UFFICIALE PC Street Fighter V | PC/PS4 | HADOUKEN!

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E un hack :patpat: non è disponibile in modo "legittimo"
ah grazie mille...peccato perchè mi piace molto.Non si sa quando esce? ho visto pure che è possibile comprare cose coi Fight Points. Come si ottengono?

 
ah grazie mille...peccato perchè mi piace molto.Non si sa quando esce? ho visto pure che è possibile comprare cose coi Fight Points. Come si ottengono?
In teoria esce a fine agosto, i fight point li ottieni completando praticamente qualsiasi modalità (storia, storie dei singoli pg, prove, survival etc) e giocando online dove pero ne ottieni pochissimi per match

 
Hey Street Fighters!
We are back with another developer update blog for Street Fighter V. The big news in August is that we have another update focusing on Rage Quitters to help further reduce the amount of players who disconnect before a match has concluded.

Beyond that, we will be introducing Double Fight Money days along with a slew of additional feature updates in September. We would like to share these details with you today, so hit the jump button to check it out!

SERVER MAINTENANCE




Server maintenance will be performed on 8/16 from 1PM PT to 7PM PT. During this time online features of Street Fighter V will not be available. Thank you for your patience.

AUGUST UPDATE




Rage Quitting Penalty

We are aware of the Rage Quitting issue, and this update will continue our efforts toward resolving it. We will make a second update to the existing Rage Quitting system with stricter guidelines for players who disconnect before the match is over. Players who are penalized will lose League Points and be locked out of online matching for a set time. The update will be implemented after the maintenance on 8/16.

Since the initial Rage Quitting system rollout, we have seen a rapid decrease in rage quitting players, and we believe that this new update will reduce that number even further. That being said, we’re still working on implementing a new, more robust system that will address the issue more completely by early next year.

SEPTEMBER UPDATE PREVIEW:




We have another big update containing new features in the pipeline for next month, so we wanted to give you a sneak preview of all the cool things to come in September!

Double FM Event




Double Fight Money is happening! We appreciate your support for Street Fighter V, so we’re giving you the chance to double your FM earnings in Ranked Match! We will hold our first Double FM Event on the weekend of September 2-4th. Please stay tuned for more details!

Additional Features

The next September update will include:

VS CPU Option


Daily Targets



Daily challenges with Fight Money rewards!



Fighter Profile Updates!



Free colors for Season Pass holders



Colors 3-10 for Default and Battle costumes of the 6 DLC characters



Premium costumes will now include colors!



Colors 3-10 of the purchased premium costume



Color bundles available for purchase via FM or Real Money



All 22 Characters’ Default & Story Costumes Color Pack 3-10



And more to be announced!

:o :o

 
....ma quindi urien l'hanno spostato a settembre?

A me sembra che l'update di agosto in sostanza l'abbiano skippato, visto che tanto non risolveranno il problema del rage quit, l'han scritto tanto per mettere qualcosa e non lasciare in bianco :morris82:

Felice di vedere che sistemano le puttanate che han fatto coi colori (io ho usato un trainer 1 hit per sbloccarne un po :pffs: ) e che finalmente ci saranno le daily, vediamo le reward di quanto saranno e cosa bisognera fare per ottenerle...

La cosa del double fight money sui match online penso sia di una tristezza infinita...da 50 a 100? e per ben 2 giorni?????:asd:utile, potro finalmente comprare tutti gli stage da 40-70k così :rickds::rickds: ah no perchè uno costa 10€ //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/250978_ahsisi.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
esatto, il ragequit di massa non verrà fixato per niente, perchè il giocatore che rimane non si prende comunque i punti (o almeno così mi è sembrato di capire), quindi lo scrubbone che quitta non verrà dissuaso a farlo, dato che i punti li perderebbe lo stesso. lo farà comunque per farti il dispetto di non farti guadagnare quello che ti spetta. le sfide giornaliere finalmente le inseriscono, così potrò sbloccare quei fottuti stage. questo in un mondo perfetto dove le sfide ti danno una quantità onesta di FM, mentre sono convinto abbastanza che quelle che avremo noi te ne daranno un migliaio al giorno se va bene, aka lammerda.

