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Falo
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Oh, è vero però //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gifRisposta molto utile Falo //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
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Boh, prima della fine dell'anno devono mostrarlo, altrimenti non sò cosa pensare.Oh, è vero però //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif
Se effettivamente è confermato Q1 2016 , a breve dovremo per forza saperne di più in un modo o nell'altroMa quand'è che si potrà sapere qualcosa di più su Recore?! Eventi vicini importanti mi pare non ce ne siano,dovrebbe uscire in teoria a primavera e non s'è visto niente...:tragic:
Primavera può essere anche q2 anche se in effetti hanno già piazzato quantum ad aprile.Se effettivamente è confermato Q1 2016 , a breve dovremo per forza saperne di più in un modo o nell'altro![]()
Non so, magari lo posticipano ancora, ormai non c'è certezza sulle finestre di lancio , se Quatum esce ad aprile questo potrebbero piazzarlo ad un paio di mesi di distanza, magari febbraio...o magari giugnoPrimavera può essere anche q2 anche se in effetti hanno già piazzato quantum ad aprile.
@Crypt0ll7 @pengy_gamer @fcruzsierra You'll see a lot more of ReCore in 2016, I watched team play last week, great progress.
— Phil Spencer (@XboxP3) 3 Novembre 2015
ReCore is the youngest of Microsoft’s big titles for 2016, announced just this summer. If Quantum Break represents Xbox One’s early ambitions, and Crackdown points toward the future, ReCore fits snugly within the company’s current "games above all else" ethos.
Little is known about the project developed by Armature Studios, an Austin-based developer formed by the heads of the Metroid reboot for Nintendo, and Comcept Inc., an Osaka- and Tokyo-based developer founded by Keiji Inafune (Mega Man, Onimusha, Dead Rising).
"ReCore, at its heart, harks back to a different era in gaming," Pacini says, "and trying to put a new spin on it, based on games that myself and Inafune-san have done in the past that aren’t really being done anymore." He name-drops games like Metroid and Zelda as possible inspirations.
When Pacini first met with Microsoft to discuss collaboration, he was skeptical. He’d been disappointed by the Xbox One’s reveal, particularly the emphasis on film and television, and was unsure he had interest in the console. Big publishers, he explains, also have a stigma of being too controlling, gradually expunging creative freedom from their partners with endless demands.
Microsoft came with a clear idea: a game for gamers. If ReCore really does turn out to be the Metroid / Zelda-like throwback Pacini hints at, then Microsoft will get what it wanted.
Pacini says Microsoft Studios has been involved but not prescriptive, a relationship that benefits from a mutual understanding of what both parties wish to create and an abundance of resources.
Sicuro. Poi è un genere che manca troppo a questa generazione di console.Cavolo, è gente che ha lavorato a Metroid Prime....deve per forza uscirne qualcosa di epico.