Ragguppamento discussioni eliminate

  • Autore discussione Autore discussione Wolf Loz
  • Data d'inizio Data d'inizio
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Aggiornamento disponibile per Redout 2


Nuove ambientazioni

  • Tre nuovi tracciati sono stati aggiunti al V.E.R.T.E.X., tutti giocabili in modalità Arcade e Multigiocatore.


Classifiche azzerate
  • A causa dei cambiamenti nei tracciati e nel comportamento delle navi, con questa patch stiamo ripulindo tutti i punteggi inseriti nelle classifiche Time Attack, così come i migliori risultati locali dei giocatori.


Generale
  • Risolti alcuni rari arresti alla conferma del riavvolgimento e all'apertura del menu di pausa.
  • Risolto un problema per cui i giocatori rimanevano bloccati quando entravano nel menu del gruppo per l' ispezione dell'equipaggiamento.
  • Risolto un problema per cui i giocatori rimanevano bloccati in modalità Allenamento quando tentavano di avviare una sessione di allenamento ed di entrare contemporaneamente nell'autorimessa.
  • Risolto il problema con l'interruzione del flusso quando si tentava di modificare l'estetica della nave mentre la si osservava.
  • Non dovrai più scavare la tua nave nel terreno e girare lì come una trottola
  • Rimossa una barriera che proteggeva la roccia nel percorsodi Tropical Twister Forward.
  • Scovato il problema per cui occasionalmente guastavano ii binari dei Boss.
  • Risolto il problema con le navi che avevano una velocità massima troppo elevata dopo aver utilizzato un riavvio rapido e all'inizio di ogni evento sulle tracce Origin Black Hole.
  • Risolto il problema per cui i tempi sul multigiocatore venivano salvati come Time Attack locali.
  • Livelli di potenza e condizioni di sblocco modificati per alcune prove.
  • Aggiunta un'opzione per attivare/disattivare il Motion Blur (applicato durante il potenziamento).
  • Risolti vari errori minori di traduzione in diverse lingue.
  • Rimossi gli oggetti inutilizzati dal menu di gioco.


Giocabilità
  • Assunto più cecchini laser per tenere d'occhio i piloti che tentavano di ottenere un vantaggio ingiusto abbandonando la pista.
  • Oltre 210 scorciatoie indesiderate sono state rimosse dal gioco.
  • Reintrodotte una piccola soglia di danno prima di interrompere la rigenerazione della salute e il suo tempo di recupero.
  • Risolto il problema con i turbo pad che a volte non si attivavano ad alte velocità e bassi FPS.
  • Risolto un problema per cui la nave non riceveva un potenziamento per l'atterraggio se precedente veniva effettuato negli ultimi 2 secondi.
  • Risolto un problema per cui la nave (raramente) non riceveva il potenziamento di atterraggio in caso di manovre buone o perfette.
  • Risolto un problema per cui le navi raramente subivano danni durante atterraggi buoni e perfetti.
  • Risolto un problema con le navi che a volte rallentavano troppo su tutti gli atterraggi.
  • Risolto un problema per cui le navi a volte si staccavano immediatamente dopo l'atterraggio.
  • Risolto un problema con le navi che cadevano attraverso la pista durante l'atterraggio vicino ai suoi bordi.
  • Unificate forme e rotazione delle collisione sul pavimento di tutte le navi.
  • Aggiunto timer per il conto alla rovescia visibile alla fine della gara nelle gare multigoicatore.
  • empo esteso a 30 secondi per terminare le gare multigoicatorei.
  • Tempo ridotto per l'host della lobby per selezionare la traccia successiva. Tuttavia, l'apertura della schermata di selezione blocca il conto alla rovescia.


Carriera
  • L'evento "Elements of Storms" premia correttamente i giocatori con la combinazione di colori "Autunnali".
  • Impostasti i requisiti corretti della medaglia platino per l'evento "Sakura Rush".
  • Modificata la difficoltà del trofeo per l'evento "Paradise island" e il primo del torneo "Conqueror Strong Ship".



Obbiettivi
  • Risolto il problema con "Redout Grandmaster" che richiedeva al giocatore di completare le campagne DLC.
  • Risolto il problema con "Fashion Racer" che richiedeva al giocatore di sbloccare anche l'estetica del DLC Caribbean Dam.