inoltre nessuna parola su urien. spero che lo annuncino alla gamescom e che esca ad agosto, se no perdo tutta la voglia di vivere //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
Urien (o meglio l'ultimo pg) era previsto per Settembre già da tempo in verità.Si è anticipato di 1 mese il 5° pg (Juri) perchè ne sono stati rilasciati 2 insieme a giugno, ma in teoria l'ultimo era previsto proprio a settembre.
vero, ma visto che hanno fatto un favore ai fan di juri speravo che lo facessero anche ai fan di urien //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/laugh.png

 
Girando su reddit ho letto che c'era un super exloit per i fm, tipo milionate di FM in tempi relativamente brevi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif non so se l'abbiano fixato ma a quanto ho capito hanno, in parte, tolto i fm ottenuti in quel modo alla gente, però mi pare di aver capito che la roba acquistata se la son tenuta :rickds:

 
Girando su reddit ho letto che c'era un super exloit per i fm, tipo milionate di FM in tempi relativamente brevi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif non so se l'abbiano fixato ma a quanto ho capito hanno, in parte, tolto i fm ottenuti in quel modo alla gente, però mi pare di aver capito che la roba acquistata se la son tenuta :rickds:
solito provvedimento fatto male...si sa niente dell'update per settembre?:morristend:

 
Mi sono appena accorto che sulla guida di primagames (quella ufficiale) hanno aggiunto i personaggi DLC :morris82: tanta roba, pensavo che non le aggiornassero //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/Predicatore.gif

 
Ultima modifica da un moderatore:
Urien il 22 settembre http://www.capcom-unity.com/harrisony/blog/2016/09/16/street-fighter-v-update-coming-september-22nd

Daily Targets

- New Daily Targets will be available to help you earn extra Fight Money to purchase additional content. Fight in a ranked match to earn 1000 Fight Money. Spend a little time playing in training mode to earn an additional 500 Fight Money. Each Daily Target has a time limit so don’t forget to log in and cash in on these. Rewards will range between 100 and 5000 Fight Money.

Vs. CPU Function

- Versus CPU mode will be added as another option to standard versus mode. Now you can slug it out with the AI of varying difficulty and sharpen your skills before challenging friends or others online.

Fighter Profiles

- Fighter Profiles will also be updated and stat tracking will go live! Now you can dissect your gameplay to find and eliminate bad habits or simply show off your skills to friends.

Colors 3-10 for Season Pass holders

- Colors 3-10 on default, and battle costumes for all confirmed DLC characters will now be included for all Season Pass holders.

Premium Costumes now include all colors

- Existing and future premium costumes will now include colors 3-10 when purchased. This will be retroactive for those that have already purchased the premium costumes.

Color bundles now purchasable

- Color bundles will be available for purchase with Fight Money or via the Steam and PlayStation stores. Check out the following list for content and pricing.

- Original Character Default Color Pack (3-10) - 85k FM/$4.99

- Original Character Story Color Pack (3-10) – 85k FM/$4.99

- DLC Character Default Color Pack (3-10) – 40k FM/$1.99

- DLC Character Story Color Pack (3-10) – 40k FM/$1.99

New Environmental Stage KO’s

- New environmental stage KO’s will be added for the list of stages below. If you loved blasting other players through doors and dropping bowls of noodles on their heads, just wait until you see what we have in store with this update.

- Shadaloo Base

- Hillside Plaza

- Underground Arena

- Forgotten Waterfall

- Union Station

- Kanzuki Estate

- City in Chaos

- Apprentice Alley

- Lair of the Four Kings

Bug fixes

- The issue which added an additional frame of lag to PlayStation 4 fight sticks on PlayStation 4 has been identified and patched. Now input time is unified across PlayStation 4, legacy controllers and PC.

