One/Series The Ascent | SG: 7.2 | GAME PASS |

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Non sapevo nemmeno che dovesse esserci al lancio sto titolo :asd:

Vabbè ormai non mi meraviglio più di nessun rinvio
 
Non sapevo nemmeno che dovesse esserci al lancio sto titolo :asd:

Vabbè ormai non mi meraviglio più di nessun rinvio
Manco io...anzi è la prima volta che lo vedo...e lo trovo anche interessante...
 
Comunque nell'attesa di questo vi suggerisco di provare Ruiner, mi sa che sta pure sul Pass
 
La sinossi di The Ascent:

The Ascent – 2021

The mega corporation that owns you and everyone, The Ascent Group, has just collapsed. Confusion and chaos ensue, security and order are in disarray, and without protection, everyone is left to fend for themselves. Stop gangs and hostile corporations from taking over and discover what really happened in this solo and co-op action RPG set in a cyberpunk world. Developed by Neon Giant and published by Curve Digital, The Ascent will target 60 FPS and full 4K on the Xbox Series X for an amazing gameplay experience.
Fonte
 
 
Speravo almeno in Marzo...manco quello. E meno male che doveva uscire al lancio della nuova gen.
 
Speravo almeno in Marzo...manco quello. E meno male che doveva uscire al lancio della nuova gen.
Oddio spero non si vada più in la di Marzo-Aprile per questo titolo........ :tristenev:
Comunque si sta sottovalutando molto quella che potrebbe essere davvero una BELLA esclusiva in uscita in autunno mi sembra.......The Gunk...... :predicatore:
 
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Graphically, it looks incredible too, with realistic light reflections on the ground and impressive architecture and environments. But what is perhaps more noticeable is the absence of any kind of loading screen as we're taken through each area and transition between cutscenes and gameplay. "It's completely seamless, in that we don't have loading screens," says Tor Frick, co-founder of Neon Giant and creative director of The Ascent. "We have, of course, fast travel with the train and the taxi, but the game is completely seamless from beginning to end."
This seamless experience takes place in a world where a mega-corporation known as The Ascent Group owns everyone and everything. When something happens that causes the corporation to suddenly go under, you set out to find answers. With a story-driven main campaign, side missions with their own little stories, and boss fights to experience,
The Ascent plays out across an isometric layout, letting you tactically read the environment and use architecture around you as cover, should you happen to run into some enemies and find yourself in a gunfight. Taking into consideration the height of your foes, you can adjust your aim to go high or low, and shoot over cover.
As co-founder and creative director Arcade Berg explains, when you start the game you can create a character, but you're "not locked in" to any options you choose. Instead of having set classes, it's left up to you to determine how you want to customize your character to suit your preferred playstyle.

 
 
quindi 20 ore circa e stop, non è quindi un Outriders con visuale isometrica? cioè non è un tps in cui puoi farmare qualche oretta anche dopo aver finito il gioco con un minimo di endgame?
No è un Action-RPG OW, con un forte focus su narrativa e gameplay. Ma senza elementi da "gaas" (nel senso di: gioco virtualmente infinito).

15-20 ore mi sembra un'ottima durata per la main :sisi:
 
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