Audio
  • Aggiunte variazioni ambientali “Racer’s Home” anche alle autorimesse delle campagne non legate al torneo.
  • La versione .mp3 di "Desolation Ring" nella OST non è più una traccia "Sledge".
 
Su switch e steam non leggo ancora nulla :hmm:

è esclusiva netflix. Ogni gioco che arriva su netflix è in italiano, è successa la stessa cosa con Katana Zero e Death Doors. La traduzione però rimane per la versione di netflix e basta, non viene inserita in tutte le versioni
 



  • 13 new enemies across 4 new battles
  • 20 new player cards
  • 13 new Companions and 1 new Pet
  • 12 new Charms
  • 12 new Challenges
  • 4 new Sun Bells
  • Zoomlins!
 
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Ambientato nelle acque spagnole del XVII secolo. Aspettati avventure selvagge con colpi di cannone, duelli di cappa e spada, appariscenti mosse finali e tanti espedienti pirateschi. Raccogli l'oro per migliorare le tue abilità di combattimento, acquistare nuove armi e diventare il bucaniere più temuto dei sette mari. Combatti per la ricchezza e per la gloria!



Sviluppatore: Seawolf Studio, General Arcade
Editore: SNEG
Genere: Azione
Prezzo: 25€
Lingue: Inglese, Italiano, Portoghese, Spagnolo, Francese, Tedesco, Russo, Giapponese, Coreano, Cinese



Immagini
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Video






 
Aggiornamento disponibile per Invasion


New Content (JUICY VARIETY!)
  • 1. Ricochet Pads: Ricochet pads bounce your shots off in different directions, which sometimes helps and sometimes doesn’t. If you hit their underside, they will explode!
  • 2. Shutters: Shooting one affects all the others, so plan accordingly!
  • 3. Pinball Bumper: Pinball bumpers can be used to your advantage, or maybe not – it really depends on how much chaos is on the screen at any given time.
  • 4. Mine Layers: Every single enemy drops explosive mines when they die.
  • 5. Grind Lines: Grind lines have appeared around city blocks for you to zip around on new slippery angles and slopes. Invade radically!

New Mutation
  • 1. Orbiter: With every use, the Orbiter mutation spawns a projectile that circles you, making you a close-range killer! Using it a second time will make a temporary platform.

New Mini Boss
  • MECHA F.R.O.G.: Invaders can now encounter the Mecha F.R.O.G. as a mini-boss at the end of city blocks! If you defeat the Mecha F.R.O.G, some say you can use it as a vehicle… MECH RAMPAGE?!

New Loot Modifiers
With most of these additions come new combinations of builds you can discover using previously existing modifiers!
  • 1. Roll/dive Bomb: Chance to leave a bomb upon any roll or dive. Higher quality loot for higher chances!
  • 2. Double Jump Reflect: Create a small deflection blast around you after a double jump.
  • 3. Chargeshot Juice Regen: Hold down your chargeshot to generate Mutation Juice for your alien friends! Higher quality loot for more juice per second!
  • 4. Metal Detector: Find lunch money while digging in the ground! Higher quality loot for more lunch money!

New Art and Areas
  • 1. Highway Underpass and Overpass
  • 2. Rubble of What Once Was
  • 3. A Lot of Parking Lot
  • 4. New Background Art Updates: Art for Meow Motors, Gas Pass, Cinema, Bookstore, and the ad for Horseass Grillery has been updated! Sidewalks are more destroyed, yay for destruction!

Adjustments
  • 1. Keybot and Chomper Wall Level Adjustments: The Keybot now spawns earlier in Chomper Wall levels! Chase it down and shoot it while running from the spike wall.
  • 2. Hazard Change: Bounder: The Bounder is now larger and in charger. He shall not be ignored!
  • 3. Mutation Change: Dispatch: Helper invader aliens will shoot more often and scale with player damage (both Dispatcher mutation aliens and those found in the wild).
  • 4. Objective Change: WOOSTER Arrives: The generic “Kill-Purple-Enemies” objective has been replaced with WOOSTER, the ultra-wide robot.
  • 5. Objective Change: Ice Cream: Agents now carry around ice cream they’ve stolen from the sewer children. You must defeat the agent and return the ice cream to the child!
  • 6. More Level Updates! There are now many more vehicles to jump around on and explode! Suburban areas have also been retooled with a sprinkle of new things to discover.

