Nintendo Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

• Autore discussione Autore discussione walla_eh
  • Data d'inizio Data d'inizio
Nintendo
Pubblicità
se mi tolgono polymar, kyashan e tekkaman (i miei personaggi preferiti tatsunoko) mi arrabbio di brutto... domanda per chi ha il gioco jap: quante mosse speciali ha ogni personaggio?

se mi tolgono polymar, kyashan e tekkaman (i miei personaggi preferiti tatsunoko) mi arrabbio di brutto... domanda per chi ha il gioco jap: quante mosse speciali ha ogni personaggio?
Non credo che tolgano 3 dei personaggi principali, e poi mi incazzerei se levassero kyashan, lo voglio usare :.bip:

Cmq non si sa niente riguardo la data??? neanche il periodo?

Non credo che tolgano 3 dei personaggi principali, e poi mi incazzerei se levassero kyashan, lo voglio usare :.bip:
Cmq non si sa niente riguardo la data??? neanche il periodo?
Essendo il gioco praticamente bello e pronto, spero che per fine anno lo avremo anche noi:gab:

Ma io invece spero in qualche pg in più.:.bip:

Speriamo che non li tolgano. Sono gli unici validi dei Tatsunoko.

3 :Morris82: 2 da 1 indicatore, e 1 da 3 indicatori //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

E funziona bene? I Guilty gear Accent core per Wii funziona benissimo ma in SNK VS Capcom 2 per Gamecube fa schifo...
Boh...Io uso l'arcade stick griffato Tatsucoso...:cat: Supporta anche il Classic volendo...:cat:

BOOOOOOOOOOOOOOOM

This “newer” version of TvC, currently dubbed Tatsunoko vs. Capcom, removes one character due to licensing issues, and adds five new ones, online gameplay, more mini-games and an enhanced story mode.

Features:

• 26 fan-favorite characters from the Tatsunoko and Capcom universes face-off in this stylish 2D fighter

• Tag-team battles and customized two-character fighting techniques produce a wild, dazzling spectacle

• Wi-Fi Online gameplay allows worldwide matches

• Four battle modes include Friend, Rival, Free and Ranked Battles

• Match-ups are not restricted to just “Friends”

• Earn Points and Titles (for Title Creation) for all to see

• All-new VS gameplay mechanics creates a new way for fans to return to the series

• More than 20 Mini-game provide additional multiplayer fun

• Enhanced control schemes offer a simplified control scheme option and allow use of the Classic Controller and Gamecube Controller

• Wii-exclusive

Un personaggio in meno e cinque in più... Quindi 4 in più

ONLINE!!!!!!!!!

Grandissima notizia!!!!

Alla fine abbiamo un gioco migliore rispetto ai giapponesi //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/emoticons_dent1005.gif

Acquisto obbligato //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/laugh.png

BOOOOOOOOOOOOOOOM

This “newer” version of TvC, currently dubbed Tatsunoko vs. Capcom, removes one character due to licensing issues, and adds five new ones, online gameplay, more mini-games and an enhanced story mode.

Features:

• 26 fan-favorite characters from the Tatsunoko and Capcom universes face-off in this stylish 2D fighter

• Tag-team battles and customized two-character fighting techniques produce a wild, dazzling spectacle

• Wi-Fi Online gameplay allows worldwide matches

• Four battle modes include Friend, Rival, Free and Ranked Battles

• Match-ups are not restricted to just “Friends”

• Earn Points and Titles (for Title Creation) for all to see

• All-new VS gameplay mechanics creates a new way for fans to return to the series

• More than 20 Mini-game provide additional multiplayer fun

• Enhanced control schemes offer a simplified control scheme option and allow use of the Classic Controller and Gamecube Controller

• Wii-exclusive
Godo abbestia! Grande Ero portatore di ottime novelle //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/sisi.gif

edit: spero non tolgano Karas...

ullallà, troppa grazia //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

data pal, prego //content.invisioncic.com/a283374/emoticons/bzv7yXY.png

Pubblicità
Pubblicità
Indietro