns on the cars and you'll need to repair loads. Eventually upgrading to bigger vehicles.

After loading - the world doesn't fully stream - the twang of a guitar welcomes you to the town.

The level of detail [in the Wellsprings town] is even more remarkable than that found in the wasteland... NPCs wander and huddle togehter, some keenly watching you with eye contact that matches the intensity of Half-Life 2's Alyx... for once there's no sense of needing to talk to everyone to get the fully story.

The mayor of this town says that your ark clothes will attract unwanted attention, and that you need to learn some new tricks. Missions are designed to teach new equipment and skills. 2 minutes or driving later the demo is in a new town and your character is blowing the locks off a door with your new remote controlled car bombs (which look crazy awesome by the way, fuck yeah Ape Escape). The mutants respond quickly and Edge says "it's here that Rage begins to show id's heritage."

A range of weapons, multiple types of ammo selected with the d-pad (even though they say this demo is on PC) giving players more chance to fight the way they wish. In the battle Willits deploys a spider sentry to help with the bandits and it provides assistance while he takes cover and heals. The spider sentry's audio feedback lets you know what is happening even when you can't see it. They say the combat is about a playground and the AI in the demo reads like it's probably pretty good.

When I was reading about the Bash TV arena stages, thinking this sounds like Quake and then Edge writes that the speed and enemies bring to mind Quake and Doom. "For those still worrying about the direction that id has taken with Rage - racing and roleplaying, jobs and junk collecting - it's a firstperson shooter first, clearly displaying id's peculiar talent with the feel and design of gun combat."

If there's one element that currently stands out as potentially problematic, in the sense that it might not mesh with the core game, it's the racing." When asked about this Willits replies "Matt wants to make sure the driving is an extension of your first person avatar." and how can they make it live up to the standards of other racers? "Big guns and lots of explosions. Every time we run into a big problem, we try to blow it ."

Willits: "Rage is not going to be GTA-like or Fallout 3-like, or Doom 3-like. So which genre does it fall into? We want Rage to be Rage-like"

"The 360 version matches the PC's 60 fps, but the textures on many surfaces currently flick visibly between resolutions as you move toward and away from them, while the PS3's framrate runs at just 20-30fps."

Carmack also says, "We expect this to be 60fps on every supported platform."

Ecco la rivista inglese da cui è tratta l'intervista con tanto di cover:

http://edge-online.com/news/coming-soon-e205

 
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