PS4/PS5 Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

  • Autore discussione Autore discussione zaza50
  • Data d'inizio Data d'inizio
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quando ho letto quelli di street of rage 4 stavo per svenire...poi ho letto: pubblisher è bon

infatti non mi pare nulla di che...troppo retrò per me
 
Che cosa caxxo vedono i miei occhi??? :|

Su Turtles in Time ho ben sperperato settantordicimila ore quando ero un tenero giovincello (minchia, avevo 9 anni :dsax:)

D1, a qualsiasi prezzo :iwanzw:
 
Quanti ricordi con mio fratello sul gioco che stava su quelle "console" che si attaccavano all'antenna :asd:
 
Figlio di un mio amico, 4 anni, un giorno lo vedo con un mini cabinato cinese con tutte le roms nes, snes ecc.
Lo fermo, gli dico: "Ti faccio vedere un bel gioco"
Vado sui giochi per snes, turtles in time, lo avvio.
Gli è piaciuto molto :asd:
 
Figlio di un mio amico, 4 anni, un giorno lo vedo con un mini cabinato cinese con tutte le roms nes, snes ecc.
Lo fermo, gli dico: "Ti faccio vedere un bel gioco"
Vado sui giochi per snes, turtles in time, lo avvio.
Gli è piaciuto molto :asd:
Turtles In Time per SNES è uno dei giochi preferiti di mio figlio di 4 anni e mezzo. L'ho installato sul mini snes e ci giochiamo spesso su sua richiesta. Io che l'ho già fatto 1000 volte dopo un po mi inizio anche a stufare ma è fantastico vedere quanto si diverte lui :gamer:
 
Quello su nes era assurdo assieme a Ducktales e Tom e Jerry, giochi per bambini mai finiti
 
  • They said seven months to make the trailer.
  • Great fans of the arcade and the SNES game.
  • Some of them worked on the GBA game at Ubisoft.
  • Years wanting to do this game, but Activision had the rights.
  • DotEmu also wanted the game, and they all meet at GDC three years ago.
  • Made a pitch at Nickelodeon.
  • It's not easy for a small French indie team to get these licenses, but making more and more games made it easier.
  • Nickelodeon actually contacted Dotemu after Wonder Boy The Dragon's Trap and told them they wanted to make games together. Dotemu picked TMNT instantly.
  • It took a long time to get all the details of the game and approve all of them, but the first Design Document was approved right away.
  • A revisit of the Konami classics with new formulas and features. Wanted to polish the outdated aspects of the old games.
  • 4-coop online confirmed.
  • Aiming for each stage to be like an episode with a contained story, also of course coming to the big story (they didn't want to reveal anything).
  • Smoother to chain combos, there are special attacks (really flashy ones).
  • Development is at alpha stage, but it's pretty far along. Some changes of the trailer are already changed or improved (like menus or balancing).
  • Both teams wanted to work on the 87' designs from the start and nothing else.
  • Wizz studio in Paris did the new intro animation.
  • TMNT theme, they wanted to do something new but faithful to the original.
  • They had Patton via some contacts from their Streets of Rage 4 and discovered he was also a fan of the series and theme.
  • Animation are only for the trailer, the game will have cutscenes but with in-game art style (but this could change, as this is alpha stage).
 


D1 :bruniii:
 
 
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