- Juri's V-Reversal was unintentionally able to hit downed opponents under specific circumstances. Juri's V-Reversal was corrected so that it cannot hit downed opponents.

- Juri's invincibility during her V-Reversal was unintentionally short. This was corrected by setting the invincibility on Juri's V-Reversal to 14 frames after the hit box of the move disappears.

- When Ibuki was hit during a crouching fierce, she would unintentionally go into a standing state damage animation. This has been corrected so that when hit during a crouching fierce, Ibuki goes into a crouching state damage animation.

- The light version of Yoga Sunburst would fire regardless of whether the player was holding down punch or not. This has been corrected so that when the charge portion of L Yoga Sunburst is guarded, holding down LP will maintain the charge motion.

- When the tip of jumping LP hits an opponent or is guarded during Dhalsim's V-Skill, the Critical Art gauge would increase rather than the V-Gauge. This has been corrected so when a jumping LP hits an opponent or is guarded during Dhalsim's V-Skill, it now builds V-Gauge.

- When Dhalsim performs an airborne Yoga Teleport against an opponent on the edge of the screen and performs a jumping attack afterwards, the jumping attack would be performed in the opposite direction of the opponent. The directional determination after Dhalsim appears from an airborne Yoga Teleport has been corrected, making it more difficult for this to occur.

- Under certain circumstances, moves that only hit opponents in a standing state would unintentionally miss during certain standing states. This has been corrected. The hurtboxes on characters recovering from getting hit out of the air, allowing moves that are designed to hit standing characters to properly hit. Additionally throw attacks that normally miss on crouching characters will no longer be able to connect on characters recovering from getting hit out the air as they transition to a crouching state.

- After the attack frames of Birdie's jumping LK ended, Birdie’s hurtbox would unintentionally remain absent in his recovery frames until he landed. This has been corrected by setting a hurtbox to Birdie's jumping LK recovery frames, until he lands.

- Currently, the game counts a disconnect between the “Another fight is Coming Your Way” screen until you pass-through the results screen by selecting “find another match” or “exit to main menu”. The range a disconnect penalty will be assessed will be changed to be between from when “Another Fight is Coming Your Way” to after League Points (LP) and Fight Money (FM) have been calculated on the “Results” screen.

 
Le cose sono un po' migliorate rispetto a 6 mesi fa?

Mi riferisco soprattutto a contenuti e matchmaking. Vale la pena di prenderlo?

Le recensioni recenti su Steam sono estremamente negative.

 
Ultima modifica da un moderatore:
Le cose sono un po' migliorate rispetto a 6 mesi fa? Mi riferisco soprattutto a contenuti e matchmaking. Vale la pena di prenderlo?

Le recensioni recenti su Steam sono estremamente negative.
Migliorato parecchio l'online...rimane comunque il problema dei quit anche se di solito non troverai problemi in amichevole.

Se lo trovi a buon prezzo vale la spesa.//content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

 
Ragazzi rispetto all'ultima volta che ho giocato ogni tanto mi capita di avere un istante in cui si blocca tutto, per poi riprendere normalmente.

Mi è successo due volte in modalità survival con ricerca avversari online attiva. La scheda (HD7870) ha sempre retto il gioco senza problemi, possibile che il microblocco sia stato dovuto alla ricerca avversari online?

 
Ragazzi rispetto all'ultima volta che ho giocato ogni tanto mi capita di avere un istante in cui si blocca tutto, per poi riprendere normalmente.
Mi è successo due volte in modalità survival con ricerca avversari online attiva. La scheda (HD7870) ha sempre retto il gioco senza problemi, possibile che il microblocco sia stato dovuto alla ricerca avversari online?
Magari qualche problema col driver ?:morristend:

 
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