Balance

  • 1. Danger Level: Danger Level now caps out at 15 minutes instead of 7.5, but the max values (damage, projectile speed, etc.) are now twice as high.
  • 2. Fax Machine and Intel: Fax Machines will now spawn closer, meaning the Mothership has less reason to get mad at you, right? Less intel is required per objective, too!
  • 3. Eradicators: Eradicators now have less health and hog less of the area.
  • 4. Spark Bot: The bot that breathes flames won’t be knocking you away anymore, so remember to stop, drop, n’ roll!
  • 5. Juiceman: Juiceman’s health has been raised, and his dig attack is now buffed.
  • 6. Grunt Agents: Grunt agents spawned in swarm levels are no longer weaker than normal grunts.
  • 7. Lightning Gun: Lightning Gun’s charge shot has been buffed and is now better at triggering the chain lightning effect, but the regular shot is slightly worse at applying the status.
  • 8. Alien Blaster: Alien Blaster now deals slightly more damage, is twice as accurate, and has slightly more range. For those who love the classics – we see you!
  • 9. Medic Mutation: The Medic mutation can be used more often, but now heals slightly less. Apologies if you haven’t gotten that achievement yet.
  • 10. Newborn Hominid Stats: Newborn hominids run and dig slightly slower, but jump slightly faster. Jumping around and dodging bullets should now be a bit easier, but riding enemies, movement modifiers, and the Speed Demon mutation are more key than ever when cross-country invading!

Quality of Alien Lifeform Updates
  • 1. Turret Hazard: Turret hazards that shoot weighted orbs can now be destroyed because they are annoying when you can’t!
  • 2. Flinch Recovery: Aliens now recover from flinching more quickly! You’ll find yourself recovering faster, so you can survive a little more.
  • 3. Bigger Boost Numbers: Numbers found on your boost slots are universally stronger than before! BIGGER NUMBERS, BIGGER POWER!
  • 4. Agent Blaster Projectile: The agent blaster projectile’s flinch and stun effect has been shortened.
  • 5. Indicator on Riding Enemies: Don’t lose sight of yourself when riding on enemies with this new handy dandy graphic!
  • 6. Mothership Memory UI: The Mothership’s memory UI has been updated to be organized a bit better.

Bug Fixes
  • Gameplay – Fixed a bug where advanced objectives were not available in railroad levels
  • Gameplay – Fixed a bug with Armored Flametroopers moving slowly in C.H.O.M.P.E.R. lockdown zones
  • Gameplay – Fixed a bug where location indicator icons displayed the pigment of the AI alien rather than the players’
  • Gameplay – players are now able to ride
  • Online – Fixed a bug with online camera movement when players are in arena wall objectives
  • Online – Fixed a bug where visual indicators for crits were not visible to all players
  • Online – Fixed various bugs with joining an online game that is at the final in-game cutscene
  • Level – Fixed a bug where there would be an inaccurate amount of agents in the observation room prior to a boss level
  • Level – Fixed a bug where the General would appear crying again after a sequence had ended. Poor General 🙁
  • Localization – adjusted some translations based on feedback
  • General – Various Local and Online QOL bug fixes
 
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Sviluppatore: Red Hook Studio
Genere: Rpg, Rogue
Prezzo: 39€
Lingue: Inglese, Italiano, Francese, Portoghese, Spagnolo, Tedesco, Russo, Giapponese,Coreano, Cinese
Sito Ufficiale: Clicca




Immagini
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Sviluppatore: BlueTwelve Studio
Genere: Avventura
Prezzo: 28€
Peso: 5,8 GB
Lingue: Inglese, Italiano, Spagnolo, Francese, Portoghese, Tedesco, Olandese, Russo, Giapponese, Coreano, Cinese




Immagini
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Sviluppatore: Skeleton Crew
Editore: Kadokawa
Genere: Azione

Lingue: Inglese, Italiano, Portoghese, Francese, Spagnolo, Tedesco, Giapponese, Cinese, Coreano


Immagini
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